Gość k_stach Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 a apropos oleju i mazda i nissan zaleca 10W-40 albo 10W-50 polsyntetyk! tak samo mazda(na pewno w 323F 94-98r) kiedys w silnikach starszej konstrukcji nawet smary sie latem do oleju dodawalo i nic sie nie dzialo tak byly skonstruowane! i na 10000% polsynetyk nawet zima jest b.dobry wiele osob jezdzi na full syntetyku i nic sie nie dzieje ale producent zaleca półsyntetyk! czyli rozumiem ze ASO postepuja niezgodnie z zaleceniami producenta lejac do P11.144 Shell helix 5W-40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 nawet na forum ktos pisal ze do n16 wlal syntetyka i w ASO sie przyczepili! ale do micry i saniacza na 100% polsyntetyk jest zalecany! zalecany nie znaczy ,,musi'' tylko wspomnialem o oleju! temat tyczy sie łancucha i w.. mnie jak ktos mowi ze nizawodność nissana to mit! k.. kazde auto sie zuzywa ale statystyki nie mowia ze nissan jest do d*py. i teksty ze nissan to masówka qr** tyle ich jezdzi jak to nie ma byc masówka? po co takie gadanie! jak ktos nie chce masowki niech porshe albo ferrari sobie kupi choc i tu o masówce mozna mowic. I z kad sie wzielo powiedzenie ze japoniec to japoniec, na kazdy warsztat sie wiedzie i mechanicy mowia to samo: japoniec to japoniec I to ze pękł łancuch to albo wada fabryczna albo zla ekspluatacja albo poprostu ten model tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 I co się tak kolega Kmink wpienia! Prawda w oczy kole? Niestety rozrząd w nissanach to porażka. Chyba, że ktoś sra kasą i sobie wymienia łańcuchy jak paski co 100.000. Co tu wogóle porównywać. Pasek Gates'a + napinacz i rolki prowadzące to średnio 500 zł z robocizną, a nie 1200 (jak w wypadku łańcuchowców).... Mnie też wpienia jak ktoś ma klapki na oczach i nie jest obiektywny, nie dając nic złego na markę powiedzieć. Każdy samochód ma swoje wady i zalety, a w Nissanach to akurat rozrząd jest słabą stroną (koszta/wytrzymałość). Co, mam się podniecać, że silnik oleju nie bierze po 150.000 ?. Takie rzeczy to osiąga i Fiat (rekordzistką jest Tempra z przebiegiem 430.000 i silnik 2.0 dalej chodzi). Wiele rzeczy widziałem w silnikach, nawet i okrętowych i nie zamierzam się podniecać,że marka jest japońska. Auta były kiedyś solidne (choćby stare mitsubishi colt czy mazda 626) , a teraz co się produkuje to padaka i jednorazowy shit!!! A tak poza tym w Fiestach padają wałki rozrzadu, bo ludziska nie oddają silników do regulacji zaworów co 10.000 km, tylko jeżdzą, aż do zajechania wałka. Nigdy tez nie powiedziałem, że nissan jest do d*py! Ma wiele zalet - super skrzynia, prowadzenie - miodne, wykończenie - bez zastrzeżeń, praca silnika - mimo wiekowosci mojego auta-wciaz wywołuje zazdrość posiadaczy wielu aut równorzędnych roczników. AVE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 jezeli chodzi nissany to rozrząd wytrzymuje tyle co producent przewiduje oczywiscie przy regularnym, odpowiednim serwisie, zdazyc sie moze ze trafi sie jakis bubel ale ile takich bubli trafia sie wsród nissanow a ile np. w autach francuskich czy niemieckich. Wymienisz pasek za 500zł co 100tys ale ile Ci dojdzie dodatkowych usterek itp ktorych koszt wyniesie duzo wiecej niz 700zł roznicy ktora placi sie za wymiane łancuszka. A np. w nissanie takich usterek prawie nie ma i tu japonczyki sa gora!ja uwazam ze nissany popsuly sie od ok 2000-2001roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Tu się z Kolegą Kminkiem zgadzam. Poza rozrządem nie można narzekać 8) na Primerę. Zresztą przestaje biadolić, bo mnie Koledzy zlinczują :? i nie będe miał dane