Rafioninio Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Witam, jak zapewne niektórzy z was wiedza posiadam Juczka Tekne 1.6 117KM (PEREŁKĘ ) z systemem Nissan Conect 2 (od 2013 w języku polskim) i takie moje pytanie do was. Czy ta nawigacja wymaga jakiejś aktywacji bo nie pokazuje mi fotoradarów a jak jeździłem na testowej jeździe Tekną 2012 ( starszy nissan conect bez pol.) to pojawialy się ostrzeżenia przed kontrolą prędkości (po ang. ) Nie żebym jakoś spcjalnie nażekał czy coś tylko tak po prostu jak mam navi to mapą fotoradarów nie pogardze bo jak wiecie nie ma kasy na mandaty bo Juczek pożarł ją Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexxmen30 Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Dziś sprawdziłem u mnie pokazuje stałe fotoradary ale nie ostrzega o nich dzwiekowo i tak na szybca bawiłem sie ustawieniami i nie widze gdzie by tam dzwiek właczyc, mozna właczyc dzwiek o przekroczeniu predkosci, ostrych zakretach i jakis tam punktach specjalnych czyli chyba stacje bary itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafioninio Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 No a ty masz z 2013 czy 12 bo u mnie tylko pokazuje ile na danym odcinku mozna jechac a na navi komunikatów o fotoradarach nie mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexxmen30 Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Ja mam miesiac auto i sprzedawca zapewniał mnie ze jest najnowasza wgrana, mozna se ustawic nawet przy ilu wiecej od dozwolonej predkosci ma sie sygnał właczyc jak przekroczysz, a fotoradary sie tylko wyswietlaja nie ma komunikatu głosowego jak bede miał czas to poczytam w instrukcji bo do nawi jest osobna ksiega to moze tam cos wyczytam to dam znac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafioninio Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 Wiesz ja coś poklikałem no i na fotoradarach ( nie wszystkich ale to juz bardziej te nieczynne ) pojawia się komunikat i dzwięk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexxmen30 Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 No moze tak być bo mase tego zlikwidowali a postawili nowe w innych miejscach, ciekawi mnie tylko jak ten dzwiek właczyc bede musial poszperac w instr. pewnie to gdzies bedzie w ustawieniach o punktach specjalnych tam sa alerty o stacjach bezynowych hotelach moze tez tam co bedzie o radarach. Ja i tak jestem zdania ze na radary wideorejestratory i suszarki najlepsze jest CB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafioninio Posted October 24, 2013 Author Share Posted October 24, 2013 noo dobre ale za takie sprzęty możesz mandat nawet czasem dostać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewelineczka Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Wiesz ja coś poklikałem no i na fotoradarach ( nie wszystkich ale to juz bardziej te nieczynne ) pojawia się komunikat i dzwięk Gdzie,co,jak....?? Też chce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafioninio Posted November 16, 2013 Author Share Posted November 16, 2013 Co mandat xD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnemrod Posted November 17, 2013 Share Posted November 17, 2013 (edited) Co się dzieje na tym forum ? Gdzie podziały się merytoryczne dyskusje jakie były na początku np tutaj dotyczące konkretnych spraw związanych z systemem Conekt 2 ? Temat gdzie można rozmawiać "o niczym" taki swoisty Hyde Park to u nas " lużne dyskusje " . Apeluję u porządkowanie dyskusji. Edited November 17, 2013 by nnemrod 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexxmen30 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 aby właczyć komunikaty o fotoradarach trzeba wejść: ustawienia - navigacja - ustawienia celów specjalnych - komunikaty o celach specjalnych i tam jest opcja : włącz - włącz&ton - wyłącz mozna tez ustawić na ile przed ma sie odezwac komunikat 250m, 500m itd. gdy włączymy opcje