lukas Opublikowano 1 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 mówiłem że miałem kłopoty z 2 cylindrami,nie było iskry,no i wiecie co się okazało?2 gardziele gaźników były tak skręcone że niemalże nie przepuszczały mieszanki...dziś byłem u gaźnikowca,naprawił to za free,silniczek pracuje zdecydowanie równiej,no i mam pełne 4 gary a nie 2 ,i kawałek całe szczęście że doszliśmy co to było,u mojego znajomego taka uboga mieszanka na jednym z gaźników spowodowała stopienie tłoku na jednym z cylindrów[polo1,1 na 4 gaźniczkach] ps, robimy dolot zimnego airu i ciągniemy na hamowanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Moim zdaniem jeszcze to nei jest do końca wyregulowane - teraz bardzo kuleje na 2 garze - praktycznie rzednej reakcji po sićiągnieciu przewodu zaplonowego z tego gara. Temu druciazowi Gaźnikowcowi podziękuj i zaopatrz się chociaż w jeden manometr - i za jego pomocą bardzo ale to bardzo precyzyjnie ustawisz podcienienie na wszsytkich 4 gardzielech - i to wykonasz samemu :!: Do tego koniecznie doszczelnij i mocno dokręc kolektor wydechowy - w gaznikach to bardzo ważne. POWODZENIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Moim zdaniem jeszcze to nei jest do końca wyregulowane - teraz bardzo kuleje na 2 garze - praktycznie rzednej reakcji po sićiągnieciu przewodu zaplonowego z tego gara. Temu druciazowi Gaźnikowcowi podziękuj i zaopatrz się chociaż w jeden manometr - i za jego pomocą bardzo ale to bardzo precyzyjnie ustawisz podcienienie na wszsytkich 4 gardzielech - i to wykonasz samemu :!: Do tego koniecznie doszczelnij i mocno dokręc kolektor wydechowy - w gaznikach to bardzo ważne. POWODZENIA ja jeszcze dodam że za luźny wydech przy gaźnikach może też odebrać kilka kucy i może spowodować "wypluwanie" części paliwka do wydechu co też nie jest zdrowe dla silnika ja na twoim miejscu (jak już pisałem) wybrał bym się na regulacje do magika od moto, wierz mi że to wcale nie taka prosta sprawa a dobra regulacja może nawet dać różnice w mocy 10% (przynajmniej u mnie w moto tak było) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Spoko dostrojeniem auta zajmei się p. Grabowski mając do dyspozycji hamownie i swoje ponad 25 letnie doświadczenie w tej branrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 spox, to czekamy na wyniki........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.