Gość mirekg9 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Czy uzycie tego środka Liqui Moly nr. katalogowy 5154 daje jakieś odczuwalne efekty? Wiem że używa się go do Jet Cleana a czy lanie do baku ma sens? U mnie dało. Jeśli obawiasz się preparatu o Nr.5154 /jest o wiele mocniejszy i faktycznie jest do Jet Cleanara - i naprawa trwa 1 godzinkę przez warsztaty wyspecjalizowane np. Boscha/, to wlej preparat o Nr. 5156-on jest bezpośrednio do zbiornika /lecz wlej tylko na 40l/ ja tak zrobiłem i pomogło. Następnie profilaktycznie co 2-3 m-ce możesz wlewać słabszy środek o Nr. 2666, lub jeszcze coś tańszego np. STP do czyszczenia wtrysków. Mały cytat innego kolegi z forum.... …..Na dzień dzisiejszy problemu nie mam. Za radą Mirkag9 zastosowałem układowi paliwa czyszczenie poprzez dolanie Liqui Moly 5156 do paliwa. Po spaleniu całego baku teraz mogę powiedzieć że efekty są. Silnik zrobił się jakby żwawszy, minimalnie ale jednak, poza tym nieznacznie spalanie spadło. Póki co jest OK…… A to do obejrzenia i posłuchania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarabl Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Właśnie Spulung już używałem efektów brak , wezmę na próbę ten 5154 może coś pomoże a jak nie to regeneracja pewnie tylko została Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Właśnie Spulung już używałem efektów brak , wezmę na próbę ten 5154 może coś pomoże a jak nie to regeneracja pewnie tylko została Abyśmy mogli rozmawiać i radzić, podpowiadać - ta najpierw zapoznaj się z tym http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88263-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Ostatnio dostrzegłem, że oroty strasznie mi skaczą, tzn. czasmi zawieszą sie na 1500 obr. dopuki nie postukam w pedał gazu i nim nie poruszam to nie spadają. dopiero jak delikatnie dodam gazu i odpuszcze to spadną do tych normalnych czyli okolło 700 obr. Czas chyba udać sie do BOSHA ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 A może winowajcą jest pedał gazu, a w zasadzie jego potencjometr. Był taki przypadek na forum już, ale chyba w benzyniaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 W tym samochodzie może być tak dużo winowajców, że trudno to zdiagnozować. Szukałem szperałem wymieniałem, czyściłem i nic nie dało. Jedyne co mi zostaje to podjechanie do BOSCHA- może oni coś ustalą. W tym samochodzie może być tak dużo winowajców, że trudno to zdiagnozować. Szukałem szperałem wymieniałem, czyściłem i nic nie dało. Jedyne co mi zostaje to podjechanie do BOSCHA- może oni coś ustalą. W tym samochodzie może być tak dużo winowajców, że trudno to zdiagnozować. Szukałem szperałem wymieniałem, czyściłem i nic nie dało. Jedyne co mi zostaje to podjechanie do BOSCHA- może oni coś ustalą. W tym samochodzie może być tak dużo winowajców, że trudno to zdiagnozować. Szukałem szperałem wymieniałem, czyściłem i nic nie dało. Jedyne co mi zostaje to podjechanie do BOSCHA- może oni coś ustalą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 20 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 ja zbadal bym tez sprzęgło zrób test 5 biegu po tym co napisales traci moc na 2 sek i leci dalej to mialem podobnie winowajca bylo sprzeglo tzw poczatek końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 jaki test 5 biegu ? można jaśniej? Na moje to nie może być sprzęgło - raczej cośpokroju turbiny - auto zaczyna kopcić i traci moc jak się mocniej przyciśnie gaz i do tego wariują obroty - sprzęgło objawiałoby się drganiami. Nikt nie ma pomysłu? Nikomu się to nie działo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 A więc pierwsze pytanie-byłeś w Bosch - zrobiłeś diagnostykę, co ewentualnie powiedzieli? Pamiętaj jedno-usterka, usterce nie równa. Ale jak widać, tobie się z tym nie śpieszy - czyli z usunięciem usterki gdyż minęło już parę miesięcy!!!!! Pomijam już 16.02, ale kwiecień, maj???? CZYLI USTERKA NIE TAKA GROŹNA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Miałem dokładnie tak samo... wywal EGR i bd po problemie, ja po zaślepieniu jeżdżę dobre 3 miesiące i autko jeździ pięknie, żadnych problemów itd... Pozdrawiam. błędu komp nie pokazuje po wyrzuceniu egr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba95s Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 błędu komp nie pokazuje po wyrzuceniu egr? właśnie nie, czytałem o tym dość dużo i podjąłem się zaślepienia egr, komputer nic nie pokazuje a autko śmiga jak marzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Byłem u mechanika - podpinaliśmy pod kilka kompów diagnostycznych - nie wyświetliły żadnych błędów. Jedyna diagnoza to przytkany EGR który się blokuje i zawiesza co powoduje nadmierne cofanie spalin do silnika no i co za tym idzie kopcenie i brak mocy. Więc niebawem czeka mnie zaślepienie EGR - sprzęgło wtryski i pompa jest OK z filtrem paliwa też walczyłem - został wymieniony co nic nie dało. po zaślepieniu zaworu napiszę co i jak. Po zaślepieniu jest dużo lepiej jednak czasami i tak ma zawiechy podczas gwałtownego przyśpieszania. Myślę, że może to być wina pedału gazu lub przepływki. Trzeba szukać dalej. Silnik po