yanik3 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 jak to jakie , fabryczne, oryginalne . Czasem warto zajrzeć do ASO, są różne akcje , w tej chwili fabryczne wahacze są , lub już były z obniżką 50% ! Przy okazji zrobili mi przegląd zimowy w cenie ( płyny, zawieszenie, oświetlenie itp. ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Nawet fabryczne, czy też orginalne lub na pierwszy montaż, też ktoś wyprodukował i swą nazwę firmy posiadają. Do ASO też zaglądam i też teraz byłem na DARMOWEJ kampanii /nie mylić "Akcja zima"/ - i do tego jako prezent, też DARMOWE orginalne wycieraczki na przednią szybę. Wycieraczki orginał do Nissan, f-my Valeo. Edytowane 11 Grudnia 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 o ile pamiętam klocki hamulcowe (oryginalne) produkuje dla NISSAN-a firma Ate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotwa Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Witam, zastanawiam się nad kupnem tarcz i klocków firmy Denckermann. Komplet z wysyłką kosztuje 180zł. Widzę, że posty są już dość leciwe, więc chciałbym dopytać czy warto wziąć na tył ? Może macie jakieś nowe doświadczenia z tym produktem? Niedługo trasa 3 tys. kilometrów, zbiegają się przeglądy gazu, okresowy, wymiana oleju i filtrów, a dodatkowo drążka z tyłu, więc staram się ciąć koszty. Pozdrawiam, Łukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Kotwa to Twoja decyzja co chcesz wsadzić do bryki! W każdym bądz razie to nic dobrego, wręcz lipa-podruba. Powiem Ci tak; skoro koplet 180 zeta, a same dobre klocki to od80n.p. (Remsa srednia twardość, nie pylące). Wysyłka 20zeta-no to tarcze za niech bedzie 100 to chłam!!! Ja akurat na hamulcach bym nie oszczędzał. Osobiście na tył kupiłem Black Bosch(300pln)+kl.remsy(85pln). Ale rób jak chcesz! Ja bym wolał poczekać na kase i wstawić konkret a nie syf! Jak klocki masz w miare to 3k/km przelecisz jeszcze. A jak kiepskie to kup same byle jakie kloce i dojeździj tarcze do końca. Potem aut, Twoja wola! ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 NEO ma rację.... tanie rzeczy są dla bogatych ... Tarcze + klocki za 180 zeta całość ... lepiej sobie daruj.... Szkoda kasy na marnej jakości towar, bo po przyjechaniu z podróży może się okazać, że klocki lub tarcze będą znów do wymiany.... Wiem, że trochę się nazbierało roboty przed wyjazdem.....ale trzeba to ogarnąć z głową..... żeby nie płacić dwa razy za to samo w ciągu roku / dwóch Prawda jest bolesna - "nasto-" letnie auto , to skarbonka .....bez dna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam, zastanawiam się nad kupnem tarcz i klocków firmy Denckermann. Komplet z wysyłką kosztuje 180zł. Widzę, że posty są już dość leciwe, więc chciałbym dopytać czy warto wziąć na tył ? Może macie jakieś nowe doświadczenia z tym produktem? Niedługo trasa 3 tys. kilometrów, zbiegają się przeglądy gazu, okresowy, wymiana oleju i filtrów, a dodatkowo drążka z tyłu, więc staram się ciąć koszty. Pozdrawiam, Łukasz. Nie będę się wypowiadał na temat tarcz, gdyż takich nie posiadam. Natomiast klocki są ok. Szare i jeśli nawet pylą, to na aluskach nie widać. Aktualnie mam przejechane ponad 30 tyś /mówię o tyle/ i przypuszczam że przed zimą lub na wiosnę dopiero wymienię. Nie wiem jakie mam tarcze na tyle, bo zmieniałem również 4 lata temu, a w zeszłym przetaczałem i nadal są ok. Musisz brać również pod uwagę to, iż tył hamuje w 30% a przód w 70% - więc decyzja należy do Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotwa Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Dzięki za rady Na bezpieczeństwie lepiej nie oszczędzać i zawsze to podkreślam, a Wy mnie jeszcze w tym utwierdzacie. Co prawda tył nie wygląda już najlepiej, ale na diagnostyce pokazało, że łapią równo i z odpowiednią siłą, więc poczekam na przypływ gotówki. Co do pylenia to już się przyzwyczaiłem. Mam z przodu komplet Boscha i właściwie mógłbym felgi myć raz w tygodniu Jak już się zdecyduję na wymianę to pochwalę się na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Denckemann mam z tyłu i nie polecam. Klocki piszczą podczas hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Denckemann mam z tyłu i nie polecam. Klocki piszczą podczas hamowania. I właśnie......... jeden dany towar zachwala, a drugi będzie się na niego żalił i nie polecał. U mnie jest ok, a u Ciebie piszczą /sprawdź może klocki się już kończą i pozostało 3-5mm/ Nie każde podpowiedzi się w 100% trafne i nie koniecznie trzeba się na nich skupiać. Samemu trzeba decydować i praktykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrson Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Witam dopiszę swoją skromną uwagę