Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 eGT By Ghost alias Chrupek


GHOST666RIDER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja się nie mogę doczekać efektu końcowego :D
A zachęcony twoimi postępami czekam tylko aż policja wyśle raport ze szkód do ubezpieczyciela i zaczynam prace nad swoim ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem tak poczynione zostały małe kroczki w strone ogarniecia tego przedsiewziecia w jedna całosc.:D
Serwo poskładane z czysciutka pompa hamulcowa + zamontowane na swoje miejsce efekt rewelacyjny :P
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Poczyszczone i pomalowane zamykanie maski + klakson:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

No i najważniejsza sprawa tzn pomalowana maska + dach na gotowca.
po 2 warstwach:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Gotowe (4 warstwy):
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Teraz trzeba poczekac az wyschnie, a nastepnie przytrzec i wypolerowac :D:D
Efekt jak dla mnie z tym co było, a co jest kosmiczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:dribble: 
Wracając do blacharki to mam takie szybkie pytanko. Do wszystkich łatek stosowałeś tą samą blachę?
różne wersje słyszałem a kolega "Blacharz" twierdzi że na łatki lepiej brać ciut grubszą blachę niż oryginał bo i tak będziesz po spawaniu szlifował (średnio czaje jego tok myślenia) i że na podłogę/progi/pas przedni/pas tylny/dach wstawia grubszą blachę a na błotniki/drzwi i reszta cieńszą

Jak Ty robiłeś? wszędzie taka sama? jaka grubość i czy obspawywałeś z jednej czy (tam gdzie się dało) z dwóch stron?
Powoli zbieram materiały na swojego bo szyby za tydzień będę wstawiał, przegląd co trza zrobić już zrobiłem no i przygotowuję miejscówkę :P
Sorry za potok pytań ale: Teach Me Master  :0recourse:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gosc jakis dziwny i minal sie z powolaniem. Po robieniu auta u takiego pana za max 2 lata mamy takiego samego złoma......

Co do naprawy wozu kupujesz sobie arkusz blachy 1mm grubosci nie grubszej bo nie uformujesz z tego nic, a z 1ki juz nie jest wcale prosto.
Szlifujesz tylko spawy, a nie blache jakas herezja. Tam gdzie nie musisz sie cackac bo i tak potem nie widac typu podloga pod siedzeniami albo plyta bagaja robisz nakladki, no i tam gdzie niema do czego spawac tez. Blache panie kolego spawacz punktowo. Jak robisz wew nadkole i masz bardzo pogieta wstawke do dorobienia. To to czego nie jestes wstanie doklepac spawasz punktowo od miejsca gdzie dorobiles to idealnie i lecisz w gore. Blacha nagrzana po uderzeniu mlotkiem ladnie sie poddaje i formuje. Ja w taki sposob wszystkie wewnetrzne nadkola zrobilem i inne dziwne wstawki.

Staraj sie robic z jak najwiekszych elementow sie da wstawki. Drzwi albo poszycie jak naprawiasz to musisz prawie ze co do mm wstawki dorabiac tak jak ja na drzwiach, zamkach i takich dziwnych miejscach:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Jest to czasochlonne ale efekty widac jak sie przylozysz. Jak masz migomata nie spawaj na wysokim pradzie. Masz jechac punktowo nie laga bo przepalisz i po przegrzewasz na maxa blachy.
Jakby co to moje gg masz to wal smialo z pytaniami. Zdjec tez jest tu na tyle ze cos ci to pomodz powinno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gosc jakis dziwny i minal sie z powolaniem. Po robieniu auta u takiego pana za max 2 lata mamy takiego samego złoma......

2 lata temu robiłem u niego remont blacharki i mi się całe nadkola i błotniki z tyłu sypią  :lol: 

Rdza wychodzi z każdej strony  :shifty: 

Dzięki wielkie za info i rady, gg sobie zapisałem i jak coś jeszcze będę miał to nie będę ci już tutaj zaśmiecał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie na 1 garage sa naprawiane, reanimowane, przerabiane elementy takie jak:
-Zderzaki
-Spoiler
-Atrapa
-Lusterka
-Zawiasy
itp itd....