włącz&ton nawet jak nie kozystamy z navigacji bedziemy mieli powiadomienie w postaci tonu o zblizaniu sie do fotoradaru. Jest tam tez opcja dogrania z pena jakiś punktów specjalnych może nawet aktualizacji o fotoradarach ale tego jeszcze nie próbowalem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewelineczka Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Maxxmen dziękuję. Jutro wytestuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexxmen30 Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Maxxmen dziękuję. Jutro wytestuje Proszę bardzo ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamer Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Witam w moim pierwszym poście. Kilka dni temu stałem się posiadaczem Juke 1.6 Tekna. Obecnie walczę z connect'em. Trwa wymiana wiadomości z infolinią gdyż pomimo, że usługi connect online obejmują zasięgiem Polskę to w menu nie ma wyboru kraju pobytu Polska. Można wybrać dowolny inny ale wtedy płaci się za połączenia telefoniczne zagraniczne Czy ktoś opanował temat? A może ktoś ma nowszą wersję softu, w której jest Polska? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszN Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Witam w moim pierwszym poście. Kilka dni temu stałem się posiadaczem Juke 1.6 Tekna. Obecnie walczę z connect'em. Trwa wymiana wiadomości z infolinią gdyż pomimo, że usługi connect online obejmują zasięgiem Polskę to w menu nie ma wyboru kraju pobytu Polska. Można wybrać dowolny inny ale wtedy płaci się za połączenia telefoniczne zagraniczne Czy ktoś opanował temat? A może ktoś ma nowszą wersję softu, w której jest Polska? aby miec możliwość korzystania np. z prognozy pogody itd. musisz się zarejestrować tu : http://www.nissan.pl/PL/pl/YouPlus.html i tam wszystkie niezbędne informacje znajdziesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexxmen30 Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 aby miec możliwość korzystania np. z prognozy pogody itd. musisz się zarejestrować tu : http://www.nissan.pl/PL/pl/YouPlus.html i tam wszystkie niezbędne informacje znajdziesz takie tam gadanie robiłes połaczyłeś sie ja juz to męcze jakiś czas i lipa nie ma POLSKI jestem zarejestrowany wpisuje ID który mam nadzieje ze jest adresem e-mail i hasło tak jak to jest na stronie nissan+ bo nigdzie nie ma zadnego "ID" - numeru, wybieram Niemcy bo nie ma POLSKI telefon zaczyna łaczyć sie z numerem +496933296595 po chwili wyskakuje komunikat ze uzytkownik nie rozpoznany czy jakos tak i lipa......... dodam ze jeszcze gorzej wyglada aplikacja na telefon z androidem wywala ja jak sie chce wejsc w MOJA STREFA jestesmy krajem 3-kategori.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamer Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 (edited) takie tam gadanie robiłes połaczyłeś sie ja juz to męcze jakiś czas i lipa nie ma POLSKI jestem zarejestrowany wpisuje ID który mam nadzieje ze jest adresem e-mail i hasło tak jak to jest na stronie nissan+ bo nigdzie nie ma zadnego "ID" - numeru, wybieram Niemcy bo nie ma POLSKI telefon zaczyna łaczyć sie z numerem +496933296595 po chwili wyskakuje komunikat ze uzytkownik nie rozpoznany czy jakos tak i lipa......... dodam ze jeszcze gorzej wyglada aplikacja na telefon z androidem wywala ja jak sie chce wejsc w MOJA STREFA jestesmy krajem 3-kategori.... Ja się zarejestrowałem bez problemu i połączyłem zarówno przez Niemcy jaki i GB. Tyle, że kolega powyżej źle napisał (prawdopodobnie teoretyzuje i nigdy tego nie robił). Nie rejestrujesz się na nissan.pl ale na nissanconnect.eu. Przy wpisywaniu loginu i hasła trzeba zwracać uwagę na małe/wielkie litery. Problem, z którym sią się borykam to wysokość opłat za połączenia bo to jest absurd by łączyć się z serwerem poza granicami Polski. Wczoraj Nissan przyjął moje zgłoszenie jako reklamację i pracują nad odpowiedzią. Edited December 5, 2013 by