gabson Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 A czyli zaślepiamy początek rurki która idzie do egr.... Ja myślałem że trzeba zaślepiać zaraz przy egr. A tam bez demontażu podszybia raczej się nie obejdzie.... Zdjęć u siebie nie wykonam, ponieważ nie widać tej rury bez odkręcenia poszczególnych części. Jeżeli odkręcisz te elementy które zaznaczyłem, to bd widział tą rurę, poluzujesz śruby dość sporo, dotniesz odpowiednią blaszkę, tylko pamiętaj nie za słabą, musi być dość twarda, "odchylisz" rurę, wsadzisz blaszkę, skręcisz wszystko do "kupy" i powinno śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GALANT_PL Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Lepiej zaślepić na początku rurki która idzie do egr - łatwiejszy dostęp i lepiej że spaliny są odcięte na początku. Jeżdżę już kilka dni z zaślepionym egr i żałuję że wcześniej tego nie zrobiłem. Primerka zupełnie przestała kopcić! Teoretycznie auto ma 126KM - to odczucia są takie że przed zaślepieniem jakby miała ok 90-100KM a po zaślepieniu ma te 126KM (oczywiście czysto teoretycznie bo pewnie się to zmieniło od nowości) - tylko chciałem zobrazować jak spora jest różnica w przyspieszaniu itd. Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez GALANT_PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lazaruso Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Witam. A jak przedstawia się sprawa z zaślepieniem egr w silniku 1.9 dci. Tak samo czy jest jakaś zmiana co do wykonania. Czy to nie zaszkodzi i tak wadliwej jednostki napędowej. Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skys_the_limit Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 hej, Przydarzyło mi się przykre zdarzenie, samochód stracił moc... tzn pierwszy i drugi bieg jest niby ok, na trzecim zaczyna się coś dziać pod maską ale dopiero w okolicy 3000 obrotów, czwórka do porażka o 5 i 6 nie wspomnę. Wczoraj jechałem po drodze szybkiego ruchu 120-130 km/h 6 bieg i nie mogłem wyprzedzić "czikaczento" zrzut na piątkę coś pomógł ale i tak mały samochodzik zostawił mnie z tyłu. Wszystko zaczęło się jakiś tydzień temu przy gwałtowniejszym przyspieszaniu gdy obroty dochodziły do 2200 przychodził moment dosłownie 1 - 2 sekundy gdzie samochód tracił moc a potem w górę był ok. Co dziwne samochód nie dymi, żadna kontrolka się nie pali a samochód jeździ jakby miał 60 KM. Dodam jeszcze, że jakieś 2-3 tygodnie temu miałem wymieniane: olej, i wszystkie filtry oraz koło pasowe. Przebieg samochodu około 225 k kilometrów. Może to być turbina? czy może któryś z filtrów jest źle zamontowany albo jakiś wadliwy? Model p12 1.9 dci AKTUALIZACJA 29.09.2014 R ROZWIĄZANIEM PROBLEMU BYŁA WYMIANA ELEKTROZAWORU TURBINY KOSZT 260 ZŁ I PROBLEM Z GŁOWY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/96792-czy-ruszamy-z-nową-dostawą-ramek-zapisy/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Witam. Ile już kilometrów zrobiliście z zaślepionym EGRem? oraz czy były jakieś problemy po zaslepieniu z autem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Witam. Ile już kilometrów zrobiliście z zaślepionym EGRem? oraz czy były jakieś problemy po zaslepieniu z autem? W profilu tego nie napisałeś /a szkoda/, ale przypuszczam iż masz 2,2 Dci, więc w Twoim przypadku nie polecam tego "zabiegu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Tak mam 2.2 dci 138 km. Dlaczego w tym silniku nie polecasz zaslepieniu egr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Komputer będzie szalał i często będzie zapalała Ci się kontrolka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 wielkie dzieki za odp. :-) trzeba dalej żyć z poddymianiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 wielkie dzieki za odp. :-) trzeba dalej żyć z poddymianiem.... Lecz nic nie staje na przeszkodzie, aby najpierw przemyć przepływkę a i zarazem zawór EGR. Co do zaworu, to fotki i temat dawałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Juz raz czyścilem egr a jak mam to 2gi raz robić to na samą myśl mam dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Witam, Mam problem z Nissanem Primerą P12, z silnikiem 2.2 Diesel, wersja 126 konna z roku 2002 o przebiegu niemal 150tys km.., a mianowicie co jakiś czas( raz co 20 km, a zdarza sie nawet że co 100km) auto traci moc i zaczyna okropnie kopcić na czarno. Choćbym dodawał mu gazu do dechy to nawet nie reaguje, dajmy przykład: jadę sobie na 5 biegu jakieś 90 km/h, i samochód przede mną skręca i musze zwolnić do prędkości ok 60 km/h, redukuje bieg i mam około 2tys obrotów, dokładm gazu a tu żadnego rezultatu, tak jakby auto nie miało wgl mocy, i tak tocze sie i obroty powolutku wzrastają, i wzrastają aż dobije do 3,5 tys i zaczynam wreszcie dynamiczniej przyspieszać ale gdy popatrze lusterka widze chmure czarnego dymu, i tak pomęcze go nawet do 4 tys i po 2-3 km mu przechodzi i jedzie normalnie... a inny przykład: skręcam na skrzyżowaniu w lewo a tam dość stromy podjazd (ale bez przesady), redukcja do 2, cos ponad 2tys obrotów a