Mike Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Dla mnie pytanie: zakładać czy nie zakładać lpg jest jednoznaczne z pytaniem: korzystać z auta ile trzeba czy postawić na parkingu i tylko w niedzielę autko odpicować i do kościółka :-) Ja jestem zdecydowanie ZA i jakoś nie obrażam się jak mnie od kuchenek wyzywają :-) A jazda autobusem to strata cennego czasu (przynajmniej w Łodzi). No i mam taki cichy plan w mojej przyszłej wymarzonej Primerce załorzyć sobie lpg V generacji ;-) (wtrysk w fazie ciekłej) A wtedy nikt mi nie powie, że jeżdźę kuchenką :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 moje zdanie to NIE zadnego gazu,no chyba ze prawdziwa holenderska instalacja 4 gen. to w tedy jestem za :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek Węgorzewski Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 mam w N15 gaz od stycznia tego roku jestem bardzo zadowolony. montowany w Mławie- polecam moge dac telefon. prawie niem róznicy miedzy gazem a PB nawet zklimą. wiem co mowi bo to 3 samochodzik na gazie. polecam a mlawa to centrum polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Mrówa, ty jesteś zgrzany instalacją Holenderską!! tylko jest nie wiele warsztatów które potem chcą grzebać przy niej lub wymieniać jakieś podzespoły, a wiadomo że wszystko ulega zużyciu. A zakładajć LPG trzeba mieć to także na uwadze. Z tego co wiele razy mówiłeś na spotach to wszystkie auta które miałes ty lub bardziej Tw. rodzice mimo dużych pojemnosci silnika nigdy nie miały instalacji gazowej, wiec czemu uważasz że jeśli LPG to tylko Holenderska? Jakiś stereotyp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 25 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Dzieki za porady i opinie, ale i tak przez najblizszy tydzien nie zaprowadze almy do gazownika bo troche mi sie zachorowalo i jestem przykuty do lozka jeszcze raz dziex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 zycze szybkiego powrotu do zdrowka i gazuj swoje auto!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tost30 Opublikowano 5 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2005 Oczywiście że tak , mam założony gaz BRC *mikser* i wszystko chodzi perfekcyjnie ... na zbiorniku 34 litry robie 400 km przy jeździe do 130km/h...poprostu rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 To ja ponowię pytanie z działu gazowego: jaki rodzaj instalki macie w N15 97 rok motor 1,4 ? są opinie mówiące że II generacja i plastikowy kolektor to raczej kiepski pomysł - a jak to wygląda w praktyce ? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 To ja ponowię pytanie z działu gazowego:jaki rodzaj instalki macie w N15 97 rok motor 1,4 ? są opinie mówiące że II generacja i plastikowy kolektor to raczej kiepski pomysł - a jak to wygląda w praktyce ? Pozdr. Zalezy od producenta instalki i montazu. Ja mam rocznik 98 instalke 2 gen i moge ja pochwalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 To ja ponowię pytanie z działu gazowego:jaki rodzaj instalki macie w N15 97 rok motor 1,4 ? są opinie mówiące że II generacja i plastikowy kolektor to raczej kiepski pomysł - a jak to wygląda w praktyce ? Pozdr. Plastikowy kolektor? U mnie metalowy, instalacja II gen. ale jakbym zakładał to bym dołorzył pare groszy i kupił sekwencję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 To ja ponowię pytanie z działu gazowego:jaki rodzaj instalki macie w N15 97 rok motor 1,4 ? są opinie mówiące że II generacja i plastikowy kolektor to raczej kiepski pomysł - a jak to wygląda w praktyce ? Pozdr. Plastikowy kolektor? U mnie metalowy, instalacja II gen. ale jakbym zakładał to bym dołorzył pare groszy i kupił sekwencję. pare groszy.....eee....a gdzie rozdaja takie tanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seba7207 Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Ja bym zakładał. Przez ostatnie 5 lat zrobiłem na gazie 220 tys. (z czego 110 tys nissanem). Przyznam sięszczerze, że nie odczułem różnicy w jeździe na benzynie lub na gazie (oczywiście poza różnicą w kosztach). W Primerce miałem instalkę BRC. W warsztacie gość mi mówił, że Nisso nie lubią gazu. guzik prawda. Przez te 110 tys. byłem 2 razy na wymianie filterka gazu i po 65 tys na regulacji. W poprzednim aucie miałem instalkę Landirenzo (tez niezła). Z tego co suie orientuję można tanio wstawić sekwencję pd Radomiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adig Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 To ja ponowię pytanie z działu gazowego:jaki rodzaj instalki macie w N15 97 rok motor 1,4 ? są opinie mówiące że II generacja i plastikowy kolektor to raczej kiepski pomysł - a jak to wygląda w