stoneface Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Witajcie, Brnę dalej z problemem pojawiających się i jednocześnie tajemniczo znikających problemów z pojedynczymi szarpnięciami podczas przyśpieszania z pierwszego biegu. Temat jest dokładnie opisany tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90386-pojedy%C5%84cze-szarpni%C4%99cia/?hl=%2Bcewka+%2Bzap%C5%82onowa&do=findComment&comment=938387 Więc myślałem że mam spokój po czyszczeniu wszystkich styków, poprawianiu masy a tu dzisiaj Prima znowu pokazała swój harakterek. Ktoś z was w moim temacie napisała że to może być związane z kończącymi się cewkami zapłonowymi. Podobny tekst usłyszałem od elektryka samochodowego jeszcze przed oddaniem go w ręce speca. 1) Dlatego się pytam, czy jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie czy cewka jest dobra czy nie? Oczywiście komputer żadnego CHECKa nie pokazuje. Zastanawiam się też nad zakupem sztuki używanej o oznaczeniu 224486N000 (z cienkim trzonkiem), sam u siebie mam założone 224884M500 (gruby trzonek). 2) Czy będą one zamienne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.