matber1 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Witam kolegów. W pierwszych słowach chciałbym się z Wami przywitać. Od kilku lat bawię się samochodami i staram sie za każdym razem zrobić z nich coś ciekawego, nie standardowego. Pierwsze auto może nie ciekawe dla wielu z was to był Passat B5 - może takie czasy były, może młody i głupi byłem..kto wie...w każdym razie auto czarne, air ride, felga na dobrym offsidzie..miało to swój klimat. Potem wpadła Alfa 166 3,2 TI - 240km z moim zdaniem z jednym z przyjemniejszych w codziennym użytkowaniu silniku. Auto oczywiście mocno doinwesotwałem - inne hamulce, wydech z wersji turbo, inny dolot, zawieszenie gwint etc...generalnie jak na tą wielkość fajnie szło.. Potem dla wielu osób auto ryzykowne......Mazda RX8 Pracy w nią wsadziłem bardzo dużo....wymianie poddałem w zasadzie prawie wszystko.... Pare zdjęć jak było po kupnie i jak na końcu modzenia. były plany na turbo, nawet już miałem kit w US wypatrzony aleeee......przyszła pora na zmianę...a nie ukrywam, że od momentu kupna Mazdy po głowie chodził mi Nissan 350z Kolega miał w tym czasie Nissana i byłem pod wielkim wrażeniem...nie ukrywam, że strasznie mnie "bolało", że tyle siana w mazde poszło zamiast w Nissana ale cóż...człowiek się całe życie uczyc;) Więc po paru miesiącach szukania wpadł Nissan 350z wersja EU rok 2005.....wydawało się wszytsko ok...kupiłem, wróciłem do domu etc...na moje szczęście w umowie był zapis o wadach ukrytych a sprzedający tego nie doczytał Innymi słowy po sprawdzeniu nowej zabawki już u mnie w terenie okazało się, że to hmmm prawie kiosk ruchu....zewnętrzenie ok, mechanicznie na 1 rzut ok też ok...okazało się, że właściciel wszytsko zapuścił, nic nie serwisował, zalewał jakimś shitem, auto brało olej bardziej od silnika Wankla etc.....oddałem auto bo nie mam cierpliwości do pracy od takich podstaw. Oglądałem dalej...i znalazłem dobrze zachowaną wersję, z małym udokumentowanych i sprawdzanym przezemnie przebiegiem 65tyś km! Auto nie było modzone po kosztach....po prostu fajna seria przy której mam ochote trochę się pokręcić...jedyny problem to to, że jest to wersja US..... Generlanie nie jest źle, szpera jest mechaniczna, całość w bardzo dobrym stanie..... Zestaw brembo już zamówiłem więc sądze, że w nowym sezonie już będzie zamontowany. Do naprawienia były od ręki hamulce - generalnie układ hamulcowy bo prawie nie działał. Olej to była jakaś tragedia, filtry najtańsze badziewie. Świece o ręki do wywalenia..... Ręczny wogóle nie trzymał... Wnętrze mega brudne..... Olej w skrzyni i dyfrze chyba od dawna oleju nie widziały też.... Ok zabrałem się za podstawy.....hamulce zrobione, ręczny git....łapie jak trzeba. Olej wymieniony zgodnie z sugestiami z forum. Zestaw filtrów K&N Świece wymienione Wnętrze poddane gruntownemu czyszczeniu, skóra czyszczona, nawlilżana, zabezpieczana. Olej w skrzyni i dyfrze wymienione. Lampy poszły do polerki bo lewa była lekko matowa.... Tylne lampy również poszły do polerki. Felgi Rays 18" raczej zniszczone....poddałem je regeneracji, troche zabawy i wyglądają calkiem dobrze i estetycznie. Po kupnie: how to use print screen img Lakier poszedł też pod lekką polerkę i potem dobry wosk. Teraz wygląda znacznie lepiej, świeżo i schludnie. Plany? oj sporo tego jest....zawias gwint, felga min 19" oczywiście z męskim rantem, front lip, cały wydech - kolektor, downpipe, decat i catback customowy, dolot z air duct poprowadzony we wlot w zderzaku. Kierownica omp, fotele kubły....nie wiem jeszcze jakie, podoba mi się pare modeli. Zestaw nowych rozpórek, przód oraz 3 między kabiną a bagażnikiem, dolna....jeszcze nie wiem czas pokaże. Zewnętrzenie bez zbędnych błyskotek, srebrny lakier zostaje, flega czarna z rantem polerowanym, czarna lotka, front lip czarny. To na początek....co do silnika to będę