dalej sobie jeździć Primerą :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorz Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 co tu dużo gadać... nissan to dobra jakość i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 nie ma idealnych aut, dzisiaj oglądałem top g.. i fajny wyścig zrobili bmw,jaguar,mitsh.. japoniec nie wygral ale powiedzieli ze i tak jest najlepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 nie ma idealnych aut, dzisiaj oglądałem top g.. i fajny wyścig zrobili bmw,jaguar,mitsh.. japoniec nie wygral ale powiedzieli ze i tak jest najlepszy w tym wyścigu brał udział nissan primera P10, chyba z początku produkcji ze starym grilem , a clarkson powiedział że jak używany kupować to włąsnie japońca więc wnioski nasuwają się same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 nie ma idealnych aut, dzisiaj oglądałem top g.. i fajny wyścig zrobili bmw,jaguar,mitsh.. japoniec nie wygral ale powiedzieli ze i tak jest najlepszy w tym wyścigu brał udział nissan primera P10, chyba z początku produkcji ze starym grilem , a clarkson powiedział że jak używany kupować to włąsnie japońca więc wnioski nasuwają się same W dodatku hatchback czerwony, tak jak mój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Łańcuch łańcuchem ale napinacz jest hydrauliczny może to jest przyczyną kiedyś pytałem w JC o rozrząd do mojej nysy :shock: i zrezygnowałem (cena)ale sprzedawca powiedział mi ,że jakby co to napinacz wymienić i łańcucha niepowinienem przeżyć :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 a moja p10 z 93 roku jest made in england... i co ? To gratuluję dobrego egzemplarza. Z tego co się orientuję to P10 była produkowana tylko w Anglii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysik Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 nie ma idealnych aut, dzisiaj oglądałem top g.. i fajny wyścig zrobili bmw,jaguar,mitsh.. japoniec nie wygral ale powiedzieli ze i tak jest najlepszy w tym wyścigu brał udział nissan primera P10, chyba z początku produkcji ze starym grilem , a clarkson powiedział że jak używany kupować to włąsnie japońca więc wnioski nasuwają się same To nie była Primera P10 tylko Mitsubishi Starion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Byla też z tylu czerwona P10. Potwierdzam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Z tego co się orientuję to P10 była produkowana tylko w Anglii Ale W10 to już japońska robota pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwwpawel Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 O co się licytujecie? Jeździłem różnymi markami i co? Mój Cherry 1,2 Y10 miał 300 tys. km. i jeździł , Mazda 626 - 180tys. km. i jeździła, Sentra 1,6 B12 - 250 tys. km. i jeździła, Sunny 1,6 N13 - 220 tys. km. i jeździł, Sentra 2,0 B13 - 290 tys. km. i jeździ nadal, Sierra 2,0 120 tys - padła (pękła głowica - wada fabryczna), R-21 - 180 tys - padła (po dwóch miesiącach użytkowania), R-19 - 120 tys. km - padła (pasek rozrządu - przejechał 50 tys. km.). I co? Teraz też szukam japończyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 O co się licytujecie? [...] I co? Teraz też szukam japończyka. Ten gość mi się podoba! pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Ja musiałem wymieniać łańcuch, napinacze i coś tam jeszcze u siebie. Już dość głośno było. Okazało się, że był naderwany napinacz. Z tym jeździłem 1,5 roku! Sporo mnie to kosztowało kasy i nerwów, bo ASO nie zadbało o części i z rzekomych 8-9 godzin pracy zrobiło się 2,5 dnia! Teraz licznik wskazuje 115 tys.