lamer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszN Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 (edited) a ja łączę sie przez PL - zaraz poszukam info jak to było z tą rejestracją (ja tak zrobiłem i łączę się przez PL ) 1.Link Wejdźna stronęportalu korzystając z poniższego adresu https://nissanconnect.eu a następnie kliknij CREATE ACCOUNT 2. Załóż konto wypełniając poniższe pola: EmailConfirm EmailPasswordConfirm PasswordFirst NameLast NameCountryLanguageSecret QuestionSecret Answer…i kliknij NEXT 3. Wprowadźdane modelu: Model YearModelVINChoose a vehicle nickname…następnie kliknij NEXT 4.Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin Odznacz kwadracik i kliknij I AGREE Połącz się za pomocąBluetooth Włącz zapłon pojazdu. Sparuj swój telefon z NissanConnect:PrzyciśnijSETUP i wybierz A) TelefoniBluetooth Sparuj nowe urządzenie ABC) Wykonuj polecenia wyświetlane na ekranie urządzenia Po sparowaniu urządzeń, należy aktywowaćusługi NissanConnect. NissanConnect D)Przyciśnij przyciskSetupi wybierz :Informacje E) Wybierz Zarejestruj usługi informacyjne D) Po ukończeniu rejestracji wybierz kraj z którego będziesz dokonywał połączeń Wprowadź NissanConnect ID stworzone podczas wykonywania kroku 1 i wybierzOK H) Wprowadźswoje hasło z portalu NissanConnecti wybierz Rejestruj Po wykonaniu powyższych kroków usługi NissanConnectzostanąaktywowane! (prawdopodobnie teoretyzuje i nigdy tego nie robił). fakt ,że pomyliłem się co do rejestracji - faktycznie na nissanconnect.eu ( a nr telefonu jaki służy do łączenia się z usługami to 22 307 26 50 ) Edited December 5, 2013 by BartoszN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamer Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 fakt ,że pomyliłem się co do rejestracji - faktycznie na nissanconnect.eu ( a nr telefonu jaki służy do łączenia się z usługami to 22 307 26 50 ) Czyli miałeś do wyboru kraj "Polska"? Bo ja go na liście nie mam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszN Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 Czyli miałeś do wyboru kraj "Polska"? Bo ja go na liście nie mam. tak, zrobiłem wszystko wg powyższej instrukcji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamer Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 tak, zrobiłem wszystko wg powyższej instrukcji A u mnie nie ma Polski. Kiedy kupowałeś samochód? A może serwis wgrywał tobie soft? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszN Posted December 6, 2013 Share Posted December 6, 2013 A u mnie nie ma Polski. Kiedy kupowałeś samochód? A może serwis wgrywał tobie soft? samochód służbowy odbierałem pod koniec października 2013 (nowy NOTE ) - wcześniej nie było opcji PL ale jak zrobiłem zgodnie z instrukcją pojawiła się taka opcja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietrus Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 (edited) Pojawił sie problem z połączeniem Nissan Conect. Kolejne połączenia od momentu zalogowania się były prawidłowe. Po wybraniu obcji uaktualnij pogodę wybierał prawidłowo i uaktualniał. Od kilku dni pokazuje błąd połączenia i powtórne logowanie przy pomocy ID i hasła to samo. Czy to awaria u Nissana? czy problem w samochodzie? Edited December 23, 2013 by pietrus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lamer Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 A z jakiego numeru dostępowego korzystasz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietrus Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 (edited) W trakcie pierwszego logowania z samochodu, Nissan Conect wybrał sam nr telefonu. Komórka wyswietliła +48 22 307 26 50. Połączenie było prawidłowe i kolejne połączenia były także ok. Problem pojawił się kilka dni temu. Wyświetla się błąd połączenia a na komórce dalej taki sam nr telefonu z którym łączy+ 48 22 307 26 50. Edited December 23, 2013 by pietrus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.