Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Bo auto do jazdy na co dzień i musi palić mało i nie mieć Check Engina PS. wczoraj była u mnie Alemra GTi z Oświęcimia ze zrobionym wydeszkiem, zmienionym kolekorem właśnie na SSAC i poprawionym dolotem - wykres zapodam jak pendriwa wezmę z firmy... Gernalnie po optymalnym ustawieniu zapłonu na tak podstawowym setupie wyszło jej 161KM i 189Nm a po modzie rozrządu 164KM i 199Nm - niut poprawił się w w całym zakresie obrotów niemal od wolnych do 6500obr.min, miejscami podochodziło nawet 13-14Nm No dostarczam wykresik obrazujący to co przynosi mój "modzik rozrządu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Bardzo ładne kreski! Warto zauważyć, że mod rozrządu daje szerszy o blisko 100rpm użyteczny zakres obrotów i to ponad 100rpm niżej! W połączeniu z obniżona masą rotacyjną może to znacząco przełożyć się na przyspieszenie (a już ma wpływ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 (edytowane) To zależy w jakim stanie kupisz kolektor Gniazdo sondy 1 trzeba wspawać zaraz za połączeniem z 2 na 1 rurę ( na dole ) a drugą trochę dalej na rurce tzw. emulatorze i to wszystko. Oczywiście trzeba przedłużyć przewody od 1 sondy. Jeśli kupisz rurowy z GT warto wcześniej wyszlifować otwory przy flanszy ( temat wielokrotnie przerabiany przez Coobcia ), faktycznie są fatalnie wykonane. A raczej były W dwururce jest gniazdo sondy - czy w tym miejscu może być pierwsza sonda i w jaki sposób przedłużyć przewody lutować? , a zamiast gniazda na druga dać emulator http://www.paladinmicro.com/pmicro.php?frm=MustangMILEliminator.htm Edytowane 3 Września 2013 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 PrzeRuSco, przewodów nie powinno się lutować - tutaj pojawiają się dwie kwestie, zwiększone opory, czyli przekłamane pomiary (tylko tu się ludzie kłócą, że zmiana jest pomijalnie mała) i druga kwestia - temperatura. Takie lutowanie może nie przetrwać, cyna może spłynąć. Najlepiej chyba będzie zacisnąć (są specjalne zestawy do tego, uniwersalne sondy też są zaciskane). Co do miejsca na sondę - w Primerach są grzane, więc pod tym względem nie będzie problemów, teoretycznie sonda w tym miejscu powinna lepiej pokazywać wartości, bo "zbierze" odczyt spalin ze wszystkich cylindów, nie tylko z jednego albo dwóch. Zostaje tylko kwestia masy, 3-przewodowe sondy są podłączone do masy przez obudowę, a umieszczając sondę dalej odsuwasz ją od bloku silnika (najbliższa masa). Ale jak wydech dobrze przewodzi to i to nie powinno być problemem. Takie moje 3 grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Najlepiej chyba będzie zacisnąć (są specjalne zestawy do tego, uniwersalne sondy też są zaciskane). Czy złączka oh 3 będzie się nadawać, bo nic innego nie udało mi się znaleźć, i jaki przewód należy zastosować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.