Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Szukam- schemat silnika Terrano l 3,0 v6


piotrek7282
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuje schematu do silnika Terrano I 3,0 v6 z 1990 roku wtrysk wielopunktowy. Jeśli by się ktoś chciał podzielić to z góry dziękuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

lemmy69 jesteś wielki schematy w cipeczke biorę sie do roboty może ty też przerabiałeś coś na temat wysokich obrotów w swoim v30 bo w moim utrzymują sie ok 1800 i dopiero po konkretnym rozgrzaniu po którymś odpaleniu są 800 jakby nigdy nic. Jeszcze raz dzięki za manuala.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyki podciśnienia...ssanie...czujnik przepustnicy

przepływomierz raczej nie...ale zerknąć można

a może linka od gazu gdzieś się blokuje

 

z przepływomierzem uważaj, bo to delikatne ustrojstwo...i drogie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się wężyki w niektórych miejscach były pęknięte od egr i regulatora ciśnienia paliwa to wymieniłem czujnikem przepustnicy próbowałem troszkę manipulować ale wróciłem do tej samej pozycji w środku też go sprawdzałem wygląda że ok mikrowyłacznik w nim też działa samodiagnostyka brak błedów sterownik mam drugi też to samo czujnik temp opornośc ma musze porównać z manualem który mi podrzuciłeś może coś tam wyszukam acha silnik krokowy też czyściłem ale jeszcze nie trafiłem co tu nie gra trzeba jeszcze nad tym posiedzieć a zima już blisko 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomny doświadczeń Dżem-a aż boję się to pisać ...u mnie silnik w porządku jest 

do tej pory tylko z przepływomierzem miałem przygodę, ale wydmuchałem i hula

 

... jeśli rano nie odpali to go z gum obedrę... ryżojada! :mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak pracuje dobrze to podstawa po walce z moim napisze jakie efekty są aha 

lemmy69 jakie obroty masz po zapaleniu na zimnym silniku i jak mógłbyś zaobserwować przez ile sie utrzymują na tzw. ssaniu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty...tak 1500-1800/min. ale musiałbym na postoju poobserwować przez ile czasu

... aby do wiosny i się z nim pożegnam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam cztery do zmotania ... będą musiały wystarczyć  :thumbsup:

 

c98144cab6d76fd4.jpg

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam problem ciągle wysokich obrotów rozwiązany winny był regulator powietrza zaraz pewnie ktoś powie silniczek krokowy w 3l  silniku jest dodatkowy zawór podwyższający obroty kiedy kręcimy kierownicą lub włączymy klimę w srodku jest taki płaskownik który był wygięty niepytajcie dlaczego niemam pojecia dzięki czemu zawór się nie domykał wyprostowałem to ustrojstwo i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...