A na moim składa sie powoli ruinka w 1 całosc.
Wpadła poczyszczona odmalowana maglownica, zamontowalem mocowanie maski + titki i takie tam. Ostatnia batalia z wiazka została podjeta najwieksza glizda....:

zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Glizda do naprawy:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabelki ogarniete i zamontowane w 85% :
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Zrobilem mocowanie wiazki w pasie przednim dosc subtelnie:
zdjecie.jpg
Od spodu specjalne przelotki na trytyte i ow trytyta.

Był sobie kiedys ABS:
zdjecie.jpg



Czy ja wiem jak juz trace te nerwy ide do domu poprostu:).

Małe spy foto jak sie maja graty typu zderzaki atrapa i reszta badziewiarstwa in progres:
tył:
zdjecie.jpg

przod (mega zajechany....):
zdjecie.jpg

progi + kartonik pasci:
zdjecie.jpg

atrapa naprawiona poklejona:
zdjecie.jpg

Wszystko wymaga dopracowania i porpawek ale idzie w dobrym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wprost, jakby zebrac wszystkie posty GhostRidera z tego tematu to powstałby naprawdę konkretny poradnik jak ogarnąć swoje auto, że ja pitolę ;) mnie z moją trochę bierze na remont podobnej maści, ale chyba nie aż taki, zeby wybebeszyć wsio ze środka i dziergać tak bardzo. Głównie chodzi o rudą, ale tej jednak pojawia się tu i ówdzie troszkę. :)

Jestem mega ciekawy efektu końcowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowita bestia z CIebie, fajnie to wszystko wygląda, ciekawe czy nie będzie gnić - oby wytrzymało jak najdłużej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba poradnik jak nie kupowac aut od klubowiczow i za co sie nie brac bo straci sie kupe czasu. Gdyby nie to ze mam opcje 2 auta to nawet bym sie nie bral za to. Zajmuje to za duzo czasu i za wiele nerwow trzeba poswiecic zeby to mialo rece i nogi. Powiem tak 2 raz sie za tak obszerna reanimacje nie zabiore i  nie polecam nikomu. Powod prosty nie warto mimo iz auto bedzie jak nowka to lepiej kupic cos w lepszym stanie.
Dzieki za mile slowa mimo wszystko i jezeli ktos z tego skorzysta to extra. Mimo wszystko mozna by to podpisac textem "KU  PRZESTRODZE".
Jakbym tego wozu nie polubił to olalbym juz dawno. Zreszta jakby ktokolwiek inny go nabył dawno poszedłby juz przemiał. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie Gratulacje.
Bardzo czasochłonny projekt  , ale teraz przynajmniej wiesz co masz i na jakich częściach 

Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czasochłonny bo ja pracuje a nie siedze od rana do wieczora dzien w dzien nad furka.
 

Walczy sie walczy.... Furka nabiera rumiencow, zarazem dostaje spowrotem swoje fanty. Wpadł zawias z prawej strony no i chodzenie wspomy + przewody hamulcowe:

zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Zawias:
zdjecie.jpg



Zabrałem sie za czyszczenie silnika i inne pasci dam zdjecie przykladowe robione kalkulatorem:
Przed:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Po:
zdjecie.jpg

Jak podzieje sie wszystko po mojej mysli to zapodam wiecej i konkretniejsza fotorelacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nie warto pakować tyle pracy w P10 tkę jakiś 200Sx czy inny starszy klasyk był by warty tego .. ale to nie ważne ...

 

masz swoje i dłubiesz i należy ci się Szacunek za to nikt tak generalnego remontu nie zrobił a siedzę tu parę lat ..

 

nie jedno nismo widziałem ...swoje p10 z 96 roku nie było dużo lepsze ,,,

 

do pełni szczęścia i należnej chwały dla odrestaurowanej budy należy się mocny silnik ..

 

 

...;;;;;''''The most power full P10 in Poland ,.."""""

 

Coobcio ,,, dawaj propozycje ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tofu w 100% sie z toba zgodze. Tylko na czyms trzeba sie nauczyc, a najlepiej na swoim. Ta fura zostanie az do zaje.... u mnie. 
Z ciekawostek dostałem wałki przerabiane przez swiatka ssacy i wydechowy. Z tego ssacy napewno jest wyzszy od tego z egt. Wydechu nie mierzyłem.
No i nabyłem nowa stara skrzynie, tzn działajaca w 100% od 100nx'a Gti, poniewaz chrupkowa ma zdechniety synchronizator na 2'ce.

