Dareq Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 (edytowane) Witam. Ktoś mógłby mi doradzić jak najlepiej podnieść moc w tym silniku? Chip czy program? Dodam ze autko jest na gwarancji i na wizyty w ASO musiałbym za każdym razem mieć serie tak zeby nic nie wykryli. Czy polecicie mi jakiś zakład w Szczecinie bądź okolicach i jaki jest ewentualnie orientacyjny czas i koszt takiej przeróbki i jeżeli ktoś juz takiej przeróbki dokonywał to jakie są Wasze odczucia (czy przyrost mocy jest zauważalny i jak ze spalaniem oraz jak sie zachowuje automat przy większym momencie). Chodzi mi głownie o modyfikacje programu bo chip to wiem. Edytowane 9 Listopada 2013 przez Dareq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoleń Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Cześć. Pod koniec grudnia jestem umówiony na wycięcie dpf/fap, hamownię i indywidualną modyfikację programu. Wstępnie rozmawiałem i w zależności od "stanu" silnika zaczynają od 30 KM i 50 Nm. Koszt 1400 zł w ramach grupowego chipowania jednego z forum samochodowych. Po zabiegu napiszą więcej i zamieszczę wykres. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browarek79 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Ludzie chcą zwiększać moc i nawet za to sporo zapłacą - a tu Nissan serwuje nowe silniczki 1.2 pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 (edytowane) Mocy nigdy za wiele, bo człowiek się przyzwyczaja Jak wsiadłem z QQ do samochodu, który wydawał mi się wcześniej w miarę dynamiczny to myślałem, że mi się hamulce zablokowały Też myślę nad chipowaniem żeby zrobić ok 180km i 400 momentu. Jak na razie marzenia o nowym QQ za rok, dwa przypadły, ewentualnie zmiana marki z wielkim bólem Edytowane 10 Listopada 2013 przez Michalmiko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareq Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Mocy nigdy za wiele, bo człowiek się przyzwyczaja Jak wsiadłem z QQ do samochodu, który wydawał mi się wcześniej w miarę dynamiczny to myślałem, że mi się hamulce zablokowały Też myślę nad chipowaniem żeby zrobić ok 180km i 400 momentu. Jak na razie marzenia o nowym QQ za rok, dwa przypadły, ewentualnie zmiana marki z wielkim bólem u mnie odwrotnie.mimo iż moje ostatnie auto było słabsze to ważyło ponad 400 kilo mniej wiec qq jest dla mnie za wolny zdecydowanie. No i słyszałem ze spalanie jest mniejsze a to tez jest na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 u mnie odwrotnie.mimo iż moje ostatnie auto było słabsze to ważyło ponad 400 kilo mniej wiec qq jest dla mnie za wolny zdecydowanie. No i słyszałem ze spalanie jest mniejsze a to tez jest na plus. Z tego co mi wiadomo, to automatyczna skrzynia trochę zamula ten silnik, ja mam manual, więc może być trochę inaczej zestopniowany i stąd inne wrażenia z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareq Opublikowano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Z tego co mi wiadomo, to automatyczna skrzynia trochę zamula ten silnik, ja mam manual, więc może być trochę inaczej zestopniowany i stąd inne wrażenia z jazdy no napewno skrzynia ma na to duży wpływ ale tez suche dane są słabsze niż w moim ostatnim aucie. Skrzynia w trybie manual jest w miarę ok ale na auto zamula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucka38 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Tylko nowy program i mapa, żadnych chipów . Przy dobrze zrobionym programie wzrost mocy o 20 Km , i podwyższony moment daje mniejsze spalanie i dużo bardziej elastyczna jazdę bez żadnych ujemnych skutków . Koszt ok 1200 zł., kwestia aby znaleść dobry zakład który dysponuje hamowania i będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payne79 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam. Ktoś mógłby mi doradzić jak najlepiej podnieść