tomek1987 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 witam panowie.mam murano 3.5bp z 2008r z51.padł mi reduktor. wie ktos czy do wymiany trzeba skrzynie wyciagac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiepich12 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 nie trzeba, zciagasz tlumik, opinasz wal napedowy i odkrecasz reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Gdzie wy tam macie reduktor?? Chyba skrzynię rozdzielczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogoartur Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Ano macie we w tym aucie, wiem bo wymieniam tenże . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Wyjęcie przekładni kątowej (przez niektórych nazywanej niesłusznie reduktorem), wcale nie jest takie proste. Bez wyciągania całego zespołu napędowego, wręcz bardzo trudne! Wiem, bo sam wyjmowałem. Najprościej jest (tak jak każe fabryka), wyjąć cały silnik że skrzynią. Pozdrawiam. wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Witam mam szybkie pytanie bo jestem na etapie naprawy przekładni krzyżowej, mianowicie czy przekładnię od X-traila da się w jakikolwiek sposób założyć do murano z50? Pytam bo prawdopodobnie ktoś mnie oszukał i teraz jestem w czarnej .... Chodzi o to że mechanik (zaufany) wyciągnął przekładnię z mojego murano, którą wysłałem do firmy która miała ją zregenerować. Telefonicznie zostałem poinformowany że naprawa będzie coś ok 1500zł, po otrzymaniu przekładni firma ta do mnie dzwoni że jednak naprawa będzie koszotwać 2500zł bo zębatki są połamane (atak jest ok) i obudowa lekko przytarta. Powiedziałem żeby odesłał mi część bo 2500zł nie dam za naprawę bo reduktor po regeneracji z gwarancją mogę kupić za 2000zł. W piątek dostałem reduktor, otworzyłem paczkę i zobaczyłem że cały jest porozkręcany i brakuje śrub, śruby to nic bo dzwoniłem do innej formy i powiedzieli że mi takie dobiorą. Wysłałem do innej formy, a tam powiedzieli mi że to nie jest przekładnia od murano z50 tylko od x-traila i że na 100% nie pasuje do murańca i do tego ma pękniętą obudowę. Więc prawdopodobnie tamta firma zrobiła mnie na czarno, tak zepsuta przekładnia jak moja kosztuje ok 1000zł, a przekładnia do x-traila tak uszkodzona jakieś 200 max 300zł. Więc czy da się zamontować taką przekładnię do murano czy najzwyczajniej na świecie zostałem oszukany. Proszę o pilną odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 19 godzin temu, jungu napisał: Witam mam szybkie pytanie bo jestem na etapie naprawy przekładni krzyżowej, mianowicie czy przekładnię od X-traila da się w jakikolwiek sposób założyć do murano z50? Pytam bo prawdopodobnie ktoś mnie oszukał i teraz jestem w czarnej .... Chodzi o to że mechanik (zaufany) wyciągnął przekładnię z mojego murano, którą wysłałem do firmy która miała ją zregenerować. Telefonicznie zostałem poinformowany że naprawa będzie coś ok 1500zł, po otrzymaniu przekładni firma ta do mnie dzwoni że jednak naprawa będzie koszotwać 2500zł bo zębatki są połamane (atak jest ok) i obudowa lekko przytarta. Powiedziałem żeby odesłał mi część bo 2500zł nie dam za naprawę bo reduktor po regeneracji z gwarancją mogę kupić za 2000zł. W piątek dostałem reduktor, otworzyłem paczkę i zobaczyłem że cały jest porozkręcany i brakuje śrub, śruby to nic bo dzwoniłem do innej formy i powiedzieli że mi takie dobiorą. Wysłałem do innej formy, a tam powiedzieli mi że to nie jest przekładnia od murano z50 tylko od x-traila i że na 100% nie pasuje do murańca i do tego ma pękniętą obudowę. Więc prawdopodobnie tamta firma zrobiła mnie na czarno, tak zepsuta przekładnia jak moja kosztuje ok 1000zł, a przekładnia do x-traila tak uszkodzona jakieś 200 max 300zł. Więc czy da się zamontować taką przekładnię do murano czy najzwyczajniej na świecie zostałem oszukany. Proszę o pilną odpowiedź. ina obudowa od X-traila ale bebechy są identyczne musiał by