Powoli a do przodu na dniach konkretne zdjecia. 

 

ps. Padła decyzja na zniwelowanie w 110% nawet maluch bolaczek takze łozysko ktore miało minimalny luz tez uslyszało papa, jak i przewody zaplonowe na ktorych zrobilem moze 2 tysie. :D 
Jak to drifterzy mawiaja Albo Grubo Albo Wcale .......



Dobra teraz sie ciutke pochwale moim zdaniem mam czym :D
Kupilem skrzynie biegow od 100nx'a Gti ponieważ moja od Chrupka ma padniete deko synchronizatory na 2'ce.
Tak wygladało to cos co wyjete zostało z kartonika:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
Delikatnie mowiac niezły "GNUJ"

To postanowiłem ja doprowadzic do stany zadowalajace mnie. Tylko troszke przesadziłem ale po kolei:
W trakcie mycia:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Po umyciu: (pewnie nie jeden by sobie ja juz wsadził w sumie to juz wyglada dosc z porownaniem do tego jak bylo :):
zdjecie.jpg

Dla mnie to było za mało do tej komory ktora ma byc :)
Także ogarnałem to i ma sie to tak:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
Skrzynia jest bajeczna moim zdaniem. Zafoliowałem ja i spakowałem tak aby sie nie ubrudziła :P

Tutaj reszta bajerkow poczyszczonych nadajacych sie juz do montazu:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Tutaj cos dla tych co mogli by zapytac co z malowaniem:
zdjecie.jpg

Jak cos jeszcze bedzie wartego pokazania to zapodam. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik z osprzętem jak psu jajca świeci :D dla mnie mega, bo sam lubię do błysku czyścić:)

Czym taki efekt? Drucianka na wiertarce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik z osprzętem jak psu jajca świeci :D dla mnie mega, bo sam lubię do błysku czyścić:)

Czym taki efekt? Drucianka na wiertarce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o skrzynie to:
- z grubsza rozpuszczalnikiem nitro pedzelek szmatka
- potem mycie akar k2
- mozolna walka drutami na szlifierce na zmiane z wiertarka.

Efekt jak widac mnie zadowala w 100%. Choc pracy wymagało sporo ale sadze iz warto.



Jak to poskladam w 1 całosc zrobie takie foto porownanie. 2 zdjecia zapodam przed rozbiorka i zaraz po zakupie....... No i stan na dzis dzien delikatnie mowiac bedzie przepasc ale spoko :P



Co do detali:
-pomalowany blok:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

-odmalowane kolka:
zdjecie.jpg
zdjecie.jpg

Dostałem nowe partsy brakujace:
-łozysko + przewody zaplonowe:
zdjecie.jpg

Doszedł mały diwajs bez ktorego nie poskładał bym dołu:
zdjecie.jpg

Czekam tez na siłowniki do maski zeby nie było tego beznadziejnego badola.
Ma sie to miec tak:
siowniki.jpg
siowniki2.jpg

No i jeszcze korek magnetyczny dojdzie wszystko w swoim czasie bedzie lala.



Ostatnie spy foto. Na nim zderzaki obrobione przerobione + atrapa przod. Zrobione fonem ale jest. Nastepne dopiero po jakims montazu.

zdjecie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak chciałem zderzaki w p10 zrobić !!! na gładko super będzie ..

 

te siłowniki to super spraw mam teraz tak w swoim nie nismo ale tam daje radę 1 szt ,,,

 

świece kup 1 elektrodowe Denso nic lepszego nie ma



aa i podeślij adres to ci wyślę tą poduszkę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece nie pamietam jakie mam ale cos lepsiejszego. Co do zderzakow wygladaja lepiej niz myslalem ze beda. Kupa zabawy ale warto sa 1 klasa.

Jezeli zas chodzi o silowniki to tuningowy gadzet ale bedzie klasa. 2szt zeby i wyglad byl i odpowiednia sila.

Adres na Pw. ci zapodam Thx z gory za poduche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...