arturkielce Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Witam. jestem posiadaczem nissana navary z rocznika 2008 2,5 dci w automacie przebieg 174 tys mam od nowosciten samochod. kilka miesiecy temu moja navara zaczela gasnac po odpaleniu na wolnych obrotach ponizej tys obr oraz gdy wskazowka temp nic sie nie podniesie dopiero gdy zlapie temp wtedy wszytsko jest ok. pompa paliwowa zrobiona wtryski tez zawor scv nowy filtr paliwa nowy uklad paliwowy czyszczony bledow brak w serwisie nissana nic nie pomogli sprawdzili wszytskie parametry niby wszytsko jest ok a samochod nadal gasnie. ma ktos jakies pomysly? koledzy podpowie ktos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 wymienialeś świece żarowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkielce Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 nie ale sprawdzalem i sa niby ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) A kiedy wymieniałeś?? Wymień i sprawdź będzie spokój. Efekt masz taki jakby paliwo nie dostawało odpowiedniej temperatury albo problemy w elektryce. Edytowane 11 Listopada 2013 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinio1 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 wymienialeś świece żarowe? z tego co wiem, świece żarowe pomagają (czyli wykonują swoją robotę) tylko przy rozruchu. Silnik z dobrym ciśnieniem poradzi sobie nawet bez świec. Błąd musi być gdzie indziej. Spytaj slkaspaw. Ma dużą wiedzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Wątpię abyś YD25DDTi zapalił beż świec żarowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkielce Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 no tak ale po odpaleniu zasilania na swiecach juz nie ma wiec co to ma do rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Fakt ale jak raz po wymianie nie podłączyłem listwy od świec to silnik nie chciał zapalić albo objaw był taki że gasł po chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkielce Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 swiece wymontowalem sprawdzilem i niby sie sprawne nowe kosztuja 90 zl szt a te sa niby dobre i nie wiem teraz czy inwestowac w nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Sprawdź zawór EGR , czy nie zawiesza Ci się przepustnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkielce Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 sprawdzalem zawor dziala poproawnie pierscien jest na swoim miejscu jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damianek122 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Witam, mam podobny problem w PATHFINDER R51 2,5Dci rocznika 2005 z automatyczną skrzynią, przebieg ponad 280.000 km. Ostatnio zaczął gasnąć podczas jazdy w sytuacja kiedy były bardzo niskie obroty przy zatrzymaniu się na światłach, operacja typu manewry z parkowaniem itd. Samochód był na komputerze i nie wykazuje żadnych błędów. Miesiąc temu robiłem przegląd wymieniałem filtry powietrza, paliwa oleju i sytuacja się polepszyła tz. nie gasł natomiast od tygodnia objaw gaśnięcia wrócił i się nasilił do kilku razy dziennie. Czy ma ktoś pomysł od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkielce Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 witam. problem rozwiazany. przetarte byly przewody we wiazce od przepustnicy w sztywnym peszlu sie przetarly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 witam. problem rozwiazany. przetarte byly przewody we wiazce od przepustnicy w sztywnym peszlu sie przetarly I takie osoby się chwali "+", że nie tylko się pytają, ale szczególnie za to, że również podzielą się informacją przyczyny usterki i co do sposobu naprawy. Mało jest takich osób na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro78 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wiązki i wtyczki to niestety słabość wszystkich generalnie aut po roku 2000-2002. Jak patrzę na tą izolacje to przypomina mi to PCV ze skrętki internetowej. A te przekroje. Heh. Kolejny temat rzeka. W nysce przewodem o przekroju 0,75 pojechali od PDM (power distrobution module) po podluznicą, potem spodem ramy na tył razem z wtyczkami od tylnego mostu i zasilili tymże kabelkiem 4 żarówki o łącznej mocy ok 30paru Watt. No i leżałem pod autem przed zapadnięciem zmroku na parkingu autostradowym, bo przecież z tylu była totalna ciemnia. Kabelek siadł na wysokości wlewu paliwa gdzie dość ostrym łukiem pęszla idzie w górę ramy. To info może tez sie