Coyote024 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Panowie ponownie pytanie,ile oleju wchodzi do silnika ,5.1 L czy wiecej? i czy oprocz Motul'a moge zalac jakims innym/ jak tak to piszcie jakie wlewacie? i prosilbym o sprawdzenie mnie bo zamierzam wymienic plyny czy takie moga byc? Skrzynia-Manual-4,5L-Motul motylgear 75w80 syntetyk Reduktor-2L-Motul Dexron III, P most-1L-Castrol Axle 80w90, T most-2L-Motul Motylgear 75w90 full syntetyk, czy do ukladu kierowniczego tez moge nalac Dexron III? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Oleju silnikowego wchodzi coś koło 7 litrów. Oczywiście, że nie musi być Motul, ja np. zalewam Shell Helix Ultra Extra 5W-30 (2 butelki 4l). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Wlałem ostatnio prawie 7L oleju. Ponad to mam DPF i muszę lać Motula X-Clean'a 5W30. Skrzynia rozdzielcza, most P, most T - 75W90 (Motul Gear 300, Motylgear) Skrzynia biegów manual - 75W80 (Motul Motylgear) płyn hamulcowy - DOT 5.1 Układ kierowniczy - Multi ATF Możesz wlać Dexrona III ale z normą IIIG lub IIIH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Dzięki panowie, a jeszcze jedno czy ja mam ten filtr czastek DPF, 2006 rok? Jak sie dowiedzieć ,zobaczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Poczytaj tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70153-navara-d40-czy-jest-dpf/ W drugim poście masz schematy wydechu bez i z DPF. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Ewentualnie sprawdź czy jak odpalasz samochód zaświeca się kontrolka w postaci "przedmuchiwanego filtra", na dole z lewej strony prędkościomierza. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 (edytowane) No to teraz wiem na czym stoje,biore sie w sobote za wymiane olejow! Wielkie dzieki. To filtru DPF niemam i cale szczescie!To skoro niemam DPFu to moge nalac Motul 8100 x-clean c3 5W 30 czy ten ktory (tak slyszalem) idzie do silnikow bez DPFu Motul 8100 X-cess 5W 40? i jeszcze jedno czy po kazdej wymianie olejow musze wymienic te uszczczelki/podkladki do korkow spustowych? gdzie je dostac?albo jaki rozmiar? Edytowane 22 Października 2013 przez Coyote024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Do silnika bez DPF'u Motul zaleca 8100 X-cess 5W-40. Co do uszczelek, ja wymieniam jak w trakcie prac uszczelka rozleci się lub po dokręceniu korka spustowego, przecieka. Fachowo powinno się wymienić uszczelkę za każdym razem jak wymieniasz olej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Panowie odnosnie oleju motul 8100 x-clean 5w40,ktorym chce zalac,mam pytanie bo sa dwa rodzaje jeden oczywiscie tanszy a drogi drozszy,chodzi mi o ACEA C3 czy ACEA A3/B4 jaki ma byc? ten pierwszy jest do silnikow euro 4 i euro 5 i do silnikow z dpf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Motul 8100 X-Clean+ 5W40 - do reszty Motul 8100 X-Clean 5W30 - do DPF (norma ACEA C3) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 (edytowane) Kolego znalazlem MOTUL 8100 x-cess 5W40 ACEA A3/B4 a drugi to jest MOTUL 8100 x-clean 5W40 ACEA C3 to ktory moge kupic x-cess czy x-clean? oba sa 5W40 tylko ten drugi C3 jest drozszy. Edytowane 11 Stycznia 2014 przez Coyote024 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Napisałem ci już co zaleca producent. Masz DPF'a lejesz Motul 8100 X-Clean 5W30 nie masz lejesz inny Motul. Ogólnie do DPF'a olej musi mieć obniżoną ilość siarki, popiołów etc. co określa norma C3. Ja mam DPF i leję X-Clean'a 5w30 C3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Witam W temacie olejów: przede mną wymiana olejów w skrzyni i mostach i rodzą się w głowie dwa pytania. 1. Zgodnie ze specyfikacją do mostu na przód mam 1L 80W90. Chciałem wlać syntetyk valvoline, ale występuje on jako LS - olej do przekładni z ograniczonym poślizgiem (LIMITED SLIP) i chcę się upewnić, że się nada. 2. Zastanawiam się nad dodatkami dwusiarczku molibdenu MoS2. Czy macie jakieś doświadczenia z ich użyciem, czy wpływają na coś poza naszym komfortem psychicznym i uszczupleniem portfela? Rozważam zakup LIQUI MOLY Pro-Line dodatek do oleju przekładniowego LM5198 - starcza na 15l oleju więc poszedłby i w mosty i w skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.