Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jak usunąć katalizator z P11-144


Gość m35
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo auto do jazdy na co dzień i musi palić mało i nie mieć Check Engina :)

PS. wczoraj była u mnie Alemra GTi z Oświęcimia ze zrobionym wydeszkiem, zmienionym kolekorem właśnie na SSAC i poprawionym dolotem - wykres zapodam jak pendriwa wezmę z firmy...

Gernalnie po optymalnym ustawieniu zapłonu na tak podstawowym setupie wyszło jej 161KM i 189Nm a po modzie rozrządu 164KM i 199Nm - niut poprawił się w w całym zakresie obrotów niemal od wolnych do 6500obr.min, miejscami podochodziło nawet 13-14Nm :)



No dostarczam wykresik obrazujący to co przynosi mój "modzik rozrządu"

1094042_708851929131576_328037935_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bardzo ładne kreski!

Warto zauważyć, że mod rozrządu daje szerszy o blisko 100rpm użyteczny zakres obrotów i to ponad 100rpm niżej!

W połączeniu z obniżona masą rotacyjną może to znacząco przełożyć się na przyspieszenie (a już ma wpływ)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy w jakim stanie kupisz kolektor ;)

Gniazdo sondy 1 trzeba wspawać zaraz za połączeniem z 2 na 1 rurę ( na dole ) a drugą trochę dalej na rurce tzw. emulatorze i to wszystko. Oczywiście trzeba przedłużyć przewody od 1 sondy. Jeśli kupisz rurowy z GT warto wcześniej wyszlifować otwory przy flanszy ( temat wielokrotnie przerabiany przez Coobcia ), faktycznie są fatalnie wykonane. A raczej były ;)

W dwururce jest gniazdo sondy - czy w tym miejscu może być pierwsza sonda i w jaki sposób przedłużyć przewody lutować? , a zamiast gniazda na druga dać emulator http://www.paladinmicro.com/pmicro.php?frm=MustangMILEliminator.htm

post-17815-0-64728700-1378210541_thumb.jpg

Edytowane przez PrzeRuSco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PrzeRuSco, przewodów nie powinno się lutować - tutaj pojawiają się dwie kwestie, zwiększone opory, czyli przekłamane pomiary (tylko tu się ludzie kłócą, że zmiana jest pomijalnie mała) i druga kwestia - temperatura. Takie lutowanie może nie przetrwać, cyna może spłynąć.  Najlepiej chyba będzie zacisnąć (są specjalne zestawy do tego, uniwersalne sondy też są zaciskane).

Co do miejsca na sondę - w Primerach są grzane, więc pod tym względem nie będzie problemów, teoretycznie sonda w tym miejscu powinna lepiej pokazywać wartości, bo "zbierze" odczyt spalin ze wszystkich cylindów, nie tylko z jednego albo dwóch. Zostaje tylko kwestia masy, 3-przewodowe sondy są podłączone do masy przez obudowę, a umieszczając sondę dalej odsuwasz ją od bloku silnika (najbliższa masa). Ale jak wydech dobrze przewodzi to i to nie powinno być problemem. Takie moje 3 grosze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej chyba będzie zacisnąć (są specjalne zestawy do tego, uniwersalne sondy też są zaciskane).

Czy złączka oh 3 będzie się nadawać, bo nic innego nie udało mi się znaleźć, i jaki przewód należy zastosować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...