patryk1986 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Witam, Ostatnimi czasy miałem sporo problemów z moim Nissanem (Primera WP11 1,8 16v 114KM 200r.) Zaczęło się od przerywania na benzynie i gazie im cieplej tym gorzej, po godzinach na necie doszedłem do tego że to cewka, a dokładnie guma na jednej z nich. Tu moje pierwsze pytanie czy ktoś niema przypadkiem gumy z uszkodzonej cewki, bo w sumie urządzenie jest sprawne tylko ta osłona nie bardzo. Problem numer dwa pojawił się przeze mnie. Ponieważ dochodząc do rozwiązania problemu cewki wyczyściłem Przepustnice i za żadne skarby nie mogę jej ustawić. Próbowałem przynajmniej dwoma sposobami i już nie wiem czy tam jest jakaś śruba, czy jej niema, i czemu jak odłączę tą brązowa wtyczkę to obroty mi rosną i się nie zmieniają, co niby powinno się dziać przy sposobie numer dwa. Sprawa numer trzy, Przy przełączaniu na gaz (sekwencja, nie wiem jaka) zawsze mi gaśnie chyba że dodam bardzo mocno gazu i trochę sobie postrzela dopiero załapuje, nie wiem czy to objaw jakiejś innej usterki czy następstwo cewki, która chwilowo obwiązałem taśma izolacyjną. Chociaż problem pojawiał się już wcześniej. Czekam na jakieś sugestie i przede wszystkim na odpowiedzi w sprawie gumy cewki. Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_D Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Co do gazu to nie pomogę. Jeśli chodzi o przepustnicę- powinieneś przeprowadzić adaptację wg. instrukcji jaka jest na forum- poszukaj a na pewno znajdziesz. Po odłączeniu kostki czujnika położenia przepustnicy ECU sam podbija obroty żeby silnik nie zgasł poprzez silnik krokowy. Jeżeli regulowałeś ją mechanicznie to opisz co wykonywałeś, bo być może niepotrzebnie. Co do cewki- jeżeli chodzi o izolację gumową to raczej problem powinien występować również na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk1986 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 tak na zimnym tez występował, ale w mniejszym stopniu. Po owinięciu izolacją objawy prawie całkiem ustąpiły, czasem jeszcze na wolnych obrotach czuc jak przebija co jakiś czas. co do adaptacji chyba skapituluje i po świetach podjade do jakiegoś serwisu. Chociaż mam jeszcze jeden plan żeby ją zdemontowac jeszcze raz i sprawdzić czy niema prześwitu, mogłem coś namieszać z jakąs śrubką. Myślałem, że może pomożecie mi dobrać ten odpowiedni sposób do adaptacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_D Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Co do gumy od cewki jeżeli chcesz używkę to spróbuj w dziale GIEŁDA Przepustnica z położeniu zamkniętym nie może mieć prześwitów- najlepiej sprawdzić ją w przyciemnionym pomieszczeniu pod światło. Dopiero po tym powinieneś wziąć się za " odpowiednie" adaptowanie przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk1986 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Dziękuję tak zrobię :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.