GRATKO Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Dzięki wielkie za pomoc sytuacja opanowana tak jak kolega alkaspaw mówił to była paliwa. A tak z innej beczki są tu gdzieś na forum jakieś tematy o automatycznych skrzynkach bo przeglądałem ale nic konkretnego nie znalazłem konkretnie o usterkach bo o olejach znalazłem pozdrawiam Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Nie rozbierałem ale powinna być miedziana podkładka w listwie z tyłu jest zawór nadciśnieniowy który oddaje naddatek paliwa spowrorem do zbiornika objawy uszkodzenia to przeważnie niedomagania w wyższym zakresie obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Mnie nie chodzi o nic z tyłu listwy tylko dokładnie tak jak na tym ogłoszeniu http://allegro.pl/nissan-almera-tino-2-2-dci-listwa-wtryskowa-kpl-i4179534546.html Rurka z przewodami paliwowymi, to listwa wysokiego ciśnienia. Na jej końcu /po prawo/ widać czujnik wysokiego ciśnienia /mosiężny/ i właśnie tam często mi się poci - ale nie kapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Powinna być podkładka miedziana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Czyli na 100% nie jesteś pewien? Na pewno nie może być jej na czujniku, gdyż część gwintu wystaje po za listwę. Interesuje mnie czy przypadkiem nie ma jakiejś wewnątrz lub np. czujnik jest stożkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Nie zaszkodzi ci sprawdzić wystarczy odkręcić u mnie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Dzięki, jakoś będę musiał dojść do tego, ale lepiej jak weźmie to w obroty mechanior. 3 lata temu był czujnik odkręcany przy pomocy rurki 0,5m i tak samo dokręcany. Nie wiem czy czasem się coś nie urwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość APZ Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Drodzy Forumowicze, proszę o pomoc doradczą. W mojej D40, przy przebiegu ok. 180.000 km, właśnie teraz, wymieniłem na nowe: wtryskiwacze, pompa paliwa zregenerowana, nowy zawór scv, myty wewnątrz zbiornik paliwa, nowa listwa paliwowa z czujnikiem, filtr paliwa nowy.Auto gasło na luzie i czasami nawet podczas jazdy na biegu.Profesjonalny warsztat, ale nie ASO, z dobrym oprzyrządowaniem zrobili jak wyżej. Auto nadal gaśnie !!! Chłopcy są załamani. Ja też. Kasa wydana straszna. Auto nadal stoi w warsztacie.Czy wgrać nowe oprogramowanie sterownika? Pompę i wtryskiwacze ustawiali na oprogramowaniu. Co jeszcze może szwankować? Gdzie szukać. Co sugerujecie.Do ASO mam daleko. Autko zdechło na prowincji. Pomocy. Z góry dzięki. Dodam, że ok. 5000 km temu w ASO zrobili nowy rozrząd. Rozrząd skontrolowano. Jest ok. Pozostało sprawdzić sterownik. Czy macie inne pomysły? Proszę o sugestie. Oprogramowanie sterownika - wgrano ponownie. Czujnik położenia wału - nowy. Potencjometr pedału gazu (przyśpiesznik) - wymieniony. Nadal gaśnie na wolnych obrotach. Czy ma ktoś jakiś pomysł - co jeszcze sprawdzić? Serwisanci z nissana oraz inni znajomi mechanicy - nie dają rady. Kiepskie te navary, jak nawet doświadczeni fachowcy nie mogą się skapować o co chodzi. Komputery nie pokazują błędów. Pomocy!!!! Edytowane 4 Września 2014 przez APZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majek Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Drodzy Forumowicze, proszę o pomoc doradczą. W mojej D40, przy przebiegu ok. 180.000 km, właśnie teraz, wymieniłem na nowe: wtryskiwacze, pompa paliwa zregenerowana, nowy zawór scv, myty wewnątrz zbiornik paliwa, nowa listwa