Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozładowujący się akumulator


Mac27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie Koleżanki i Kolegów,

 

Od nowości mam problem z Note 1,4 z Nissan Connect, przebieg 22 tyś-4 letnie. Mianowicie na gwarancji rozładował mi się akumulator 3 razy na amen stojąc tylko na parkingu. Serwis sobie z tym nie poradził. Ostatnio po gwarancji auto stało dwa tygodnie na parkingu przy lotnisku. Po takiej przerwie znowu nie odpaliło. Akumulator padł na amen. Czy to normalne zachowanie auta? Byłem już u elektryka sprawdził pobór 0,90-0,95 po wyłączeniu "kluczyka" przez ok 1 min-chyba czas na uzbrojenie alarmu, po tem 0,7 (chyba) vata- przepraszam nie jestem elektrykiem.Czy jest możliwy jakiś dziwny nierególarny pobór prądu? Wcześniej miałem problemy z wentylatorem nawiewu. Serwis przez okres gwarancji nie potrafił tego naprawić. Po gwarancji okazało się jak pojechałem do nie autoryzowanego serwisu nissana,że wtyczka podłączająca wentylator zle była fabrycznie zalana co powodowało słby styk i z czasem śniedzienie. Paliło mi jakiś rególator. 20 min pracy nieautoryzowanego elektryka, drobne przerobienie i działa. A wcześniej ubolewałm nad brakiem klimatyzacji.Serwis sobie zaśpiewał za wymiane śilnika około tyś zł. a zapłaciłem 50 zł.

 

Czy ktoś z miał podobny problem?

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak mało jeździsz to normalne, że akumulator się rozładuje po 2 tygodniach stania na parkingu (aku jest ciągle niedoładowany a Note ma sporo elektroniki na pokładzie co też nie wpływa pozytywnie na naładowanie aku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach