Sygma Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 a widziałeś, by sprzedający twierdził co innego o sprzedawanym aucie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 były watki jak sprawdzać, ale najlepiej to weź ze sobą kogoś kto ma / miał terrano, jest sporo haczyków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Ktoś już może kombinował z wszczepieniem reduktora z centralnym mechanizmem różnicowym.... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Zakula ...ma różne pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 reduktor z centralnym? i na takiej zmocie sie wybierasz na wyprawy... To nie jest dobry pomysł bo ten szpej zostanie z tym autem gdzieś w za uralem... i tyle z niego będzie pożytku... Wyprawówka ma być seryjna do bólu... musi taka być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 to już chyba "przeprawówka" bardziej będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 ja bym powiedział - ale po co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Po co centralny dyfer na wyprawy w teren ,to chyba na asfalcie chcesz polatać x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 a po czorta centralny dyfer w przeprawówce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 porąbało mi się, Zakula dokładał sztywny most na przód , zdaje się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 ja wczoraj zamontowałem podkładki pod sworznie produkcji naszego kolegi Hugh-a podkręciłem na maxa drążki skrętne i idzisiaj dałem do warsztatu na ustawienie geometrii. zobaczymy czy chłopaki dadzą rade to poustawiać, póki co dzwonili i powiedzieli że skończyło się łożysko i nieda się ustawić bez wymiany łożyska, jutro może skończą to napiszę jak poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 haha no to będzie teraz potwór masz kolego +4" do góry fajnie to będzie wyglądało przy tych kapciach i tym et co masz a co już nie można skasować luzu na tym łożysku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 ja bym powiedział - ale po co ? By mieć możliwość jechać 4x4 po nawierzchni mieszanej. ...... mniejsza o to "po co", pytanie: czy jest jakaś możliwość wstawienia z czegoś (może jakiś odpowiednik z USA ?) takiej skrzyni rozdzielczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 jak ktoś przychodzi do mnie i pyta czy się da zrobić, to naprawdę rzadko się zdąża żeby się nie dało jest tylko kwestia czy jest to ekonomicznie uzasadnione. zrobić się da prawie wszystko, wykluczam takie rzeczy jak loty na marsa (to na razie), wskrzeszanie umarłych itp. według moich informacji nie ma nic co by pasowało w terrano reduktor jest doczepiony do skrzyni, skrzynia nie ma swojej ściany tylnej jako takiej tylko jest to właśnie pokrywa reduktora, wstawienie czegoś innego z dryfem będzie wymagało niezłej finezji, co innego gdyby reduktor był oddzielnie, tutaj z cała pewnością łatwiej i taniej by było przełożyć cały układ napędowy z innego auta niż się w to bawić w przerabianie tego co jest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 O widzisz.. już coś wiem... że nie da się miło, tanio i prosto jak w Jeep'ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 no w jeepie reduktor to oddzielana skrzynka o ile mi wiadomo więc inna rozmowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 tak, oddzielna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Nic tylko zmotać coś od podstaw rama z napędami i silnikiem Jeep,Mitsubischi, LR, albo KRAZ, a buda do wyboru Terrano, Passat, Trabant ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 tylko to jest jakby przeciwieństwem auta wyprawowego coś mi się widzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 haha no to będzie teraz potwór masz kolego +4" do góry fajnie to będzie wyglądało przy tych kapciach i tym et co masz a co już nie można skasować luzu na tym łożysku ? nie już to łożystko się posypało bo właśnie niemiałem kiedy luzu skasować, a autko teraz dużo lepiej się prezentuje. +2" to praktycznie nie widać ale +4" zobaczcie sami Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 No jest dostęp żeby błoto z nadkoli wygarnąć :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 hehe dokładnie, teraz dużo łatwiej sie błoto wbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 jakie tam masz koła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 cooper discoverer stt 31x10,5 felgi dotz r15x8 ET-30 musisz zrobić lift +4'' żeby weszły na takich felgach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 STT dobra guma tylko trzeba mieć trochę mocy by się oczyszczała na trawersach dobrze trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.