zaślepieniu egr idzie dużo lepiej i jest bardziej elastyczny - polecam ten zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 arcziflo sprawdzales cisnienie doladowania na turbinie? jezeli tak to jakie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 bartusb nie sprawdzałem. ale wydaje mi się, że jest to problem innego pochodzenia - czasami obroty zawieszają się nawet jak nie doykam pedału gazu. Może to coś z potencjometrem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 na pewno przeczyszczenie potencjometru zmywaczem nie zaszkodzi.... ja swój ostatnio czyściłem i cały był w sadzy (od nowości nie ruszany) lecz różnicy nie widzę :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 (edytowane) ja u mnie sprawdzałem wszystko;p i ciepły zimny Kopci kopci kopci, moc ma wszystko ok. Na zimnym jak ruszam albo jak dam za szybko bieg i ma niskie obroty to w tylnej szybie jest tylko czarna chumra przed dobre 10-15 metrów ;P Edytowane 21 Lipca 2014 przez sokol_tur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 do kopcenia trzeba się przyzwyczaić i nauczyć z tym żyć, choć zauważyłem że po wyczyszczeniu egr-u mniej dymi..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol_tur Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Wtryski mogą mięć wpływ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Mogą przelewać i paliwo nie spala się tak jak powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabson Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Bzaślepienika - podpinaliśmy pod kilka kompów diagnostycznych - nie wyświetliły żadnych błędów. Jedyna diagnoza to przytkany EGR który się blokuje i zawiesza co powoduje nadmierne cofanie spalin do silnika no i co za tym idzie kopcenie i brak mocy. Więc niebawem czeka mnie zaślepienie EGR - sprzęgło wtryski i pompa jest OK z filtrem paliwa też walczyłem - został wymieniony co nic nie dało. po zaślepieniu zaworu napiszę co i jak. Po zaślepieniu jest dużo lepiej jednak czasami i tak ma zawiechy podczas gwałtownego przyśpieszania. Myślę, że może to być wina pedału gazu lub przepływki. Trzeba szukać dalej. Silnik po zaślepieniu egr idzie dużo lepiej i jest bardziej elastyczny - polecam ten zabieg Witam. Borykamy się z tym samym problemem od jakiegoś miesiąca. Egr zaślepiłeś od strony wydechu czy dolotu? Przy zaślepieniu sciągałeś podszybie? Ja dzisiaj czyściłem egr ale guzik to dało. Jutro zaślepiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba95s Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam. Borykamy się z tym samym problemem od jakiegoś miesiąca. Egr zaślepiłeś od strony wydechu czy dolotu? Przy zaślepieniu sciągałeś podszybie? Ja dzisiaj czyściłem egr ale guzik to dało. Jutro zaślepiam. jeśli chodzi o zaślepienie, to zaślepiałem od strony wydechu, poluzowałem tylko śruby przy samym EGR i koło wydechu, wsunąłem blaszkę w miarę cienką ale też nie za słabą ażeby nie przepaliło, dokręciłem wszystko i hula aż miło:) nic nie demontowałem, oprócz chyba rur od turbiny, dostęp do śrub jest dość utrudniony, ale jakieś lepsze klucze i żaden problem. pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Egr zaślepiałem od strony wydechu - wystarczy odkręcić 2 śróby i odciągnąć rurę - dociąć blaszkę i skręcić - oczywiście wcześniej rozebrać EGR i wykręcić srodek. Czasami się jeszcze zdarzy, że przerwie przy przyśpieszaniu - muszę przeczyścić potencjometr jak będę na warsztacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALANT_PL Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 jeśli chodzi o zaślepienie, to zaślepiałem od strony wydechu, poluzowałem tylko śruby przy samym EGR i koło wydechu, wsunąłem blaszkę w miarę cienką ale też nie za słabą ażeby nie przepaliło, dokręciłem wszystko i hula aż miło:) nic nie demontowałem, oprócz chyba rur od turbiny, dostęp do śrub jest dość utrudniony, ale jakieś lepsze klucze i żaden problem. pozdrawiam:) Czy mógłbyś wstawić fotkę i zaznaczyć które śruby poluzowałeś i w którym miejscu jest blaszka? Też czeka mnie ten zabieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba95s Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Zdjęć u siebie nie wykonam, ponieważ nie widać tej rury bez odkręcenia poszczególnych części. Jeżeli odkręcisz te elementy które zaznaczyłem, to bd widział tą rurę, poluzujesz śruby dość sporo, dotniesz odpowiednią blaszkę, tylko pamiętaj nie za słabą, musi być dość twarda, "odchylisz" rurę, wsadzisz blaszkę, skręcisz wszystko do "kupy" i powinno śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALANT_PL Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 kuba95s wielkie dzięki za pomoc!! zaraz zabieram się do pracy. Właśnie udało mi się zaślepić EGR od strony wydechu według instrukcji kolegi kuba95s i czuć różnice - Prmierka dużo lepiej przyspiesza i jest elastyczniejsza na każdym biegu i przede wszystkim przestała kopcić, wcześniej jak wdepnąłem mocno w gaz to w lusterku czarna chmura a teraz prawie nic. Po zaślepieniu pośmigałem kilka km na wyższych obrotach aby przedmuchać wydech (osadu było sporo) i teraz jest ok. Polecam ten zabieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.