moc w tym silniku? Chip czy program? Dodam ze autko jest na gwarancji i na wizyty w ASO musiałbym za każdym razem mieć serie tak zeby nic nie wykryli. Czy polecicie mi jakiś zakład w Szczecinie bądź okolicach i jaki jest ewentualnie orientacyjny czas i koszt takiej przeróbki i jeżeli ktoś juz takiej przeróbki dokonywał to jakie są Wasze odczucia (czy przyrost mocy jest zauważalny i jak ze spalaniem oraz jak sie zachowuje automat przy większym momencie). Chodzi mi głownie o modyfikacje programu bo chip to wiem. Ja zamontowałem w swoim aucie Boxa i sprawdziłem na hamowni ponad 2 lata temu. Za Boxa zapłaciłem wtedy 400 + 100 za hamownie. Moc z 158 na 184km i moment z 316 na 359Nm. Wgrywanie programów mija się z celem ponieważ na przeglądach serwisy często modyfikują (wgrywają nowe) oprogramowanie silnika (patrz akcja serwisowa panewki). 2 lata temu zamieściłem wykresy z hamowni. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/51617-chip-tuning/page-3 post nr 50. Po zakończeniu gwarancji zastanowię się nad programem, z DPF nie miałem problemu przez 3 lata. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalmiko Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Ja zamontowałem w swoim aucie Boxa i sprawdziłem na hamowni ponad 2 lata temu. Za Boxa zapłaciłem wtedy 400 + 100 za hamownie. Moc z 158 na 184km i moment z 316 na 359Nm. Wgrywanie programów mija się z celem ponieważ na przeglądach serwisy często modyfikują (wgrywają nowe) oprogramowanie silnika (patrz akcja serwisowa panewki). 2 lata temu zamieściłem wykresy z hamowni. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/51617-chip-tuning/page-3 post nr 50. Po zakończeniu gwarancji zastanowię się nad programem, z DPF nie miałem problemu przez 3 lata. Pozdrawiam. Z tego co zauważyłem w ofertach firm tuningowych, to box daje mniej niż przeprogramowanie komputera Czujesz różnicę, że auto szybciej się rozpędza, ma więcej mocy, czy raczej jest to podświadome? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payne79 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Z tego co zauważyłem w ofertach firm tuningowych, to box daje mniej niż przeprogramowanie komputera Czujesz różnicę, że auto szybciej się rozpędza, ma więcej mocy, czy raczej jest to podświadome? Różnica jest bardzo wyczuwalna, po wmontowaniu robi się zupełnie inne auto. Dużo lepiej przyspiesza z niskich obrotów, jest bardziej elastyczny, szybsza reakcja na pedał gazu, wykres mocy i momentu bez większych załamań. Zgodzę się z Tobą, że program lepszy, ale podczas gwarancji zdecydowałem się na Boxa i nie żałuję. Tak na marginesie nie wszystkie silniki reagują tak na montaż Boxa. Montowałem swojego do Forda Focusa 1.6.TDCI 95 KM i żadnej odczuwalnej reakcji nie było. Co do podświadomości to postanowiłem sprawdzić swoje odczucia na hamowni i potwierdziło to moje odczucia. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareq Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) Cześć. Pod koniec grudnia jestem umówiony na wycięcie dpf/fap, hamownię i indywidualną modyfikację programu. Wstępnie rozmawiałem i w zależności od "stanu" silnika zaczynają od 30 KM i 50 Nm. Koszt 1400 zł w ramach grupowego chipowania jednego z forum samochodowych. Po zabiegu napiszą więcej i zamieszczę wykres.bardzo czekam na Twoje wrażenia i... wykres swoją droga fajny prezent na sylwestra. Hehe Edytowane 12 Listopada 2013 przez Dareq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoleń Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 (edytowane) Już po zabiegu. Pierwszy test po usunięciu DPF, póżniej dwa modyfikujące (nie widać danych) i końcowy. Jak na razie po przejechaniu 400 km rewelacja (dynamika i mniejsze spalanie ok. 07l ) Edytowane 29 Grudnia 2013 przez smoleń 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.