Gość jaano Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Tez mnie zawsze wkurzalo ze wiekszosc plebsu jest za niemieckimi wozami (choc raporty ADAC i DEKRY mowia co innego) - juz sie nawet zastanawialem czy nie przejsc na szwaba z jednej prozaicznej przyczyny - zawsze latwiej go sprzedac, ale jakos nie moge ))) te heble w srodku mnie odstaraszaja, a w nowszych...... cena co do p11.144 to chyba silnik jest ten sam bo ten model to w zasadzie mocny restyling, a nie zgodze sie ze silnik 2-litrowy to jakies badziewie ze sp... rozrzadem, jak juz pisalem mialem taki w P10 i bylem b. zadowolony, moc w sam raz a spalanie jak mniejszych i duzo slabszych niemcow - moze ktos cofnal licznik albo faktycznie pechowy model, chyba nawet czytalem ze to jeden z najlepszych silnikow - i moze dlatego tak dlugo go produkowali pozdrawiam nissanmaniakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 A to ciekawą masz tą książkę Chyba chińską, bo może tam montowali GA14DE do Primery Wiem, czepiam się pzd Oj tam, czepiasz się pomyliłem się o jedną cyferkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Wracając jeszcze do tematu łańcuszka. Rzeczywiście mówi się, że mają wytrzymać 300 i więcej tysięcy km, ale wyjątki się zdarzają. W mojej n15: łańcuch, napinacze, prowadnice były wymieniane po niecałych ......... 29 tyś. km. Jak to mawiano na Forum Saaba, stanu łańcucha rozrządu nie ocenia się po ilości przejechanych km, tylko zwyczajnie na słuch PS. Ale żeby tak pękł? :? łańcuch? :shock: Szczerze współczuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 nie ma idealnych aut, dzisiaj oglądałem top g.. i fajny wyścig zrobili bmw,jaguar,mitsh.. japoniec nie wygral ale powiedzieli ze i tak jest najlepszy w tym wyścigu brał udział nissan primera P10, chyba z początku produkcji ze starym grilem , a clarkson powiedział że jak używany kupować to włąsnie japońca więc wnioski nasuwają się same To nie była Primera P10 tylko Mitsubishi Starion kolega nie zbyt uważnie oglądał program, prócz primery był jeszcze ford mondeo jakiś peżot o cos tam jeszcze, nie pamietam ale obejrze powtórke jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Czerwona Primera była na pewno :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brysik Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Zwracam honor :oops: Widziałem powtórkę i rzeczywiście zauważyłem Primerkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Widzę tu że piszecie o Primerach z Anglii. Moja jest robiona w Holandii. Czy to auto jest inne i gorsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k_stach Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Twoja tez jest Made in England, Nissan Europe jest firma zarejestrowana w Holandii i stad wpis w dowodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzych67 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Na to bym nie wpadł Trochę mnie uspokoiłeś, bo jakoś Holandia nie budzi we mnie zaufania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 jakby nie bylo lancuch zapewnia nizsze koszty eksploatacji niz pasek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 Kazda blacha leci na niemieckie autko.Wszyscy gadaja tylko o niemcach,kazdy chce go miec.Jakbym mial kase i kupil sobie skyline'a to niech wtedy niemiec stanie obok mnie.Pozdro A co ci to przeszkadza czy "blacha "leci na kogos auto?jak nie lubisz blach to na twoje nie poleci,czy moze drazni ci ze nie leci na twoje? jaano:"tez mnie zawsze wkurzalo ze wiekszosc plebsu jest za niemieckimi wozami" a w podpisie: "teraz testuje konkurencje pod wplywem bezawaryjnosci, bo moc i komfort napewno wiekszy.. A8 4,2 quattro" ciekawe hmmmm troche dziwne komentarze w.g mnie szczegolnie na forum na ktorym udzielaja sie ludzie ktorzy nie maja nissana tylko np. opla/bmw/audi itd. badzcie obiektywni,jak to sie mowi tylko osiol nie zmienia zdania.przejedz sie porownaj a potem gadaj czy niemieckie sa slabe,czy leca na nie laski itd. co do lancucha nie wierzcie w "dozywotnosc",wszystko co mechaniczne i poddawane cisnieniom/temp/obrotom itd musi kiedys sie zuzyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inz.damian Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Tez mnie zawsze wkurzalo ze wiekszosc plebsu jest za niemieckimi wozami (choc raporty ADAC i DEKRY mowia co innego) - juz sie nawet zastanawialem czy nie przejsc na szwaba z jednej prozaicznej przyczyny - zawsze latwiej go sprzedac, ale jakos nie moge te heble w srodku mnie odstaraszaja, a w nowszych...... cena co do p11.144 to chyba silnik jest ten sam bo ten model to w zasadzie mocny restyling, a nie zgodze sie ze silnik 2-litrowy to jakies badziewie ze sp... rozrzadem, jak juz pisalem mialem taki w P10 i bylem b. zadowolony, moc w sam raz a spalanie jak mniejszych i duzo slabszych niemcow - moze ktos cofnal licznik albo faktycznie pechowy model, chyba nawet czytalem ze to jeden z najlepszych silnikow - i moze dlatego tak dlugo go produkowali pozdrawiam nissanmaniakow Z tego co wiem p11 i p11.144 rozni sie silnikiem 1,8 w ktorym zastosowano zmienne fazy rozrzadu, i faktycznie mniej pali a do tego jest to mocny silnik(mimo wzglednie niewielkiego momentu i mocy), jednak technika robi swoje; czesto slyszy sie negatywne opinie na temat tego silnika, ale dziwne ze glosza je tylko ludzie ktorzy "znaja kolesia, ktory zna kolesia, ktory mial szwagra ktory" mial ten silnik....zal osobiscie