Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Terrano 2 - lift 2" + dywagacje o modyfikacjach


Sygma
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

średni :) w sumie

 

jak ktoś się uprze i będzie miał budżet to przypuszczam że r180 da się włożyć w miejsce r180a, problemem pewnie będą przełożenia... jakby pasował talerz z wałkiem, to niemal plug&play

 

odnoście wkładania chyba r200 pisał kiedyś na rajach Gebels... że dobry trop bo przeguby mocniejsze.... a moze to o r230 chodziło... trzeba by sprawdzić...

 

Tylko w sumie po co? jak już kombinować przeszczep mostu to łatwiej wrzucić sztywniaka...i efekt ciekawszy :)

 

przypuszczam że r180 jest konstrukcyjnie mocniejsze niż r180a bo w xterry zaczynały się od 150km... a ta z r180 to chyba v6... z zylionem koni...

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest H233 to jest tylko DL (Detroit Locker) 187SL167A

z oferty EATON'a



ale na przód jest.........

http://store.arbusa.com/ARB-Air-Locker-Nissan-R180A-27-Spline-354--DN-RD181--P22722.aspx

D181
 

a na tył ewentualnie...

http://store.arbusa.com/ARB-Air-Locker-Nissan-H233b-33-Spline-All-Ratios-RD135-P3523.aspx

RD135



Na przód jeszcze coś znalazłem...

http://www.harrop.com.au/4wd_detail.php?prod=99-ELKR11250



elocker.jpg



Jeżeli jest na tyle C200, to też jest ewentualnie....

http://www.harrop.com.au/4wd_detail.php?prod=99-ELKR11257

Edytowane przez Sygma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uparciuch jesteś :)

 

ten arab jest do r180a z przełożeniem 3,54 i niżej czyli dupne silniki x terry i frontier pewnie... albo innych pathfinderów

 

to drugie od navary może nawet pasować, przełożenia tej navary się zgadzają z t2 w benie 2,4... trzeba by zweryfikować czy półośki się zgadzają wieloklinami...

 

Hugh jest specem od pick upów... to pewnie będzie wiedział czy to podejdzie :)

 

 

generalnie i tak... DL z przodu w terrano -> słychać szczęk rozrywanej gruchy mostu.....

Edytowane przez Thespian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać ten DL jest źle założony albo uszkodzony (choć ja bym go na przód nie zakładał).

Powinien spinać TYLKO w czasie jazdy na wprost, przy równych prędkościach kół... a "klikanie" będzie słyszalne przy skręcie.



Jakoś nie pasują mi automaty 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d22 zależnie od rocznika i silnika z przodu najczęściej w nowych R180A w starych C200

przełożenia  4,625 lub dla zd30 4,375

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz trochę dziwne (zapewne dla wielu) pytanie....

 

Czy do T2 da się wstawić jakieś inne przednie fotele ? Chodzi mi o bardziej komfortowe, z podłokietnikami...

Ktoś może rzeźbił już coś takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest dziwne pytanie, jest po prostu trochę niepotrzebne...

 

jesteś przekonany do T2... to kup...

 

kupisz... pojeździj...

 

pojeździsz... zrozumiesz

 

zrozumiesz... będziesz wiedział co jest potrzebne a co nie...

 

w fotelu z t2 można siedzieć 12h bez większego problemu, fajne, średnio twarde fotele...

 

Może ja jestem zrzędliwy... ale gadamy od iluś tam stron o tym co teoretycznie się da a czego się nie da...

 

toeretycznie wszystko się da, jak będziesz chciał wydać szelesty to Hugh Ci wstawi fotele z multipli obszyte ręcznie garbowaną skórą z madagaskarskiego łosia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę mieć podłokietnik/fotel z podłokietnikim....

jestem do tego tak przyzwyczajony (posiadania go) jak do tego, że kobieta cycki na z przodu a nie z tyłu :P



Dlatego pytanie...

z jakiego dawcy należy pobrać takie fotele by zrobić transplantację do T2 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego czym teraz jeździsz żeby dalej ci było wygodnie

 

o proszę widzę że dostałem minusa za podlinkowanie serwisówki z pełnymi danymi dzięki wielkie, czy to za to że strony nie podałem ?

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a bo te minusy i plusy to nie powinny być anonimowe, cała ta anonimowość w sieci się nie sprawdza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeeee... nie koniecznie, bo my tu często od tematu głónego odbiegamy znacznie... i w dyskusje poboczne wnikamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thespian powiedz mi czy jak dałeś podkładki pod sworznie to przedłużałeś amorki czy wystarczą oryginalne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam z przodu gazowe kayaby, zeszłoroczne... starczyły tzn skok jeszcze jest... na asfalcie jest już trochę budyniowo, ale w terenie super komfort :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiam...

standardem dla koła 31" jest rozmiar: 31"/10,5/15

ale są też opony 31"/11,5/15

 

straszne szaleństwo próbować wsadzić takie coś ?

wg. przelicznika metrycznego to 290mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to są wtedy dużo większe opory. 

-większe spalanie

-mniejsza moc silnika

-większe pływanie po drodze ;)

ale ja bym się skusił :P

sam chciałem wstawiać 33x12,5 ale jak poczytałem co trzeba modyfikować to jednak się zdecydowałem na oryginalny rozmiar ;)

Edytowane przez ceniakenzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...