praktyce ? Pozdr. plastikowy w N15??? Ja też miałem metalowy i instalka za 1800 zl juz smiga 20 000 km i 11 miesięcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Nie wiem czemu miałem wrażenie o plastikowości dolotu... Jak jest stop to ok - dzięki za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 Sekwencję można już załorzyć za 2800, więc chyba warto pomyśleć ;-) choć tak standartowo chodzą po 3500 :-D Co do Nissana to ważne, żeby gaz zakładał ktos kto zna te samochody bo z tego co wiem to ich gazowanie jest dośc trudne i wymaga doświadczenia. W przeciwieństwie do Toyoty czy Hondy nie słyszałem o przeciwskazaniach ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 nawet w polonezie mozna spieprzyc jak zaklada instalke jakis partacz!!!! podstawa to dobry zaklad!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Co do Nissana to ważne, żeby gaz zakładał ktos kto zna te samochody bo z tego co wiem to ich gazowanie jest dośc trudne i wymaga doświadczenia.W przeciwieństwie do Toyoty czy Hondy nie słyszałem o przeciwskazaniach ;-) Miałem najnowszy silnik Toyoty 4ZZE i nic przez 35 tys z gazem sie nie działo ani z silnikiem, ani z gazem (poza tym, że Toyoty żłopią olej jak opętane). Moje zdanie jest takie: żaden gaz nie zaszkodzi głowicy przystosowanej do paliwa bezołowiowego. Każdy gaz - podobnie jak i benzyna zaszkodzą każdemu silnikowi - jesli jest zbyt uboga mieszanka - bo wtedy wypala gniaazda zaworów. Na sekwencji jest to mało prawdopodobne pod warunkiem zamontowania odpowiednio wydajnych (dużych) wtrysków i reduktora. Elektronika dobrze zestrojona ustali skład mieszanki optymalny, podobnie jak ECU benzyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 Odnośnie Toyoty (przynajmniej tych z końca lat 90 i nowszych) dowiedziałem się, że wypuszczono Yarisa z fabryczną instalacją gazową. Okazało się, że autka te były wyposażone w inne silniki, specjalnie przystosowane do gazu. Drugi przykłąd to znajomy znajomego i jego Corolla.Gość zrobił 80 tyś na lpg i głowica do wymiany, ale faktem jest że nie wiem jak autko było eksploatowane. Mój kumpel z pracy z kolei jeździ Cariną z lpg i zero problemów, ale to były stare technologie bez VVTi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAFAR Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Sie ma Mam N16 z 03r 1.8 z salonu po przejechniu 11 tys km wstawilem Gaz sekwencje BIGAZ w serwisie autoryzowanym w wawie przez co mam caly czas gwarancje. Instalka sprawuje sie bez zarzutu tylko raz spalil sie bezpiecznik ale to drobiazg teraz ma 44 tys km , 2 razy wymienilem filtr i ustawilem elektonike no i jestem b. zadowolony. Na benzynie palila alma 10L, teraz ok 11.5L gazu Polecam i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 myslę, że problem gazu i głowic opiera się na podstawowej zasadzie -rzeba regulować luzy zaworów. W przypadku Toyot z VVTi niezwykle upierdliwe bo trzeba dobierac i szlifować płytki - i nie każdy umie a niejeden spartoli (koszt regulacji to ok. 400PLN). Nie wiem jak regulują sie zawory w Nissanach w motorach ze zmienną fazą rozrządu, ale sądzę, że podobnie - hydraulika i płytki pod wałki. Konieczne wydaje się sprawdzanie zaworów - jak juz wystapi podparcie zaworu - amen głowica do wymiany - po prostu zawór podparty szybciutko sie wypala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Z tego co wiem, to są płytki, ale nie słyszałem żeby ktokolwiek je regulował. Przynajmniej moja Almerka jeździ na gazie od prawie dwóch latek i zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 to w N15 97 jaki jest kolektor? plastikowy czy metalowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 to w N15 97 jaki jest kolektor? plastikowy czy metalowy? metalowy A wracając do tematu, patrząc na spadające ceny benzyny i rosnące ceny gazu to interes z lpg przestaje się opłacać :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldi1961 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam jak zwykle zdania naukowców podzielone, ale jak najlepsza generacja LPG IV czy V a może III do almerki N16 poj. 1,5 z 2006 r. 90000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam jak zwykle zdania naukowców podzielone, ale jak najlepsza generacja LPG IV czy V a może III do almerki N16 poj. 1,5 z 2006 r. 90000 km. kolega górnik roku temat sprzed 4 lat wykopał. 4 jest optymalna może być stag4 (lub premium jeszcze lepiej), tylko trza uważać, żeby gazownik dał przyzwoite wtryski i parownik. Lub też BRC np sequent24, jeszcze lepiej, ale to juz koło 500zł drożej niż stag wyjdzie jak mam staga 4, wtryski magic jet, parownik to mocniejsza alaska i nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.