Gość mirekg9 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Do Twojej pompy może być dodatek do ropy - olej T2. Gorzej z pompami w CR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcziflo Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Po przejechaniu 1000km auto smiga nie ma żadnych problemów z brakiem mocy. Problem rozwiązany w 100% Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Mam pewnie głupie pytanie, ale gdzie w 2.2dci znajdę zawór SCV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Mam pewnie głupie pytanie, ale gdzie w 2.2dci znajdę zawór SCV? W pompie paliwa. https://www.google.pl/search?q=zaw%C3%B3r+scv+nissan+primera&biw=1242&bih=594&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5r-CVe_MIIGlsgHNkoGQCw&ved=0CAYQ_AUoAQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zawór jak wygląda to wiem, bo już oglądałem na necie. U mnie pompa paliwa jest chyba z tyłu silnika, w takim miejscu ze nic tam nie widzę. Nie mam pojęcia jak ten zawór sprawdzić, bo wydaje mi się, że oring nie trzyma i ostatnio obroty na luzie mi skaczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Zawór jak wygląda to wiem, bo już oglądałem na necie. U mnie pompa paliwa jest chyba z tyłu silnika, w takim miejscu ze nic tam nie widzę. Nie mam pojęcia jak ten zawór sprawdzić, bo wydaje mi się, że oring nie trzyma i ostatnio obroty na luzie mi skaczą. Jeśli oglądałeś zawór na necie, to tak samo pewnie trafiłeś na fotki gdzie on jest umiejscowiony. Szukając czasami info nt. pompy, widać gdzie ona jest umiejscowiona w silniku/na silniku. A co z przepływką-/myta wyczyszczona?/, EGR-/wymyty wyczyszczony?/, czy sprawdzałeś błędy - jakie są? Musisz brać pod uwagę iż czasami po wymianie oringu trzeba zrobić adaptację pompy /może nastąpić zmiana ciśnienia paliwa w układzie/ i wydatki paliwa na wtryskach. To już serwis Boscha. Najpierw sprawdź przepływkę. Ja opisywałem i dawałem fotki jak ona wygląda /brud i syf/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Przepływka jest ok, rok temu kupiona boscha po regeneracji. Egr 2 miesiące temu czyszczony. Rok temu wymieniłem wtryskiwacze i chciałem zrobić adaptacje ale u mnie i w okolicy 100 km nie ma warsztatu który by to zrobił. Brak programu, nawet w miejscowym serwisie Bosch. Samochód ma moc, jeździ ok ale po mocnym przygazowaniu kopci i to ostro. Tyle że czasem ostro kopci a czasem dużo mniej, tu nie wiem od czego to zależy. Od paru dni za to mi obroty na luzie po uruchomieniu trochę falują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 W dieselku za obroty najczęściej odpowiada przepływka. Rok, to dużo czasu - weź pod uwagę jak często wygląda filtr powietrza, a powietrze przechodzi przez przepływkę. Nic nie stoi na przeszkodzie aby odkręcić dwie śrubki benzynką ją przeczyścić. Druga rzecz to mogą przelewać wtryski, ponieważ nie są ustalone/wgrane wydatki paliwa na wtryskach. I dziwny zakład Boscha, że nie mają podstawowych przyrządów i programów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercleb Opublikowano 19 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2015 Tak myślę o tych wydatkach wtryskiwaczy. No niestety nie mają programu do tego silnika i nie będą mieć a są niby stacją Bosch. Przeplywke mylem ostatnio ale różnicy po tym nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_gordo Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Witam Szanownych forumowiczów Problem mój jest bardzo poważny i długotrwały - kilka warsztatów od sierpnia nic nie poradziło. Samochód to Primera 2,2di 126 KM, rocznik 2002. Po uruchomieniu na zimnym silniku ten przerywa kopci i przy dodawaniu gazu przygasa. Po osiągnieciu normalnej temperatury pracy wszystkie te objawy mijają. Co ważne to w samochodzie wykonano nastepujące naprawy: kwiecień br - wymiana rozrządu i dwumasy od sierpnia do dzisiaj: regeneracja wtryskiwaczy, wymiana zaworów pompy wtryskowej, czujnika temperatury. Była nawet podmiana sterownika silnika. Brak efektów i mechanicy poddają się. Proszę o pomoc bo nie wiem czy oddać go na szrot czy spuścić do morza Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Witam Szanownych forumowiczów Problem mój jest bardzo poważny i długotrwały - kilka warsztatów od sierpnia nic nie poradziło. Samochód to Primera 2,2di 126 KM, rocznik 2002. Po uruchomieniu na zimnym silniku ten przerywa kopci i przy dodawaniu gazu przygasa. Po osiągnieciu normalnej temperatury pracy wszystkie te objawy mijają. Co ważne to w samochodzie wykonano nastepujące naprawy: kwiecień br - wymiana rozrządu i dwumasy od sierpnia do dzisiaj: regeneracja wtryskiwaczy, wymiana zaworów pompy wtryskowej, czujnika temperatury. Była nawet podmiana sterownika silnika. Brak efektów i mechanicy