paliwowa z czujnikiem, filtr paliwa nowy. Auto gasło na luzie i czasami nawet podczas jazdy na biegu. Profesjonalny warsztat, ale nie ASO, z dobrym oprzyrządowaniem zrobili jak wyżej. Auto nadal gaśnie !!! Chłopcy są załamani. Ja też. Kasa wydana straszna. Auto nadal stoi w warsztacie. Czy wgrać nowe oprogramowanie sterownika? Pompę i wtryskiwacze ustawiali na oprogramowaniu. Co jeszcze może szwankować? Gdzie szukać. Co sugerujecie. Do ASO mam daleko. Autko zdechło na prowincji. Pomocy. Z góry dzięki. Dodam, że ok. 5000 km temu w ASO zrobili nowy rozrząd. Rozrząd skontrolowano. Jest ok. Pozostało sprawdzić sterownik. Czy macie inne pomysły? Proszę o sugestie. Oprogramowanie sterownika - wgrano ponownie. Czujnik położenia wału - nowy. Potencjometr pedału gazu (przyśpiesznik) - wymieniony. Nadal gaśnie na wolnych obrotach. Czy ma ktoś jakiś pomysł - co jeszcze sprawdzić? Serwisanci z nissana oraz inni znajomi mechanicy - nie dają rady. Kiepskie te navary, jak nawet doświadczeni fachowcy nie mogą się skapować o co chodzi. Komputery nie pokazują błędów. Pomocy!!!! Hej witam. Jak rozwiązałeś problem, bo mam podobny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucio Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 (edytowane) Hej. Problem dotyczy jak wyżej samochód gasnie na wolnych obrotach na zimnym silniku na rozgrzanym nie ma żadnego problemu, wymieniony zawór scv, zawór paliwowy na listwie również czujnik położenia walka, filtr paliwa, sprawdzone wszystkie wiązki. Auto na zimnym silniku na wyższych obrotach pracuje bez problemu. Pacjent Nissan pathfinder 2.5 dCi Edytowane 28 Grudnia 2020 przez Mucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zack180 Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 (edytowane) Witam, wszystko wskazuje na rozciagniety lancuch rozrzadu. Cytat z australijskiej strony: Komputer w pojazdach D40 z numerem VIN MNT jest zaprogramowany do sprawdzania korelacji między wałkiem rozrządu a wałem korbowym i wyłącza silnik w ciągu 5 sekund od rozruchu na zimno, gdy łańcuch rozrządu napędu pompy paliwa jest zużyty, jednak gdy silnik jest gorący (powyżej 65 stopni C) wtedy będzie pracował na biegu jałowym i nie wyłącza się. . Aby potwierdzić, że zużycie łańcucha rozrządu pompy paliwa jest problemem, upewnij się, że temperatura silnika jest poniżej 65 stopni, odłącz wtyczkę czujnika wałka rozrządu znajdującą się na głowicy cylindrów, po lewej stronie z tyłu i ponownie uruchom silnik. Jeśli silnik nie wyłączy się po 5 sekundach, należy wymienić łańcuch rozrządu napędu pompy paliwa.We wszystkich innych modelach VIN VSK MNT JN1, jeśli silnik pracuje tylko przez krótki czas na biegu jałowym lub jeśli pracuje tylko wtedy, gdy obroty są utrzymywane powyżej 1500 obr / min, oznacza to poważne zużycie łańcucha rozrządu napędu pompy paliwa, rozrządu wałka rozrządu łańcuch i prowadnice. Ponieważ w tych modelach komputer nie jest wyłączony, silnik będzie pracował do zerwania łańcucha rozrządu napędu pompy paliwa. Edytowane 31 Grudnia 2020 przez Zack180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Cześć. Na naszym forum też jest dużo o rozrządzie. Kolega szybko do mechanika i kpl rozrząd wymienia bo korba może bokiem wyjść. To tak na 99%. Pozdrawiamy serdecznie Ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszbat Opublikowano 10 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2022 witam udało sie rozwiązać problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.