może komuś pomoże > tarcze Mikoda nawiercane i frezowane tył i przód klocki Ate tarcze założone 45 tys. (około 5 lat ) temu przód do wymiany zaczęły bić . Co do samych hamulcy to d*py nie urywa bo mam porównanie z innymi autami ale było lepiej jak na starych oryginałach. Na pewno mogę polecić dobra firma wcześniej robiła tarcze dla niemieckich znanych producentów teraz nie wiem . Tarcze są trwałe i maja dożywotnią gwarancję Zdarzało misie wielokrotnie ekstremalnie hamować i nic si e nie działo . Teraz będę wymieniał to tez kupie te tarcze może tylko frezowane albo wiercone bo autko może na sprzedaż pójdzie w tym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wostok Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Na stare tarcze bierzcie pylące klocki. Ja dałem teraz Japanline na tył 83 zł Na przód nie pamiętam ale też pyluchy jakieś za 70 zł. Nie piszczą bo nie ma drgań Edytowane 19 Maja 2015 przez wostok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Muszę niebawem wymienić tarcze (biją przy hamowaniu) przednie i zastanawiam się, co kupić... Nie chcę wydawać majątku, ani kupować najtańszego sortu. Znajomy mechanik polecił mi kupić tarcze japońskie... no właśnie, ale jakie? Ostatecznie zestaw TRW? ale może coś taniej się znajdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Tyle było o tym pisane. Po co zakładać temat? Znowu będą się rozpisywać co lepsze.http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/69242-wp12-19-dci-120km-polecane-tarcze-hamulcowe/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Tamten wątek oczywiście czytałem, niestety nic z niego nie wynika... poza tym minęło kilka lat, może ktoś doda jakieś swoje doświadczenia. W Hondzie mam zestaw TRW, jest OK, ale cena już tak nie cieszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Tamten wątek oczywiście czytałem, niestety nic z niego nie wynika... poza tym minęło kilka lat, może ktoś doda jakieś swoje doświadczenia. Praktycznie wszystko zostało już powiedziane w tym temacie, kontynuowanie tego dalej nie ma sensu. Pocztaj jeszcze rozważania na temat tarcz i klocków w innych modelach nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Tematy połączyłam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Ja mam komplet klocków + tarcze przód firmy LPR i sprawują się wg. mnie bardzo OK (zrobiłem na tym zestawie 60kkm). Edytowane 4 Listopada 2015 przez kcroot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Muszę niebawem wymienić tarcze (biją przy hamowaniu) przednie i zastanawiam się, co kupić... Nie chcę wydawać majątku, ani kupować najtańszego sortu. Znajomy mechanik polecił mi kupić tarcze japońskie... no właśnie, ale jakie? Ostatecznie zestaw TRW? ale może coś taniej się znajdzie? Sprawdź najpierw prowadnice-sworznie, czy czasem któryś nie jest zapieczony. Ale nie wiem też ile tarcze mają przejechane i faktycznie mogą być krzywe. Ja kiedyś kupiłem tarcze i leżą w komórce. Jak się okazało, raz winą była prowadnica a drugim razem rdza na piaście i feldze. Inny przypadek bicia, to tylna tuleja wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 OK, zbadam to jeszcze przed wymianą tarcz, ale obecne mają przejechane ok. 80 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 80 powiadasz To nie wiele, zwłaszcza że innym już przy piętnastu biją Uwierz mi, jest co sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Heh, spoko, aczkolwiek nie dawno robiłem taki pełny przegląd i zawieszenie było ok. Teraz tarcze prawie nie biją przy hamowaniu, ale jest zimno, więc pewnie ich "krzywość" jest na tyle mała, że dopiero daje o sobie znać przy rozgrzanych tarczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Bicie na tarczach czuć przy wyższych prędkościach, zwłaszcza przy ostrym przyhamowaniu. Czasami na tarczy tworzy się rant i to on też jest powodem efektu bicia. No ale w Twoim przypadku, po takim przebiegu, tarcze mogą być nawet popękane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 bicie czuć jak są rozgrzane tarcze, np. jazda po mieście i tylko , gdy hamuję lekko, gdy mocniej "depnę" jest OK. Tarcze na popękane nie wyglądają, nie mają nawet dwóch lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkelo Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Od niedawna zauważyłem że przy lekkim hamowaniu, nawet jak i przy większym zaczyna mi drżeć kierownica? Czy to może być wina tarcz? Czy np. stabilizator/drążek kierowniczy lub jego końcówka? Końcówki drążków wymieniałem jakieś 4 miesiące temu, wraz z tulejami wahaczy oraz ze sworzniami wahacza. Czy też ten objaw może się objawiać poprzez złe wyważenie kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.