komuś przyda. Szukajcie usterek tam gdzie peszla z całą wiązką tych telefonicznych drucików ostro się załamuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan250 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 koledzy ja mam taki problem z d22 nie pali mi na zimnym myślałem że to może paliwo się cofa ale nie jak podłącze prostownik i dam na start to pali od razu czy na pompie może jest jakiś zawór który daje większa dawkę paliwa na start Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) Znaki interpunkcyjne na pewno dużo by pomogły w zrozumieniu tekstu. Tradycyjne niedomagania i pytanie/a z tym związane gdy przychodzą mrozy. Musisz sobie sam zadać pytanie czy-- -zbadana sprawność akumulatora; -lałeś paliwo lepszej jakości; -wymieniłeś filtr paliwa przed zimą /może było brudne/ a teraz gdy są mrozy i paliwo zmniejsza swoje parametry nie jest w stanie "przepchnąć" się przez filtr; -czy filtr ocieplony /chyba że masz w swoim egzemplarzu podgrzewanie paliwa/; -czy dodawany jest dodatek na wytrącanie się parafiny;;;; Edytowane 27 Stycznia 2014 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRATKO Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam serdecznie. Ja mam podobny problem, moja navara 2008 automat 2,5 dci odpala bez problemu ale po sekundzie gaśnie. Później pali z problemem ale po odpaleniu wszystko jest ok. Nawet powtórne odpalenie auta nie generuje tego problemu. Aby tak się stało auto musi dostać kolo 6 godzin. Jakieś sugestie? Acha niedawno był silnik wymieniany ale przez 3 dni było okWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Czujnik ciśnienia na listwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Czujnik ciśnienia na listwie? Czujnik na listwie wysokiego ciśnienia, jest ostatnim ogniwem w całym układzie paliwowym i często może się tak zdarzyć iż komputer w skarze jego jako winowajcę, lecz to nie będzie to. Po prostu komp złapał złe parametry z ostatniego elementu-podzespołu Witam serdecznie. Ja mam podobny problem, moja navara 2008 automat 2,5 dci odpala bez problemu ale po sekundzie gaśnie. Później pali z problemem ale po odpaleniu wszystko jest ok. Nawet powtórne odpalenie auta nie generuje tego problemu. Aby tak się stało auto musi dostać kolo 6 godzin. Jakieś sugestie? Acha niedawno był silnik wymieniany ale przez 3 dni było ok Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka A jakie błędy po podłączeniu do kompa? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRATKO Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Dzięki wielkie, jak tylko wrócę z pracy to podjadę podpiąć i napisze co i jak. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Gratko. Mi to wygląda na nieszczelność układu paliwowego sprawdź połączenia w okolicach filtra odpala na tym co jest w pompie a po dłuższym postoju paliwo się cofa do zbiornika Wyciągaliście silnik może jakiś przewód uszkodziliście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRATKO Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Dzięki za sugestie, niestety mojego mechanika nie było dzisiaj, będzie dopiero w sobotę wiec w sobotę podłącze do kompa. Więcej napisze na ten temat w sobotęPozdrawiamWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Chciałbym dodać że np. wczoraj auto odpalio bez problemu, po 10 godzinnej przerwie, dzisiaj rano podniosłem maskę i podpompowałem to pompą koło filtra paliwa, była bardzo miękka, gdy się zrobiła twarda odpaliłem auto i było okWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Witam ponownie, I komputer nie wykazał żadnych błędów. Czyli najprawdopodobniej będzie z tym paliwem problem. Po sprawdzałem przewody i wyglądają na szczelne. Jest może jakiś zawór który by mógł się zablokować i powodować tego typu przypadłość? Jeśli tak to gdzie on jest w aucie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Jeden na końcu listwy wysokiego ciśnienia a drugi przy ręcznej pompce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 @alkaspaw - mam pytanko tak przy okazji. Czy wykręcałeś lub czy się orientujesz -- czy wewnątrz listwy wys. ciśnienia jest jakaś uszczelka przy czujniku? W tym miejscu u mnie się trochę poci. Odkręcenie i dokręcanie /było to trzy lata temu/ to towarzyszył już dźwięk zastałeś śruby przy kołach - czyli pisk. Może jest tam jakaś podkładka mosiężna lub aluminiowa, a może czujnik jest zakończony stożkiem i brak podkładki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.