Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zapalona kontrolka Check Engine i kod P1111


Gość przemyslab

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemyslab

Witam,

 

ostatnio w mojej Almerce (N16 2001 1.8 inst. gazowa) zaświeciła się kontrolka "Check Engine". Zadnych innych objawów póki co nie zauważyłem, odpala bez problemu mimo mrozów i jeżdzi też normalnie. Udałem się do mechanika, który na komputerze odczytał błąd P1111, jego zdaniem to rozciągnięty łańcuch i żebym z tym jeździł aż padnie.

Po skasowaniu błędu kontrolka po jakimś czasie znów się zaświeciła.

Czy ktoś miał podobny błąd? Czy to na pewno łańcuch czy może czujnik? W necie znalazłem coś takiego: http://engine-codes....111_nissan.html ale nic z tego nie kumam, może ktoś pomoże?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Wyczytałem na tej stronie aby : wymienić olej silnikowy i filtr oleju następnie skasować check.

 

Tłumacz online:

Ponieważ zawór dolotowy rozrządu zawór elektromagnetyczny wykorzystuje przepływ oleju do kontrolowania czasu, brudny olej może spowodować zawór zablokowany otwarty lub blisko. Przed wymianą zaworu, wymiana oleju silnikowego i filtra i reset kodu silnika.

 

Zawór dolotowy kontrola rozrządu zawór elektromagnetyczny bank 1 obwód jest otwarty lub zwarty.

- Intake rozrządu zawór elektromagnetyczny bank 1 obwód złącza

- Zawór dolotowy timing control solenoid banku zawór 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość przemyslab

Też to przeczytałem, ale olej i filtry miałem wymieniane niespełna rok temu. Natomiast piszą tu o jakichś zaworach a mechanik twierdził, że to łańcuch.

Nie chcę się narażać na niepotrzebne koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... Natomiast piszą tu o jakichś zaworach....

 

I piszą co pierw zrobić.

 

...brudny olej może spowodować zawór zablokowany otwarty lub blisko. Przed wymianą zaworu, wymiana oleju silnikowego i filtra i reset kodu silnika.....

 

 

.... olej i filtry miałem wymieniane niespełna rok temu. ......

Nie chcę się narażać na niepotrzebne koszta.

 

To chyba najmniejsze koszta z tego wszystkiego.... Ale zrobisz jak uważasz. Ile przejechałeś przez ten rok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 tys. km to nie jest az tak duzo co 10 tys. wymienia sie mineralny bo szybko sie zluzywa a pewnie jezdzi na polsyntetyku ktory wytrzymoje 2razy wiecej wymien wedle uznania ale jak juz to na dobry jakosciowo i dobry filtr a jaki olej dobry to jest duzo w necie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...