poddają się. Proszę o pomoc bo nie wiem czy oddać go na szrot czy spuścić do morza Pozdrawiam Witamy nowego kolegę. Twój post połączyłem z tematem który znajduje się już na forum, więc jest co teraz poczytać. Regulamin Dział III pkt. 5. A co z przepływką? Co z EGR? O tym nie wspomniałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_gordo Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 OK - dzięki za przeniesienie - założyłem oddzielny temat bo u mnie usterka występuje w krótkim przedziale czasu i to wyłącznie na zimnym silniku. O przepływkę i EGR zapytam mechanika który próbuje walczyć z Primerą. Myślicie, że prawidłowe działanie tych elementów jest zależne od temperatury silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wazny-drobiazg/5tjy8 http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/po-co-w-silniku-zawor-egr-czyli-klopotliwy-ekologiczny-dodatek/21xegn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_gordo Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Dziękuję za porady. Na dzisiaj: mechanik wykluczył EGR, natomiast odłączenie przepływki nie powoduje żadnej zmiany w zachowaniu się silnika. Dalej na zimnym silniku przerywa, kopci i przy dodawaniu gazu dławi się. Wszystko wygląda tak jakby na zimnym silniku dostarczane było za mało powietrza - po osiągnięciu normalnej temperatury pracy wszystko wraca do normy. Co za cholera? Już nawet sprzedać go nie mogę no bo jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Jest to Twój trzeci post i wiemy że "machanicy" już "zrobili dużo". Teraz najważniejsze - dla Ciebie w pierwszym miejscu, a dla innych później.....jakie aktualnie komputer pokazuje błędy? Bez podania błędów nikt za bardzo Ci nie pomoże. Prócz tego np. jeden błąd może odpowiadać za trzy inne rzeczy które "kumulują " się w tym błędzie. A pro po, który rocznik tej Primki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_gordo Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Kicha po całości - mechanik przekazał mi info, że komputer nie zgłasza żadnych błędów - jakaś paranoja. A moja Primera to rocznik 2002 (początek 2002). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Witam mam takie pytanie posiadam Nissana Primere P12 1.9 Dci rok 2003 . niedawno regenerowałem turbinę wstawiłem i wszystko było ok,po jakimś czasie zaczął brać olej i zauważyłem ze poci się kolo interkulera proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 niedawno regenerowałem turbinę wstawiłem i wszystko było ok,po jakimś czasie zaczął brać olej i zauważyłem ze poci się kolo interkulera proszę o pomoc Jaki przebieg auta? Może coś nie tak z regeneracją turbiny, skoro olej przy icku. To tak na początek, ale przyczyn może być wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Sprawdź czy nie "puściła" jakaś opaska lub nie pękła rura-wąż. Czasami lubią również pękać pod opaską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Witam mam takie pytanie posiadam Nissana Primere P12 1.9 Dci rok 2003 . niedawno regenerowałem turbinę wstawiłem i wszystko było ok,po jakimś czasie zaczął brać olej i zauważyłem ze poci się kolo interkulera proszę o pomoc ponad 300000km Sprawdź czy nie "puściła" jakaś opaska lub nie pękła rura-wąż. Czasami lubią również pękać pod opaską. a powiec mi jaka rurka gdzie .. a jakie moga byc jeszcze przyczyny ze idzie olej az to interkulera.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zacznijmy od tego że nie może być widać oleju przy icku. Może to świadczyć o nieszczelności przewodów dolotu lub samego icka, jak pisał kolega wyżej. Druga sprawa to sam olej w dolocie. Olej może iść z odmy, ale jego ilości są raczej śladowe, a raczej nawet opary. To normalne zjawisko w każdym silniku. Przy spartaczonej regeneracji turbiny olej będzie uciekał przez uszczelniacze. Pytanie teraz takie, ile tego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) przy 1000 km gdzies z 2 litry oleju i wydaje mi sie ze caly olej idzie do interkulera Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Doberek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Coś nie tak!!! Trzeba sprawdzić i jak najszybciej!!! To Polonezy brały litr na tysiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Musisz to sprawdzić odkręcając przewód biegnący od turbiny do icka pod katem ilości nagromadzonego oleju. Jak z zapalaniem na mrozach? Kopcenie, biało/czarno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doberek Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Na mrozach kopci na biało , ale jak się rozgrzeje to w ogóle nie kopci ... no chyba że dam mu buta, to kopci na czarno .Ale tez nie aż tak mocno.. a z odpalaniem to ciezko.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.