Thespian Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 głowice z amelinum w parchatym pospawasz w terenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 hahaha i z planuje nawet taa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Parch na daleką wyprawę: - cysterna z paliwem za nim - ciągnik siodłowy żeby wytargać jak wdepnie jadąc w pojedynkę Jeżeli z powyższym się uporamy jakoś to jednak jest niezłe auto. Jego przewymiarowanie części a za tym mega pancerność jest wielką zaletą ale co za tym poszło waga dużym problemem. Choć Dyskoteka nie jest o wiele lżejsza ale jakoś w niej silniki nie wybuchają. Za to cała się ponoć rozkręca :-) Nie ma super opcji, są tylko lepsze i gorsze rozwiązania do konkretnego zastosowania. Terrano jest chyba takim kompromisem niezawodności i oszczędności zwłaszcza w podróżowaniu z lekkim zacięciem off. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jest super opcja HZJ 78 nikt nie mówił że ma być tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ...jednak to my próbujemy dorównać Patrolom w terenie zakładając większe kapcie, zwiększając prześwit, dokładając mocy, zam. most przedni...a nie odwrotnie, to Patrol jest tym "starszym , mocniejszym bratem" z którego czerpiemy wzorce a nie na odwrót...pewnie, że jakbym chciał latać nad torfowiskiem to myślałbym o Samuraju a nie o Patrolu, ale planując jakąś transsyberyjską eskapadę to już przynajmniej Patrol, czy nie tak? a że długi i ciężki ? ...bo ma być wygodnie na dłuższych trasach , stąd ta moja tabelka się wzięła...wszystko zbudowano w jakimś celu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Patrol wygodny? Bez jaj... zachowajmy jakiś obiektywizm siedziałeś kiedykolwiek w disko? transsyberię od dawna robi się LC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) nie siedziałem nawet w Patrolu, napisałem "przynajmniej Patrol"...chyba powinniśmy sobie osobny temat założyć , bo coraz bardziej oddalamy się od wątku, proponuję na ostudzenie emocji....tymczasem główny zainteresowany z Hugh-iem już zawias przerabiają Edytowane 19 Marca 2013 przez lemmy69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 etam przerabiają, zawias, no właśnie bym go nie przerabiał no może tylko podkładka 12mm na lekka korektę i skok odrobinie zwiększyć, wzmocnienie wspornika, poliuretan i buda trochę do góry, tylko troszkę większe kapcie na et okolicach 0..-10, osłony od dołu, solidny bagażnik na dach i dobry byłby drugi zbiornik paliwa, bo przez granice chyba tylko 20l można oficjalnie w bańce ale to zależy w którą stronę. i heja w świat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ...eeee, tyle? to nie warto było się rozpisywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Na pewno nie będą to wyjazdy nazwijmy to wyczynowe... Bardziej turystyczno - rekreacyjne w grupie kilku samochodów.... na zasadzie: pojechać gdzieś (np. na Ukrainę), trochę pozwiedzać, czasem przejechać się lekkim błotem i górkami. Ewentualnie coś w klimacie TransPolonia Część T2 ma jak by "klapnięty przód"... da się to jakoś naprawić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 są 2 śrubki do tego szukaj pod hasłem drążki skrętne albo np http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/fa.pdf od str 29 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 No to wiem co raz więcej ... a teraz zderzaczek z płyta pod wyciągarkę. AFN czy coś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 samemu się robi takie rzeczy ... i tak nie ma homologacji, krążą projekty w sieci, zamawiasz wycięcie blachy potem spawasz i masz, no może trochę uprościłem ... chłopaki od t2 poratują na pewno ale zacznij szukać na forum ....bo to wszystko było powiedz nam jaki masz budżet to będzie można lepiej podpowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) ja robiłem po taniości ze znanego w sieci projeku...tyle że projekt akurat z T1 był... i bez bull bara zrobiłem... zamówiłem sobie płyty z zimnowalcowanej 3mm (koło 25kg wyszło) - miało się ugiąć przy konkretnym uderzeniu... i się ostatnio ugieło:) aktualnie zastanawiam się nad prostowaniem i wzmacnianiem. Swoją drogą zderzak z AFN to coś koło 1/3 - 1/2 ceny auta nie? Edytowane 19 Marca 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Niestety, nie mam spawarki i nie potrafię się nią posługiwać........ Są jakieś firmy które wyspecjalizowały się w robieniu całego szpeju do Nissanów ? W przypadku Jeepów są. Dzwonisz, zamawiasz i dostajesz gotowy zestaw p&p do zamontowania. Malowanie proszkowe, kolor dowolny. Budżet ? Jako takiego nie ma. Pewne koszty trzeba ponieść i tego nie się uniknie.. no może odwlecze w czasie by nie nie robić lipy i tandety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 ja nie ma ale budżetu ? ja wiem że nie wydam na coś więcej niż ... jeżeli u ciebie nie ma takiego ograniczenia to pozazdrościć ale to bym nie pchał się w terrano wtedy, nie musisz umieć spawać, wystarczy zanieść projekt do kogoś kto umie, i tak wyjedzie taniej niż ze sklepu, z terenówkami jest tak że niby z fabryki wszystkie takie same wyjeżdżają a im starsza tym każda inna się robi jakoś, jedziesz gdzieś gdzie sie zajmuja kumaci ludzie terenówkami i mówisz co chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) Terrano taki zły ? Chyba mniej awaryjny i kosztowny w utrzymani niż Disko2. Na przykład Jeepy mają to do siebie, że trzeba sporo wymienić i zrobić by przystosować go do czegoś bardziej poważnego. Edytowane 19 Marca 2013 przez Sygma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 w terrano coś mi się widzi więcej do przerobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 No to podsumowanie: - podniesienie budy na 2" - koła max 31" optymalnie 30" na feli 16" - naprawa zawieszenia coś jeszcze ? (pomijam zderzaki, progi i oświetlenie, bo to w każdym się robi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 masz ten samochód na stanie w ogolę ? najpierw to sprawdzasz wszystkie sworznie końcówki itp, potem kupujesz nowe potrzebne oraz zestaw poliuretanu i to robisz, sprawdzasz hamulce silnik itd. jak wszystko będzie jak trzeba to dopiero bym się bawił dalej, w podnoszenie wymianę opon. Baza do zabawy musi być sprawna zanim zaczniesz coś kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) nie zrażaj chłopaka... wyda zylion... potem ten szpej odkupimy od niego po taniości jak się zorientuje że skręcił w ślepą uliczkę... ja będę listę kolejkową prowadził... zamawiam tylnego AFN'a... Edytowane 19 Marca 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 masz ten samochód na stanie w ogolę ? Tak jak pisałem... nie mam. Szukam. Co do reszty... to w każdym samochodzie który ma 8 czy więcej lat trzeba zrobić inwestycje... jeżeli myśli się o dalszych wyjazdach. Inna kwestią jest jego dalsza awaryjność i ewentualne koszty naprawy, prostota naprawy i dostępność części. I to jest bardziej istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 to przegapiłem to... nie no ja jestem za nawet bardzo ... mogę go wziąć do siebie, tylko będę podawał kwoty do przelania i oddam go w stanie jakim sobie wymyślisz ta krótka lista powyżej to w okolicach 5-6k w samych częściach do tego robocizna ... pomijając na start wszystkie płyny ... konserwacja ramy, podłogi .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Jak mówimy o kosztach samego samochodu... Weź na przykład Jeepa XJ z silnikiem 4.0 R6 w wersji limited (jedyne sensowna wersja). By kupić ładnego, nie grzebanego i nie motanego w kraju... trzeba szykować 22-25k PLN za roczniki 1998-2000. Nie ma opcji taniej. Za kwotę 25k można mieć już ładnego, nie używanego w terenie T2 z lat 2003-2005. ... czyli samochód młodszy o jakieś 5-7 lat. Pakiet startowy: oleje klocki itp w zasadzie podobny. Koszty przystosowania samochodu do kół 31", bez druciarstwa ......... sporo wyższe w XJ niż w T2. Ilość miejsca w środku ? Chyba jasna sprawa Koszty paliwa ? To chyba też oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 no dobra tylko kup coś dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.