Gość seburaj Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Tym bardziej ciekawe że systemy są sprawne. a skąd masz taka pewnośc, Staszu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 sprawdzili i dają gwarancje ze tak. Najlepsze jest to że byłem w serwisie i stwierdzili uszkodzony moduł abs. do wymiany. Okazało sie że kontrola trakcji była odłączona. Juz sam nie wiem facet zarzeka się ze moduł jest sprawny , a coś innego powoduje ze te błedy wychodzą. Trzeba szukać , ponoć beda mieli najnowsze oprogramowanie i wtedy zobaczymy. Ale moze macie jakies sugestie co to moze być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydros Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 A skasowali te błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 tak ale wyskakują cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnik Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Poprosze o pomoc zorientowanych. Dzisiaj odebrałem mojego QQ od blacharza po malej stłuczce (kupilemu szkodzony z zagranicy).Problem jest tego typu że dopóki auto nie osiagnie 2500 obr/min to idzie jak burza ,przyspiesznie jest ok. Po osiagnieciu 2500obr . tak jakby paliwa nie dostawal. Jak go jeszcze trochę pocisnę to mi gasnie a jak zaraz zdejme noge z gazu to jedzie ale musze uwazac żeby nie gazowac.Mam QQ z 2008 2.0DCI Edytowane 2 Marca 2013 przez arnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rulid Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Tryb serwisowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnik Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 (edytowane) Tryb serwisowy ? No wlaśnie ze komp nic nie pokazuje.Nie pali sie zadna lampka. Edytowane 2 Marca 2013 przez arnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Może magik(sprzedający) wyjąl żaróweczkę ,by się nie świeciła.Częsta zagrywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstasiu Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 panowie a co oznacza przy rozruchu silnika kontrolka z wykrzyknikiem ostrzegawcza czy to ma połączenie z palącymi się kontrolkami trakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareq Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 panowie a co oznacza przy rozruchu silnika kontrolka z wykrzyknikiem ostrzegawcza czy to ma połączenie z palącymi się kontrolkami trakcji to moze miec wiele przyczyn od niezapietych pasow po temperature zewnetrzna w okolicach zera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnik Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Poprosze o pomoc zorientowanych. Dzisiaj odebrałem mojego QQ od blacharza po malej stłuczce (kupilemu szkodzony z zagranicy).Problem jest tego typu że dopóki auto nie osiagnie 2500 obr/min to idzie jak burza ,przyspiesznie jest ok. Po osiagnieciu 2500obr . tak jakby paliwa nie dostawal. Jak go jeszcze trochę pocisnę to mi gasnie a jak zaraz zdejme noge z gazu to jedzie ale musze uwazac żeby nie gazowac.Mam QQ z 2008 2.0DCI Cos się wyjasnilo ,otóż dzisiaj zauwazylem ze paliwo mi leci taka rurka pod silnikiem. Cos się wyjasnilo ,otóż dzisiaj zauwazylem ze paliwo mi leci taka rurka pod silnikiem. Sprawa została wyjasniona. Okazalo się ze był zapchany filterek na przelewie. Paliwo wylewało się na zewnątrz a przy wysokich obrotach silnik się dusil. Brawa dla chlopakow z Admiralskiej z Łodzi za szybka diagnozę ,bylem w innym warsztacie gdzie "fachowiec" stwierdził kategorycznie ze "bedzie pan miał pompe paliwa do wymiany a w Nissanie to duuzo kosztuje". . A swoja droga to filterek (kawalek plastyku z rurka i siateczka) w serwisie kosztuje 320 zł natomiast uzywana pompa paliwa na Allegro -350 )) Edytowane 10 Marca 2013 przez arnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.