mrafal21 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Krótko i konkretnie jak w temacie. Brak kierunkowskazów i awaryjnych. Przy zamykaniu i otwieraniu auta z pilota, kierunkowskazy mrugną, jednak użycie przełącznika przy kierownicy lub na desce rozdzielczej nie wywołuje żadnej reakcji. Bezpiecznik pod kierownicą jest sprawny. Domyślam się, że może być jeszcze bezpiecznik w komorze silnika lub przekaźnik/przerywacz. Pytanie - gdzie ich konkretnie szukać?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekoludek Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Nie wiem jak jest w X-trailu ale w Lagunie i Golfie pomogło wyjęcie przycisku od awaryjnych i przeczyszczenie styków itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrafal21 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Winny był dodatkowy przekaźnik dla kierunkowskazów - odpowiadający za gniazdo do przyczepy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 plusik za wskazanie przyczyny. Czy to jest ten biały fabryczny czy ktoś go zakładał dodatkowo do haka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) A może wiecie gdzie podziały się moje awaryjne? Kierunki są a awaryjne znikły. Wyłącznik wysiadł cy cuś? Ludziska pomóżcie, bo rozpieprzyłem pół auta. Włącznik ok, przekaznik pod schowkiem za kierownicą ok. Jest jeszcze jakiś przekaznik od awaryjnych? Jeśli tak to gdzie? Edytowane 29 Grudnia 2014 przez Grzmot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrafal21 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 plusik za wskazanie przyczyny. Czy to jest ten biały fabryczny czy ktoś go zakładał dodatkowo do haka? Dodatkowy do haka był założony, a kontrolka umieszczona była koło regulacji lusterek. A może wiecie gdzie podziały się moje awaryjne? Kierunki są a awaryjne znikły. Wyłącznik wysiadł cy cuś? Ludziska pomóżcie, bo rozpieprzyłem pół auta. Włącznik ok, przekaznik pod schowkiem za kierownicą ok. Jest jeszcze jakiś przekaznik od awaryjnych? Jeśli tak to gdzie? Ja tam elektrykiem nie jestem, ale zacząłbym od sprawdzenia bezpieczników. Być może jest jeszcze jakiś przekaźnik w komorze silnika. A przy zamykaniu auta z pilota kierunkowskazy normalnie mrugną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Wszystko gra tylko brak awaryjnych. Na 100% przekaźnik, tylko muszę go namierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrafal21 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Pod maską są chyba trzy skrzyneczki z elektryką, lecz nie znam ich zawartości. Wiem, że w moim przypadku szukali też w desce rozdzielczej, w okolicach maskownicy głośnika koło schowka przed kierowcą, ale może dlatego w tym miejscu poprowadzona była ta dodatkowa instalacja. Wiem, że tam szukali, gdyż znalazłem na wycieraczce złamany zaczep plastikowy, a potem zauważyłem, że maskownica głośnika nie trzyma się zbytnio... Ach ta delikatność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Wszystko gra tylko brak awaryjnych. Na 100% przekaźnik, tylko muszę go namierzyć. Więc tak. Znalazł się czas i znalazła się przyczyna usterki. Zacząłem od początku czyli od bezpieczników, tyle że przy pomocy miernika. I zonk. Okazało się że na "oko" nie jest przepalony ale nie przewodzi prądu. A ja rozebrałem wcześniej pół "bufetu". Potwierdza się zasada, że przy szukaniu usterki trzeba zaczynać od najprostszych rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Więc tak. Znalazł się czas i znalazła się przyczyna usterki. Zacząłem od początku czyli od bezpieczników, tyle że przy pomocy miernika. I zonk. Okazało się że na "oko" nie jest przepalony ale nie przewodzi prądu. A ja glupek.gif rozebrałem wcześniej pół "bufetu". Potwierdza się zasada, że przy szukaniu usterki trzeba zaczynać od najprostszych rzeczy. daj lepiej zdjęcie tego bezpiecznika. Chdozi Ci, że z zew nie było widać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 daj lepiej zdjęcie tego bezpiecznika. Chdozi Ci, że z zew nie było widać? Proszę Kari, jak to ma w czymś pomóc: Sam byłem zaskoczony, bo przepalony wygląda inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Miernik ok? no widziałem już drut nawinięty pod plastikiem ale takie coś, weź go rozpaputaj i go obejrzymy wtedy.....samą blaszkę Edytowane 11 Stycznia 2015 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Miernik stary ale jary. Nie wiem po co ja to robię. Każdy powie że się rozerwało przy rozwalaniu. Luknij na zdjęcie, a później poproszę moda o usunięcie wpisów. Chyba że zakładamy nowy temat "Autopsja bezpieczników"... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 no może raz stykał raz nie stykał...EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orion764 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 daj lepiej zdjęcie tego bezpiecznika. Chdozi Ci, że z zew nie było widać? A który to bezpiecznik bo tez mam ten problem są kierunkowskazy nie ma awaryjnych.... Więc tak. Znalazł się czas i znalazła się przyczyna usterki. Zacząłem od początku czyli od bezpieczników, tyle że przy pomocy miernika. I zonk. Okazało się że na "oko" nie jest przepalony ale nie przewodzi prądu. A ja glupek.gif rozebrałem wcześniej pół "bufetu". Potwierdza się zasada, że przy szukaniu usterki trzeba zaczynać od najprostszych rzeczy. Który to bezpiecznik, bo mam ten sam problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 U mnie dziś nagle kierunki zamiast migać zaczęły świecić na stale. Pierwsza i trafna myśl to skleił się przekaźnik. Nie wiedziałem gdzie jest ale znalazłem dziada . Przekażnik mam pod schowkiem przed kierowcą Jest to przekaźnik 52400001, mam instalację 13pin do przyczepy i kontrolę migaczy w przyczepie po podpięciu (dla tego te dwa kable wystające z przekaźnika - specjalne piny do tego). Załączam też zdjęcie tego przekaźnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.