Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z xenonem


Kamillo1234
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taki problem ze xenon raz nie zapala raz tak.wiecej tak niz nie i potrafi mrugac podczas jazdy.i tak ze to nie zarowka bo mam teraz zestaw ksenonowy a na oryginalnych bylo to samo.czyli jest nowa przetwornica i zarowki.mialem ten problem pol roku temu.elektryk zrobil cos ze spalil bezpiecznik,wstawil nowy i pol roku bylo juz ok.a teraz znów.jakies pomysły co jest przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale napisałem ze mialem oryginalne a teraz mam zalozony zestaw xenonowy czyli przetwornice tez sa  dokladane nowe a te stare sa ale nie jest pod nie podlaczone a na oryginalnych bylo to samo co na tych.przypuszczam ze moze prad cos nie dochodzi.niewiem nie znam sie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak.ale moge zmienic w kazdej chwili na oryginaly znow.bo myslalem ze to przetwornica a dosc droga jest.ale jak zmienilem to problem i tak zostal.po tym spaleniu bezpiecznika bylo ok pol roku i znow te same objawy.


Ktos ma jeszcze jakis pomysł?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak p11 lift.Bylem u elektryka ale jak na zlosc świecił za kazdym razem.powiedzial ze nic nie moze sprawdzić jak działa.i ze nastawia przełącznik świateł
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Też posiadam Nissana Primere p11 lift i dzieje sie coś dziwnego z moim orginalnym xsenonem, a mianowicie przy większej dziurze jak samochód podskoczy to xsenon mrugnie i nieraz jak mocniej hamuje też... co to może być?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to primera nie posiada samopoziomowania bo mam ręczne ustawianie w kabinie i tak nadal nie wiem czemu tak mrugają i to często 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co innego jest ustawienie wysokości a co innego auto poziomowanie.

To co wróbelki ćwierkały, to xenony  mają to pod samochodem koło tylnej belki. /Nie mylić z reduktorem hamowania/. Możesz zerknąć w ten temat post #8 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83270-czujniki-gdzie-jakie-umiejscowienie-fotki/?hl=%2Bczujniki-gdzie+%2Bjakie

chyba że masz jakieś xenony bez atestu, oślepiające wszystkich w około, to już inna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to primera nie posiada samopoziomowania bo mam ręczne ustawianie w kabinie i tak nadal nie wiem czemu tak mrugają i to często 

 

No to wygląda na to że poprzedni właściciel Twojego auta samodzielnie założył ksenony, gdyby były oryginalne to nie byłoby ręcznego ustawiania wysokości. Nie dam sobie ręki uciąć że w KAŻDYM aucie z fabrycznym ksenonem jest samopoziomowanie (choć stawiam że tak) ale w P11.144 na pewno. W Twoim aucie powinno być tam gdzie podał mirekg9 - jest bardzo podobne do P12, i jeszcze w okolicy drugiego katalizatora, z przodu, jest to taki krótki pręt zakończony kulkami i ruszający się pod wpływem ugięcia zawieszenia. Poza tym komputer sterujący samopoziomowaniem jest pod zaślepką koło prawej nogi pasażera.

Ale wracając do tematu - nie sądzę żeby to miało coś do rzeczy. Raczej spadek napięcia, dobrze mirekg9 pisze żeby sprawdzić przyłącza. U mnie też były spadki napięcia przy większym hamowaniu - przygasały lekko kontrolki. Aż do sprzedaży auta nie udało mi się znaleźć przyczyny, chyba po prostu miałem słabe ładowanie bo zegary lekko przygasały w rytm włączonych awaryjnych - może podjedź do elektryka niech sprawdzi alternator. Warto sprawdzić wszystkie ww. elementy i wtyczki świateł, może coś nie łączy.

chyba że masz jakieś xenony bez atestu, oślepiające wszystkich w około, to już inna sprawa.

 

mirku - 100% zgody że samodzielnie dokładany HID to nic innego jak wykroczenie drogowe, utrudniające życie wszystkim włącznie z takim kierowcą (bo ma jasną plamę przed maską a dalej ciemno). Ale zbaczając lekko z tematu - akurat konstrukcja lampy w P11.144 sprawia że snop światła jest bardzo zbliżony do przewidzianego przez producenta. Nie wiem czy daje lepsze światło niż H7, ale chyba aż tak nie oślepia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał NRB sa dwa czujniki  od regulacji przy przednim stabilizatorze i  przy tylnej belce. Masz na 100 % dołożony ksenon . A powodem mrygania może tez być kończący się żarnik. Myśle że budowa lampy w p11.144 przy prawidłowej regulacji lamp nie będzie oślepiać innych użytkowników. Już parę osób montowało hidy do p11.144 i twierdziły że dużo lepiej oświetlają drogę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zakładałem zestawów xsenonów z allegro, a jak kupiłem samochód to był xsenon, zderzak ze spryskiwaczami na lampe( tak jak na foto profilowym) i ostatnio sprawdzałem żarniki to BOSCH-4200K . Dziękuje za informacje sprawdzę jak to jest z tymi xsenonami czy są te czujniki itd

Pozdrawiam 


Żarnik sprawdzałem nowy, i jest to samo czyli to na pewno nie jest przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Zobacz czy przetwornica jest zamontowana w lampie czy gdzie obok z lichymi zlaczami plug-in.

moze masz jakiś mix ale nie moze byc samopoziomowania i regulacji jednoczesnie.

cos masz porobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...