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Aha, leję syntetyk do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Z ksiązki o naprawie Nissana P11 z silnikiem GA14DE wynika, że olej ma być SAE 10W/30 do 15W50. Nie wiem jaka jest hierarchia oznaczania lepkości olejów, ale znalazłem, że 10W30 to półsyntetyk, a 15W50 to mineralny. Jak wyżej pisałem jeżdże na syntetycznym oleju i nic go nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 a apropos oleju i mazda i nissan zaleca 10W-40 albo 10W-50 polsyntetyk! tak samo mazda(na pewno w 323F 94-98r) kiedys w silnikach starszej konstrukcji nawet smary sie latem do oleju dodawalo i nic sie nie dzialo tak byly skonstruowane! i na 10000% polsynetyk nawet zima jest b.dobry wiele osob jezdzi na full syntetyku i nic sie nie dzieje ale producent zaleca półsyntetyk! czyli rozumiem ze ASO postepuja niezgodnie z zaleceniami producenta lejac do P11.144 Shell helix 5W-40? Mnie przy wymianie silnika w ASO wlali mobila 10w-40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Z ksiązki o naprawie Nissana P11 z silnikiem GA14DE wynika [...] A to ciekawą masz tą książkę Chyba chińską, bo może tam montowali GA14DE do Primery Wiem, czepiam się pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 I co się tak kolega Kmink wpienia! Prawda w oczy kole?Niestety rozrząd w nissanach to porażka. Chyba, że ktoś sra kasą i sobie wymienia łańcuchy jak paski co 100.000. Co tu wogóle porównywać. Pasek Gates'a + napinacz i rolki prowadzące to średnio 500 zł z robocizną, a nie 1200 (jak w wypadku łańcuchowców).... Mnie też wpienia jak ktoś ma klapki na oczach i nie jest obiektywny, nie dając nic złego na markę powiedzieć. Każdy samochód ma swoje wady i zalety, a w Nissanach to akurat rozrząd jest słabą stroną (koszta/wytrzymałość). Co, mam się podniecać, że silnik oleju nie bierze po 150.000 ?. Takie rzeczy to osiąga i Fiat (rekordzistką jest Tempra z przebiegiem 430.000 i silnik 2.0 dalej chodzi). Wiele rzeczy widziałem w silnikach, nawet i okrętowych i nie zamierzam się podniecać,że marka jest japońska. Auta były kiedyś solidne (choćby stare mitsubishi colt czy mazda 626) , a teraz co się produkuje to padaka i jednorazowy shit!!! A tak poza tym w Fiestach padają wałki rozrzadu, bo ludziska nie oddają silników do regulacji zaworów co 10.000 km, tylko jeżdzą, aż do zajechania wałka. Nigdy tez nie powiedziałem, że nissan jest do d*py! Ma wiele zalet - super skrzynia, prowadzenie - miodne, wykończenie - bez zastrzeżeń, praca silnika - mimo wiekowosci mojego auta-wciaz wywołuje zazdrość posiadaczy wielu aut równorzędnych roczników. AVE! Mnie wk***ia to ze wszyscy sa tak za niemieckimi autami.Fakt,fajne autka ale bez przesady.Kazda blacha leci na niemieckie autko.Wszyscy gadaja tylko o niemcach,kazdy chce go miec.Jakbym mial kase i kupil sobie skyline'a to niech wtedy niemiec stanie obok mnie.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IHI Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Fakt! Skyline to jest naprawdę KLASA. Pod maską huragan .... i tylni napęd. Szkoda, że nie widziałem jeszcze tego modelu w Polsce:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Fakt! Skyline to jest naprawdę KLASA. Pod maską huragan .... i tylni napęd.Szkoda, że nie widziałem jeszcze tego modelu w Polsce:( Przejedź się na 1/4 mili na Bemowo, może będziesz miał szczęście zobaczyć wózek Jarkowego... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 zdaje sie ze post dotyczy p11.144 a chyba sa to troche inne silniki niz normalne P11, ASO Polody w Poznaniu proponowalo wlasnie 5w-40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.