się kontaktował z odpowiednimi osobami z forum Pare zdjęć: Wraz ze zmianami będę wklejał zdjęcia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 (edytowane) Elo! Jakoś te fabryczne koła na małe wyglądają w całości jakby były ciemno szare lepiej by to wyglądało moim zdaniem Co do silnika to zostaw seryjny wydech jedynie kolekotry i Y-pipe zmień bo reszta to wpływa jedynie na sound a nie powera Hehe ta RX8 co miałeś LO Power kurcze agresywnie wyglądała - szkoda że te auta tyle palą i tak strasznie się skradają. Ps. Która maszyna twoim zdaniem lepiej się prowadzi i pewniej się w niej czujesz ?? Pss. Pokaż zdjęcie zegarów ze swojej zetki albo silnika bardzo mnie ciekawi czy masz DE 280KM czy może masz REV Upa ?? Edytowane 10 Listopada 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Spoko dzięki za rade. Patrzyłem już ile kosztuje y-pipe i kolektory. Nawet rozsądne pieniądze więc pewnie w zimie zacznie się zbieranie gratów na sezon. Koła to 18"....czy wiem czy małe...czarne wnętrzne może faktycznie je troche wizualnie zmniejsza. Mazda paliła za dużo...bolało mnie, że taka mała pojemność i takie spalanie. Poza tym żeby polatać szybciej trzeba bardzo wysoko kręcić a wtedy spalanie jest bardzo wysokie. Najekonomiczniej jadać udało mi sie zejść do 12l/100 Co do jazdy to rx jest dosyć lekki i to czuć....dobrze się to auto prowadzi, jest przewidywalne i można się ładnie składać w zakrętach. Ciężko mi to porównać już teraz bo w nissana się jeszcze nie wjeździłem i nie czuje go tak jak czułem mazde. Jedno co czuje to duża różnica w silniku.....nissan jest zacznie elastyczniejszy. Dźwięk w nissanie jest bardzo przyjemny, w mazdzie miałem całość od kolektora wywalone na customowe więc ona nie pracowała tylko krzyczała....kuuu#$% jakie to było głośne - ale marchewy leciały z wydechów mając okazję kupiłem pare gratów meganracing kolektor japspeed decat japspeed y pipe no i dorobiłem się wreszcie tablicy na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 malowałeś ręcznie tą tablicę?? chyba nie kochasz swojego dowodu , no i dobrze bo długo go nie bedziesz miał te wszystkie uszczelki odrazu wywal bo może z 30tys. km wytrzymają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 skoro są w zestawie to nie bede przecież pisał, żeby mi ich nie wysyłali co do tablicy to tak własna inwencja twórcza hehe. a czy mnie szybko zatrzymają?....kto wie...w rx jeździłem zupełnie bez tablicy z przodu i jakoś się udawało przez prawie 2 lata.....jak bede musiał to zamontuje ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 (edytowane) Z powyższego jedynie Test-pipy bym wrzucił oraz Y-pipa, kolekotry udowodnione już u mnie na hamowni że zabierają ok 10-11KM i 11-12Nm... Tomek jest tego przykładem. Edytowane 26 Listopada 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 ok dzięki za rade. powiedz mi tylko czym się różnią kolektory....pisałeś mi ze polecasz np stillen...dlaczego nie maganacing? konstrukcyjnie bardzo podobne, średnice generalnie identyczne.....na co zwracać uwagę? dlaczego na stronie stillena piszą o wzroście ok 6hp? a megan ma mi pogorszyć wynik? pytam czysto informacyjnie....kto pytana nie błądzi...i nie popełnia tych samych błędów pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 megan to półka średnia niższa a stilen to wyższa odpowiednie kąty/średnice/wykonanie robi różnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Nie wiem dla czego tak jet jedynie wysuwam wnioski z tego co obadałem u siebie na hamowni. Tak samo kolektory wydechowe z HR rurowe nie wpływają na pracę silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 spoko dzięki za info. dzis auto zaczyna zime. pare zdjęć przed zmianami które zajdą gdy śnieg spadnie. udałi mi się wylicytować felgi. wolfracing spyder. 