primera wgl nie ciągnie i tak obroty gwałtownie spadaja że musiałem zredukować do 1 biegu, i znów deptam mu niemal do 4,5 tys obrotów chmura czarnego dymu i po chwili odzyskuje moc... pod ta samą góre wyjeżdżam spokojnie na 3-4 biegu gdy auto normalnie pracuje... hmmm cóż jeszcze moge dodać, nigdy nie dzieje sie tak na początku jazdy gdy silnik jest całkiem zimny, gdy normalnie pracuje nie zauważam większych dymów, czasami tylko przy gwałtownym dodaniu gazu ale to chyba normalne w dieslach... bardzo prosze o pomoc, może miał ktoś podobny problem i go rozwiązał? Oczywiście byłem u mechanika ale akurat autko normalnie pracowało i komputer nie pokazał żadnego błędu, a sam mechanik stwierdził że turbo jest dobre, sprawdził wszystkie wężyki itp, wtryski też to nie powinny być, ale zwrócił uwage że może być problem z zaworem egr, Bardzo prosze o pomoc! Odświeżam: Dzisiaj już tragedia... wystartowałem z domu i przez 2 km było dobrze... ale po tym dystansie porażka, auto ma zero mocy i tak przez jakieś 20 km, miał problem z wyjazdem pod niemal każdy podjazd... wizyta w sklepie i droga powrotna.. jeszcze gorzej!!! przy każdorazowym ruchu gazem kupa dymu i praktycznie zero reakcji, ile bym gazu nie dodał to nie ma róznicy, jedyna to zmiana chmury dymu! Jeżeli turbina to jak to sprawdzić?? Może nie turbina? Proszę o pomoc... mam taki sam problem ale w 19 dci 2003 rok ..: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 mam taki sam problem ale w 19 dci 2003 rok ..: i pewnie sobie z nim poradzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 A jak wygladj sytuacja ze spalaniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 witam bylem u mechanika jednak to byla wina zaworo erg,mechanik go przeczyscil i jak na raszie jes ok :)nie kopci i znowu ma moc mam takie pytanko gdzie sie znajduje zawor erg. Nissan primera p12 19dci 2003 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 witam bylem u mechanika jednak to byla wina zaworo erg,mechanik go przeczyscil i jak na raszie jes ok :)nie kopci i znowu ma moc mam takie pytanko gdzie sie znajduje zawor erg. Nissan primera p12 19dci 2003 rok Sorki kolego za pierwszy post w Twojej sprawie-a raczej w problemie. Lecz nie było nawet żadnego słowa na przywitanie....... Teraz jeśli chcesz coś uzyskać, jakieś informacje, porady, to uzupełnij profil tak jak należy, aby nie było pomyłek od kolegów, co by chcieli Ci pomóc. jeśli to zrobisz, to na pewno zaoszczędzisz na mechanikach. Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 spoko nic sie nie stalo:) gdzie sie znajduje zawor erg. Nissan primera p12 19dci 2003 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Czesc.jak stoisz przodem do auta to po prawej stronie kolo kolektora powietrza.czarna wtyczka niesposob niezauwazyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 witam dzieki bardzo za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Samochód od kilku tygodni stoi u mechanika- po kolei sprawdzane są wszystkie lementy zasilania. Przepływka pedał gazu itd. Jak zdobęde informacje to to się podzielę. Dodam, że komputeru (tak kilka ich było) nie wyświetlają błędów. Samochód czasami podczas gwałtownego dodania gazu traci moc. Jeżeli ktoś miał podobny problem i rozwikłał go to proszę o informacje. PROBLEM: Zawory SCV na pompie DENSO - na zimnym idzie Ok na ciepłym zacina się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 A jakie daje ciśnienie? Dobry mechanik i z kompem a raczej z programem Consult II od razu by wiedział i by mu pokazał na czym i w czym jest problem/usterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Wszystko było sprawdzone zawory już wymienione Auto śmiga aż miło Jeżeli komuś się to przyda Jeżeli masz problem z wyprzedaniem bo auto tnie się i co jakiś czas puszcza na ciepłym silniku SPRAWDŹ zawory SCV na pompie oraz sitko w zbiorniki (zbiera się tam pełno syfu) Pozdrawiam Problem rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Wszystko było sprawdzone zawory już wymienione Auto śmiga aż miło Jeżeli komuś się to przyda Jeżeli masz problem z wyprzedaniem bo auto tnie się i co jakiś czas puszcza na ciepłym silniku SPRAWDŹ zawory SCV na pompie oraz sitko w zbiorniki (zbiera się tam pełno syfu) Pozdrawiam Problem rozwiązany Syf w zbiorniku się zbiera jak się tankuje Tanie i okazyjne paliwo. Prócz tego co jakiś czas powinno się dodawać dodatek do paliwa - raz dodatek do paliwa /oczyszczanie go i zbiornika (jeśli tak mogę to nazwać)/, oraz dodatek do czyszczenia układu paliwowego. A jaki Ty kolego w końcu masz silnik/zasilanie? W profilu masz 2,2 dt....przyznam iż słyszałem o Dci i Di. A co to jest dt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Silnik u mnie to 2.2di. Paliwo tankowanie było tylko i wyłącznie na stacji. A ulepszacz niszczy pompę bo jest słabe smarowanie. Lepiej dołącz motul raz na jakiś czas. Jeżeli wiesz na jakiej zasadzie działają zawory w tej po.Pie to wiesz o czym mówię. Dopiero po 2006 je poprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.