jestem mega pozytywnie zaskoczony tym silniczkiem(kreci sie super nisko - jak diesel 1,5-3 tys obr/min), juz przed 3tys ma max moment!, jezeli ktos chce poczytac o tym silniczku to prosze sie zapoznac(pewnie juz na forum jest gdzies ten link) http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11_144.html pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Panowie ale chyba schodzicie z tematu - tu pisze się o pękniętym łańcuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inz.damian Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 inz.damian co do silnika 1,8, to zmienne fazy dostał dopiero pozniej inie kazde auto to ma. Poza tym nie ma co kryc, ze lubi olej, bo nawet sam nissan do tego sie przyznaje. Z tego co wiem p11 i p11.144 rozni sie silnikiem 1,8 Nie rozumiem tej wypowiedzi Chyba chciales powiedziec, ze w P11.144 wprowadzono silniki 1,8, bo ja mam P11.144 i mam 2,0 Co do krecenia to wlasnie napisales jak zabic rozrzad w Primerze. To benzyna i to wysokoobrotowa, wiec jazda na zbyt wysokich biegach zabija ten silnik To ja pismem obrazkowym moze : w p11 mamy silniki 1.6 i 2.0; w p11.144 mamy silniki 1.6 1.8 i 2.0, a wiec (=> kilka ulamkow, dwie calki, jedno rownanie rozniczkowe i dochodzimy do wniosku) roznia sie silnikiem 1,8(ktorego nie bylo w p11), nikt nie mowi o jezdzie na zbyt wysokich biegach, tylko przeciez jakkolwiek bysmy nie jezdzili to nie ominiemy zakresu obrotow rzedu 1-3tys obr/min(nawet na biegu jalowym:P), a uklad zmiennych faz rozrz daje mozliwosc maksymalnego ich wykozystania(przy zachowaniu niskiego i pelnego spalania) a co mi sie nie podoba to to ze kolejna osoba ktora nie ma, a opowiada.....moja prima ma ok 8 lat i nie bierze praktycznie w ogole oleju to tylko w kwestii wyjasnienia, bo faktycznie odchodzimy troche od tematu... pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 w fiestach 1.1 przy ok 120tys pada walek rozrzadu!chyba żartujesz. owszem w silnikach 1.6i tak, ale nie w 1.1 czy 1.3 (czyli OHV!!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyrus Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 w fiestach 1.1 przy ok 120tys pada walek rozrzadu! to ciekawe bo ja mialem taka i przejechala 204tys bez zadnych remontow az do sprzedazy auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hanek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam i proszę o pomoc. Mam P11 z 2001roku 1.8 114KM i problem z rozrządem. Po pierwszej diagnozie była cewka zapłonu. Po dokładnym teście powiedziano mi że to rozrząd? Czy to możliwe przejechane mam 97000km? Z tego co się dowiadywałem to łańcuszek rozrządu miał być wieczny? Nie jeżdżę dużo tylko 13000 tyś rocznie. Jaki jest koszt wymiany łańcuszka? I jeszcze jedno jaki jest maximum zużycia oleju bieże dość dużo ok 0.5 litra na 1000km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Czy to możliwe przejechane mam 97000km? Jak było deptane to możliwe. Chociaż wersja 1,5, czyli QG15 w N16 jest bardziej podatna na wyciąganie się łańcucha. Z tego co się dowiadywałem to łańcuszek rozrządu miał być wieczny? Za te herezje to bym wieszał na tych łańcuszkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hanek Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 B12 Witam i pozdrawiam. Moją Primerkę mam od 1.5 roku i nie mam zapędów rajdowca. Jeśli chciałbym coś sportowego to nie to autko. Mój egzemplarz był cały czas serwisowany. Sprowadzony z Niemiec, ale to nie ważne. Ja proszę o poradę jak zminimalizować koszty naprawy tego łańcuszka. I co zrobić żeby tak dużo nie palił tego oleju . Jeżdżę na oleju 5W30 lub 5W40 Shella. Gdzie szukać tanich części do naszych aut? Za sugestie bardzo dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 I co zrobić żeby tak dużo nie palił tego oleju Ten typ tak ma - jedyne wyjscie sprzedac to auto i kupic z innym silnikiem 1,6 lub 2,0b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesjaw Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Panowie ale chyba schodzicie z tematu - tu pisze się o pękniętym łańcuchu. W mojej Primerze P10 , 2.0. SR20DI, 91r. pasek rozrządu urwał się tydzień temu przy przebiegu 270 tys. km. Jeszcze nie wiem czy mam go remontować czy kupić nowy silnik. Jeżeli kupić to od kogo? Czy lepszy będzie ten z Anglii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 jestem ciekaw który z użytkowników primek wymienia olej tak jak zaleca producent co 7.5tyś.i nie ważne czy to 5w40 czy 10w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 piter-urs, w dieslu ma byc co 10kkm, we wszystkich benzynach manual pokazuje ze co 15. Ja w SR20 wymieniam co 10 i jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 jestem ciekaw który z użytkowników primek wymienia olej tak jak zaleca producent co 7.5tyś.i nie ważne czy to 5w40 czy 10w40. JA Ba, nawet max co 7000 km. mechanik mowi ze powinno sie co 15.000 ASO Polskie i Niemieckie też tak zalecają. Paranoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Według książki panów M,Coombs.S,Rendle wydawnictwa HAYNES.Nissan primera.tak właśnie trzeba wymieniać olej ja swoją primere kupiłem w belgii w serwisie im ma całą historie serwisową i olej wymieniany co 7,5tyś więc chyba coś w tym jest z książki serwisowej wynika że pierwszą wymianę miał przy 1238km zalany 10w30 następna wymiana 8650 zalany 10w30 teraz 10w40 188tyś i tego będę się trzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.