szalik777 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam wszystkich! przymierzam się do wymiany zderzaków w moim Patrolu Y61 na metalowe. Jednakże mam wątpliwości czy nie będę miał problemów jak wyjadę z kraju z nie seryjnymi zderzakami. czy ktoś ma może doświadczenie w tej kwestii i może mi coś więcej powiedzieć na ten temat? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazimierzm Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 mysle ze zadnego z tym problemu nie bedzie, z robitą d*pą sie jezdziło i nikt sie nie czepiał, jedynie do czego na rzut oka maga sie doczepic to grubosc bieznika opon u naszych zachodnich sasiadów min chyba 4mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsokol Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Ja też jechałem przez niemcy bez kierunkowskazu - bo się potłukł i nikt się nie przyczepił więc to raczej łut szczęścia a nie reguła - mojego kumpla zgarnęli za jakąś mniejszą pierdołę i musiał się holować z autostrady - więc reguły nie ma. Ale niefabryczny zderzak nie jest usterką i jeśli masz ważny polski przegląd to możesz po całej unii jeździć bez czepiania się (któraś tam dyrektywa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr1717 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witaj Reguła jest prosta, ma być ważne badanie techniczne, a zmienione elementy muszą posiadać homologację - chodzi o bezpieczeństwo pieszych i współpracę z poduszkami powietrznymi. Zderzaki z internetu raczej homologacji nie mają bo jest droga, więc ryzyko jest - upierdliwy policjant może kazać odholować auto, choć bronienie się polskim badaniem technicznym ma szansę sukcesu. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 to ciekawe kto da homologacje na zderzak z blachy 4mm do 2007 ujdzie bo nie wszystko było homologowane ale po 07 na wszystko musi być homologacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michailq Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 a spytam czy warto zmieniać zderzaki na metalowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 do przedmówcy ... to zależy jak chcesz użytkować auto i do którego momentu w tzw "wyścigu zbrojeń" się posuniesz ... ... jedni są za inni przeciw a kieszeń mówi co innego. Opcja moja : przód ,tył,boki zmienione na stal;reszta sprzedana póki cała i coś moża było odzyskać bo w terenie i tak się połamie lub zniszczy. z mojego mizernego doświadczenia to już dawno bym połamał to co było do połamania łącznie z nadkolami... ... jak zrobisz twoja sprawa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Wrocław Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy zamontowany element ma posiadać europejski znak homologacji. I obrona polskim ważnym przeglądem technicznym może prędzej skutkować wszczęciem postępowania względem diagnosty niż uratowaniem d*py właścicielowi. Więc lepiej się tłumaczyć tym, że zamontowałeś go po przeglądzie niż iść w zaparte i strugać wariata. Niestety - wraz ze zwiększającą się liczbą samochodów terenowych na drogach rośnie również poziom znajomości przepisów przez służby nadzorujące . Czy nam się to podoba czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.