bikerenko Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Witam, Może ktoś może będzie mógł mi podpowiedzieć w takim oto kłopocie. Jazda na jedynce i częściej na dwójce to jest walka z pedałem przyśpieszenia. Auto zachowuje się bardzo nierówno, szarpiąc przy dodawaniu gazu i odejmowaniu. Płynna jazda na dwójce nie jest za bardzo możliwa. W pracy jeżdżę Seicento i wygląda to zupełnie inaczej, wrzucam dwójkę idzie płynnie, dodaje gazu płynnie się rozpędza. A w Primerze nie. Trójka i wyżej już jest ok, nie trzeba operować tak często sprzęgłem. I w ogóle przy schodzeniu z obrotów tak dziwnie wyje jak w Polonezie. Mam to auto od 7 lat (114 kkm) teraz ma przejechane 250 kkm i mam wrażenie, że tak dziwnie zachowywał się od zawsze. Wymienione : - cała gardziel, świece, przewody, filtr paliwa, powietrza, przepustnica czysta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Olej w skrzyni wymieniałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerenko Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Wymieniałem. Problem częściowo rozwiązany. Wadliwe wtryski LPG były przyczyną nierównej pracy i szarpania podczas jazdy. Piszę to co zaobserwowałem. Na benzynie jeżdżę krótko i tylko do załączenia się sekwencji ale też jakby lepiej. Idzie ładnie jak przecinak. Wcześniej miał problem wkręcania się na obroty, teraz płynnie wchodzi. 400 Pln nowa listwa wtrysków i załatwione. Kłopot jest cały czas przy puszczaniu i dodawaniu gazu przy niższych obrotach. Są takie 2-3 szarpnięcia, czuć też na lewarku zmiany biegów, że coś tam się dzieje jakby bieg chciał wyskoczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Ale wyskoczył chociaż raz czy jednak silnik szarpie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerenko Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Ale wyskoczył chociaż raz czy jednak silnik szarpie ? Wiesz co, bieg jeszcze ani razu nie wyskoczył. Jedynie wizualnie i dotykowo trzymając rękę na lewarku można zobaczyć i odczuć, że lewarek zmienia swoje położenie o ok. 0,5 cm i jest sprzęgnięty z tymi szarpnięciami od silnika. Najczęściej zdarza się to przy schodzeniu z obrotów i jak za chwilę dodaje gaz to wtedy są te szarpnięcia. Czasami jest płynnie ale w większości szarpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 wiesz, po pierwsze nissan ma wiekszy moment obrotowy i jak mu pukniesz mocniej pedalem gazu to jest zryw i szarpie, to jest normalne. nie porownoj seicento do nissana. chyba ze technike jazdy masz ostra to szarpie. ja jak swojemu jadac na jedynce lub dwojce (1.6 motor) huknę w pedal to szarpnie delikatnie i idzie. jak sie wkreca na obroty i nie szarpie to ok. ewentualnie sprawdz poduchy pod slkrzynia lub silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.