Gość karol2 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Witam Długo szukałem, ale nie udało mi sie znaleść tematu z odpowiedziami na moje pytania. Mianowicie, ostatnio wręcz zakochałem sie w 350z i chciałbym dowiedzieć sie kilka rzeczy. Czym różnią sie wersję pack od premium pack, jak wygląda sprawa dostępu części typu zderzaki, zawieszenie, itp. Czy utrzymanie silnika jest faktycznie trudne i drogie (oczywiście jeżdżąc w normalny sosó. No i sprawa ewentualnego "tuningu". Na youtube jest pełno filmików 350 z wydechem Nismo ale jak z dostępnością w Polsce? I czy ktoś próbował robić mapę? Z góry dziękuję za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 premium pack ma pomarańczowe skóry , bose , sterowaniem radiem z kierownicy i pewnie coś więcej . Zderzaki wiem ,że znajomy miał problem z kupnem chociaż na alledrogo niby są , zawieszenie pewne elementy bez problemu w sklepie , pewnych nie było nawet w katalogu ale były na alledrogo . Utrzymanie silnika bez problemu i kosztów oczywiście częsta wymiana oleju . Tuning jeśli chodzi o silnik chyba ciężka sprawa , ale jak ktoś chce to i tak zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Wszystko da sie zrobic ale musisz miec swiadomosc ze do tego auta wszystko kosztuje 5-10 razy wiecej niz do innych aut i tutaj nie stosuje sie tanich zamiennikow bo to grzech albo po prostu nie ma zamiennikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 pm wysłany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 To auto jest naprawdę niezawodne w porównaniu do innych marek a juz ich trochę miałem. Nie ma żadnego problemu z częściami wystarczy tylko poszukać na internecie a wszystko znajdziesz. Tylko lać i jezdzić, mam swojego 3 miesiace i uwazam ze jest to fantastyczne auto ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Czy ktoś z was orientuje się jaka istotna różnica występuje między 280KM a 301KM wersją zetki? Jest to tylko soft czy może istnieją różnice gdzieś w głowicy itd...obie maja VQ35DE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 nie ma takiej wersji jak 301 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 http://pl.wikipedia.org/wiki/Nissan_350Z 300 czy 301 bez roznicy... tak samo co sie zmienia miedzy 280 a 291KM? 313 wiem ze sa to silniki HR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 niektóre żródła podają nawet moc 286 koni więc co strona to inaczej , nie przywiązywał bym wagi do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 jednak rozne wersje istnieja... moze w latwy sposob mozna podniesc moc w standardowych wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 moja niby 280hp na hamowni miała 275,2hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) na hamowni mierzysz na kolach a istnieje cos takiego jak sprawnosc ukladu przeniesienia napedu i wynosi ona ok 98-99%. stad roznica. Edytowane 7 Października 2013 przez micho196 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 280,287,300,306,313 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) moja niby 280hp na hamowni miała 275,2hp Bardzo męski wynik Hamownia podwoziowa mierzy straty z napędu i wylicza moc silnika. Na naszej Hamowni z dotychczas pomierzonych Wersje 280KM generują od 257 do 271KM Wersje 300KM (REV UP) - 270-282KM Wersje dwu przepustniocowe 313KM - 279-293KM (NISMO) No i im mocniejsza wersja tym mniej Nm produkuje... Bazda danych wciąż się rozrasta Witam Długo szukałem, ale nie udało mi sie znaleść tematu z odpowiedziami na moje pytania. Mianowicie, ostatnio wręcz zakochałem sie w 350z i chciałbym dowiedzieć sie kilka rzeczy. Czym różnią sie wersję pack od premium pack, jak wygląda sprawa dostępu części typu zderzaki, zawieszenie, itp. Czy utrzymanie silnika jest faktycznie trudne i drogie (oczywiście jeżdżąc w normalny sosó . No i sprawa ewentualnego "tuningu". Na youtube jest pełno filmików 350 z wydechem Nismo ale jak z dostępnością w Polsce? I czy ktoś próbował robić mapę? Z góry dziękuję za odpowiedzi! Zmiana wydechu CAT BACKA w zetce absolutnie nic zmienia jeśli chodzi o moce jedynie wpływa na zmianę dźwieku... Jedyne co daje jeśli chodzi o wydech to zmiana Y pipa, kolektorów ale nie mogą to być chinole oraz zamiast katów dać de caty ale nie jak chińczycy robią fi60mm a fi50mm - sprawdzone Ps. Jak chesz dowiedzieć się czegoś o grzebaniu w zetkach to poczytaj opis mojej maszyny, znajdziesz w nim kompletne kompedium wiedzy na temat puki co podstawowych modów jakie opracowałem dla tego silnika: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84038-coobcia-350z-z-kompresorem-plan-400km/page-2 A na temat przyrostów z samych strojeń to zapraszam jest ten temat: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86542-370z-zam%C3%B3wienie-z-uprev/page-3 Czy ktoś z was orientuje się jaka istotna różnica występuje między 280KM a 301KM wersją zetki? Jest to tylko soft czy może istnieją różnice gdzieś w głowicy itd...obie maja VQ35DE... Różnice silnikowe przedstawiłem w tym topicu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/90924-350z-przed-lift-i-po-list-r%C3%B3%C5%BCnice/ No o przy remoncie kolejnego silnika zaobserowałem kolejną różnicę silnik 300konny ma inne wtryski paliwa są koloru czarnego a niebieskie są w 280konnych, reszta różnic jest długa począwszy od sworzni tłokówych, przechodząc przez wałki rorżadu, spręzyny zaworowe, kolektor ssący (jego dolna część) a na wiązce i ECU kończąc... Edytowane 22 Października 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 noo ja mam najwięcej km a Nm wcale nie jest zły bo wiele Z ma z 20km mniej a raptem z 5-7 Nm więcej skoro ktoś ma 313, a wychodzi 279, gdzie ja mam 306 i straty ok 15 to dopiero sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Twój Nismo to najmocniejszy dwu przepustnicowiec jaki odwiedził naszą hamownie, generuje więcej niuta niż 370Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.