Ci ktoś przełożyć bebechy do obudowy murano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 No właśnie to wiem, chodzi mi o to czy obudowę z x-traila da się zamontować do murano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 (edytowane) 58 minut temu, jungu napisał: No właśnie to wiem, chodzi mi o to czy obudowę z x-traila da się zamontować do murano. nie da się zupełnie inna :( to dlatego te przekłądnie do murano tyle kosztują nwaet w używce , bo murano ma problem z ich pękaniem i najwięcej warta jest obudowa a nie wkład Edytowane 26 Czerwca 2018 przez Eryk_wl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Ja nie wiem dlaczego w ogóle pytasz o to czy pasuje. Walcz o to, aby odesłali Twój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Pytam bo może jakiś magik zamontował taką u mnie i taką wysłałem do regeneracji, bo mi wmawiają że reduktor do murano mieli tylko jeden mój wysłany do naprawy i taki mi odesłali. Ale skoro piszecie że nie da się zamontować reduktora z x-traila to pozostaje mi sprawę zgłosić na policję bo najwyraźniej podesłali mi jakieś badziewie z magazynu na odczepne, a mój reduktor sprzedadzą po naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 nie da się zamiennie inne "dzwony" pierwsza murano druga x-trail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Już mnie nerwica bierze w tym roku na moje auto - z tym że teraz usterka raczej z winy mechanika, a raczej partaczy. W lutym wymieniłem silnik, firma która wymieniała tak wszystko zmontowała, że był wyciek na oringu przekładni kątowej, minęło pół roku i z auta dobiegało wycie przy prędkości 45-65km, przy mocniejszym dodaniu gazu nawet jakby wycie połączone z metalicznym gwizdem. W międzyczasie wymieniłem amorki, miskę olejową bo tamta już lekko gniła, wymieniłem też gumy na wahaczu i chłodnicę bo również przeciekała. Wczoraj byłem u mojego mechanika z zamiarem sprawdzenia czemu auto wyje. Stwierdził takie coś: 1) Brak oleju w przekładni kątowej (w ub. roku w czerwcu sam ją wymieniał i pamiętam ze był problem z uszczelkami, ale udało się dostać oryginały i nic nie ciekło), do tego w przekładni zamiast oryginalnego korka wlewowego była śruba 22mm (bez imbusa) którą mechanik podczas wymiany silnika musiał podmienić. Dolaliśmy oleju do przekładni z nadzieją że coś pomoże chociaż na chwilę, ale nic z tego, po przepłukaniu w oleju masę opiłków więc przekładnia się skończyła... Czy mogę mieć jakiekolwiek podstawy do firmy która wymieniała silnik o nieprawidłowe założenie reduktora (ciekło) i w rezultacie jego uszkodzenie ? Trochę nie halo dla mnie pakować drugi raz w część (regenerowaną - 2200zł), która padła ewidentnie przez wyciek czyli błędnie zamontowaną. 2) Lekki wyciek z okolicy maglownicy 3) założona guma na wahaczu jest źle wprasowana (śruba wystaje w porównaniu do drugiego wahacza) przez co wahacza nie jest równo ustawiony i auto nie ma zbieżności. (to załatwię po uporaniu się z przekładnią) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Najgorszy problem to z wyjeciem tego .... Wedlug mnie , rozmowa z warsztatem, jak nie pomoze to pismo od adwokata z propozycja polubownego zalatwienia sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 W dniu 5.11.2019 o 15:20, Kazik_R52 napisał: Najgorszy problem to z wyjeciem tego .... Wedlug mnie , rozmowa z warsztatem, jak nie pomoze to pismo od adwokata z propozycja polubownego zalatwienia sprawy. Na szczęście wszystko się rozeszło po kościach, mechanik postanowił na własny koszt wymienić przekładnie, a po mojej stronie było załatwić drugą. łączny koszt naprawy 1360zł (przekładnia, uszczelka, olej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Mam nadziejeje, ze jak wkladales uzywke to przed zalozeniem wymieniles uszczelnienia, ktore kosztuja grosze w powonaniu z kosztem przekladni i calym dniem robocizny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.