Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Różnice pomiędzy wersjami 350z


Gość karol2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Długo szukałem, ale nie udało mi sie znaleść tematu z odpowiedziami na moje pytania.

Mianowicie, ostatnio wręcz zakochałem sie w 350z i chciałbym dowiedzieć sie kilka rzeczy.

Czym różnią sie wersję pack od premium pack, jak wygląda sprawa dostępu części typu zderzaki, zawieszenie, itp. Czy utrzymanie silnika jest faktycznie trudne i drogie (oczywiście jeżdżąc w normalny sosóB). No i sprawa ewentualnego "tuningu". Na youtube jest pełno filmików 350 z wydechem Nismo ale jak z dostępnością w Polsce? I czy ktoś próbował robić mapę? Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

premium pack ma pomarańczowe skóry , bose , sterowaniem radiem z kierownicy i pewnie coś więcej . Zderzaki wiem ,że znajomy miał problem z kupnem chociaż na alledrogo niby są , zawieszenie pewne elementy bez problemu w sklepie , pewnych nie było nawet w katalogu ale były na alledrogo . Utrzymanie silnika bez problemu i kosztów oczywiście częsta wymiana oleju . Tuning  jeśli chodzi o silnik chyba ciężka sprawa , ale jak ktoś chce to i tak zrobi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko da sie zrobic ale musisz miec swiadomosc ze do tego auta wszystko kosztuje 5-10 razy wiecej niz do innych aut i tutaj nie stosuje sie tanich zamiennikow bo to grzech albo po prostu nie ma zamiennikow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto jest naprawdę niezawodne w porównaniu do innych marek a juz ich trochę miałem. Nie ma żadnego problemu z częściami wystarczy tylko poszukać na internecie a wszystko znajdziesz. Tylko lać i jezdzić, mam  swojego 3 miesiace i uwazam ze jest to fantastyczne auto ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was orientuje się jaka istotna różnica występuje między 280KM a 301KM wersją zetki?

Jest to tylko soft czy może istnieją różnice gdzieś w głowicy itd...obie maja VQ35DE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na hamowni mierzysz na kolach a istnieje cos takiego jak sprawnosc ukladu przeniesienia napedu i wynosi ona ok 98-99%. stad roznica.

Edytowane przez micho196
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

moja niby 280hp na hamowni miała 275,2hp

Bardzo męski wynik :)

Hamownia podwoziowa mierzy straty z napędu i wylicza moc silnika.

 

Na naszej Hamowni z dotychczas pomierzonych

Wersje 280KM generują od 257 do 271KM :P

Wersje 300KM (REV UP) - 270-282KM

Wersje dwu przepustniocowe 313KM - 279-293KM (NISMO)

 

No i im mocniejsza wersja tym mniej Nm produkuje...

 

Bazda danych wciąż się rozrasta :)

Witam

Długo szukałem, ale nie udało mi sie znaleść tematu z odpowiedziami na moje pytania.

Mianowicie, ostatnio wręcz zakochałem sie w 350z i chciałbym dowiedzieć sie kilka rzeczy.

Czym różnią sie wersję pack od premium pack, jak wygląda sprawa dostępu części typu zderzaki, zawieszenie, itp. Czy utrzymanie silnika jest faktycznie trudne i drogie (oczywiście jeżdżąc w normalny sosó B). No i sprawa ewentualnego "tuningu". Na youtube jest pełno filmików 350 z wydechem Nismo ale jak z dostępnością w Polsce? I czy ktoś próbował robić mapę? Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)

Zmiana wydechu CAT BACKA w zetce absolutnie nic zmienia jeśli chodzi o moce jedynie wpływa na zmianę dźwieku... 

Jedyne co daje jeśli chodzi o wydech to zmiana Y pipa, kolektorów ale nie mogą to być chinole oraz zamiast katów dać de caty ale nie jak chińczycy robią fi60mm a fi50mm - sprawdzone :)

 

Ps. Jak chesz dowiedzieć się czegoś o grzebaniu w zetkach to poczytaj opis mojej maszyny, znajdziesz w nim kompletne kompedium wiedzy na temat puki co podstawowych modów jakie opracowałem dla tego silnika:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84038-coobcia-350z-z-kompresorem-plan-400km/page-2

 

A na temat przyrostów z samych strojeń to zapraszam jest ten temat:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86542-370z-zam%C3%B3wienie-z-uprev/page-3

Czy ktoś z was orientuje się jaka istotna różnica występuje między 280KM a 301KM wersją zetki?

Jest to tylko soft czy może istnieją różnice gdzieś w głowicy itd...obie maja VQ35DE...

Różnice silnikowe przedstawiłem w tym topicu:

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90924-350z-przed-lift-i-po-list-r%C3%B3%C5%BCnice/

 

No o przy remoncie kolejnego silnika zaobserowałem kolejną różnicę silnik 300konny ma inne wtryski paliwa są koloru czarnego a niebieskie są w 280konnych, reszta różnic jest długa począwszy od sworzni tłokówych, przechodząc przez wałki rorżadu, spręzyny zaworowe, kolektor ssący (jego dolna część) a na wiązce i ECU kończąc...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo ja mam najwięcej km :P a Nm wcale nie jest zły bo wiele Z ma z 20km mniej a raptem z 5-7 Nm więcej

 

 

skoro ktoś ma 313, a wychodzi 279, gdzie ja mam 306 i straty ok 15 to dopiero sytuacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...