19" cali i niezły rant tylna guma 255/35/19 ; przód 235/35/19. springi zamówione: http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-eibach-nissan-350z-350-z-i3750359713.html kierownica zamówiona: http://allegro.pl/kierownica-rajdowa-zamszowa-omp-corsica-330-i3744263405.html będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nabę musisz zamówić dedykowaną do 350Z, ta z 200SX S14 pasuje ale by ją zamontować trzeba usunąć przełączniki i taśmę całą a to już zbyt wiele wyrzeczeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 dziś wymieniony olej w skrzyni biegów, świece irydowe. wpadł też nowy Y pipe oraz decaty - powiem jedno, jest znacznie głośniej i słychać lekkie brzęczenie - nie jestem w stanie stwierdzić czy wymiana da jakąś odczuwalną zmianę bo jest za duży ruch i nie mam gdzie przycisnąć....a i jeszcze jedno, znacznie więcej "pryka" po odpuszczeniu gazu dzwięk jest bardzo agresywny, znacznie mniej basowy - czy mi się to spodoba to czas pokaże, na ten moment dzwięk jest agresywniejszy od auta....hehe tylko tak moge to zobrazować. ze spraw smutnych - oczywiście dla mnie - to poddała się przepływka, kupiłem nową denso - nie planowany wydatek...cóż nic nie poradzę. dziś doszły springi zaczyna coś się dziać... troche dzią polatałem i dzwięk jest ok. może się podobać....wewnątrz jest znacznie znacznie głośniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Środkowy tłumik pozostawiłeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 zostawiłem.....ale zastanawiam sie nad wymiana tez tej czesci wydechu. Fajnie gra ale boje sie ze niebiescy sie do mnie przyczepia szybko. szczegolnie od 3tys rpm jest burza!! jak bys radził?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Najlepiej by było małe tłumiczki dołożyć w miejscu katów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) no tak teraz to już troche za późno hehe. spoko bedzie dobrze, auto na dniach poleci troche w dół, wpadnie inny felunek, pobawie się troche ze stylistyką i zagra jak ta lala spoiler i klamki zrobione dipem. efekt jest ok. jestem zadowolony. doszledl dzis zestaw płynów do skóry Edytowane 3 Stycznia 2014 przez matber1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 klamki od wewnątrz się wytrą z czasem, wiem bo mam u siebie, jednak to zawsze można zerwać i dać na nowo albo zostawić ori i to jest fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 no zobaczymy, sam jestem ciekawy, bo wyglada to calkiem solidnie. zamówiony front lip: screen capture windows Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Z tyłu jeszcze dyfuzorka brakuje i będzie kozak Ps. jaki kolor dokladek planujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 będzie oczywiście czarna. felgi dzią doszły - odrazu ida do lakierowania na czarno., już mi się podoba photo hosting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 całkiem ok, zostawilbym w tym kolorze co są jakie parametry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 et35 9" przod, 9,5" tyl. dolot zamówiony, już leci z US. photo hosting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 nie wierze w sracz rury ...poprzednio jak mialem hondę nawet najlepsze injen badz aem potrafiły zabrać kilka koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matber1 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 róznica w cenie między używką oem a tym to 100$. mialem w rx tez k&n i zlego slowa nie powiem, no moze wlasnie brakowało mi air duct zeby ładnie leciało powietrze spod zderzaka. zobaczymy jaki bedzie efekt jak wsadze dolot, już zamontowany downpipe i y pipe oraz spacerem. pojade po zimie na strojenie i wyjdzie czy straciłem czy nie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 juz nie zobaczysz czy stracił bo nie zrobiłeś pomiaru przed modami...a zakladac ze ma 280KM to pobożne zyczenia raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.