Arky69 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 WitamProszę o kilka informacji. Kupiłem niedawno Qashqaia 2,0 benzyna 2010 r., chcę go zagazować i proszę o informacje:1. spalanie lpg a benzyna2. dodatkowe przeglądy, regulacje (czy trzeba było regulować zawory), wymiany, itp.3. różnice w jakości jazdy-płynność, dynamika4. jaka instalacja lpg (producent,typ, czy jest lubryfikacja)5. ile km przejechaliście na instalacji i jaki terz ma Pan przebieg samochodu 6. inne przydatne informacje, spostrzeżenia Proszę również o konkretne odpowiedzi, a nie filozofie typu: jaki Cię było stać na taki samochód, to śmigaj na benzynie,itp. Dziękuję i pozdrawiam Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 ad1. 20-30% więcej ad2. przegląd roczny w SKP droższy o 62zł, częściej sprawdzać luz zaworowy, wymiana filtrów LPG co 10kkm ad3. niezauważalne ad4. np. OPTIMA, LPGTECH, STAG, i ważne inne elementy (wtryskiwacza, reduktor) lubryfikacja niepotrzebna montuj gaz i nie patrz na gadanie malkontentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeRŁAziomal Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 POSIADAM QASHAIA Z 2007ROKU KUPILEM Z PRZEBIEGIEM 95 400 TYS SIERPIEN 2013ROK TERAZ 110 000 I ZADNYCH PRZECIWSKAZAN... ZBLIZA SIE PIERWSZA WYMIANA FILTRA GAZU 15 000 DRUGI FILTEREK CO 30 TYS TYLE JESTCO DO OBSLUGI A GWARANCJE NA GAZ MAM 5 LAT ....SPALANIE ZONA;10LGAZU JA 12-15 L GAZU... )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Kupiłeś takie auto a nie stać cię na benzynę <-- takich tekstów nie walić? No proszę cię Arku to nie Ferrarka czy conajmniej BMW 6. To zwykła kaszanka. Żaden cud wiec gazujemy spokojnie Na najważniejsze pytania masz odpowiedzi wyżej. Dodam tylko jedno. Moje zdanie to w gazowaniu połowa sukcesu (albo i więcej) to montaż. Nie żałuj na fachowca. Garażowiec za 200 zł taniej zrobi ci tylko problemów. Na forum gazowym powinni ci coś doradzić w twojej okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Nie żałuj na fachowca. Garażowiec za 200 zł taniej zrobi ci tylko problemów. uważasz, że duży warsztat to oznaka jakości montażu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajusDE Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Dino chyba się nie zrozumieliśmy Ale myślę że autor wie co miałem na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miś_colargol Opublikowano 14 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2014 (edytowane) Jeśli mogę się podpiąć pod temat instalacji gazowych w qashqai Moje pytanie dotyczy obu silników benzynowych 1.6 i 2.0 (nie mam sprecyzowanych jeszcze preferencji,chodzi raczej o prostotę i bezawaryjność jednostki) 1) Jak znoszą pracę na gazie(stary wałkowany od wieków temat głowic i zaworów) 2) Czy głowice mają regulację chydrauliczną czy też płytki lub inny wynalazek (konieczność regulacji co 20-30 tys.km.) 3) Jestem z Ostródy woj Warmińsko - Mazurskie (codziennie jadę do pracy do Olsztyna ok 90 km przebiegu) więc podpowiedz odnośnie typu instalacji ewentualnie zakładu (w grę wchodzi póżniejsze serwisowanie) jest mile widziana. Pytam bo jestem na etapie szukania auta nadającecego się do zagazowania.Wcześniej użytkowałem starego passata 89 przez 4,5 roku a teraz mam od prawie 9 lat mercedesa C klasę 2.0 136 KM na sekwencji Elpigazu i po za standardowymi przeglądami instalacji raz w roku(wymiana filtrów i ewentualne czyszczenie i kalibracja listwy wtryskowej) nie mam problemów .Silnik przebieg 280 tys.km. sam nakręciłem na gazie 140 tys.km. Jak widać w grę wchodzi dłuższe użytkowanie 6-8 lat więc każda podpowiedż odnośnie wytrzymałości silników będzie mile widziana. Edytowane 14 Czerwca 2014 przez miś_colargol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahazomor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Mam pytanie odnośnie ceny instalacji gazowej w qashqai 2.0. Czy cena instalacji jest zbliżona do tej montowanej w autach z silnikami v8, ponieważ są tam 2 wtryski na cylinder i podobno trzeba stosować sterownik jak do v8? Czy też firmy które podają cenę jak dla zwykłych silników (ok. 3000pln) w jakiś sposób oszukują ten drugi wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 w 2.0 sa dwa wtryski na cylinder???????? raczej w 1.6 o ile dobrze kojarzę, choc pewności nei mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahazomor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 przestudiowałem forum i wygląda na to, że w 1,6 są 2 , tym lepiej instalacja będzie tańsza Dino, co polecasz ? mój gazownik, który juz kilka instalacji w rodzinie zakładał proponuje stag isa? wtryski hana (kolor dobiera do mocy) albo barakaudy, reduktor z tego co pamiętam z zestawu staga, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Optima/Tech/Agis/Stag, isa nie zadziała szkoda to włączać Barakuda Shark1500/Tur a pewnie włoży Ci Acka czarnego ja chyba nie mam szczęścia do tych reduktorów i raczej je omijam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahazomor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 wygląda na to, że coś popieprzyłem z tą isą na qboxach montuje, basic wystarczy czy plusa brać? wtryski mi może zamontować jakie będę chciał: hany albo barakudy a co z tym czarnym AC jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 jak już sie upierasz przy AC, to weź plusa, barakudy no i reduktor hmmm, jakoś miśkom stagowskim działaja :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahazomor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Nie upieram się, po prostu u mnie w mieście gazownik, który parę instalacji w rodzinie zakładał, montuje stagi i prinsy. Widzę, że na stronce ma linka do KME, więc o Tura się zapytam do tego zestawu. Dino, Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arky69 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Ja założyłem do 2,0 (2010r.) KME z lubryfikacją- przejechałem ponad 11000 km, zrobiłem pierwszy duży przegląd i wszystko OK. Wszystko zależy od fachowca, który to zakłada- bo opinii o instalacjach jest tyle ile użytkowników na forum, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 U mnie przejechane 10.000 na gazie. I na razie rewelacja. 1800 zł mniej wydane na paliwo i już 2/3 instalacji zwrócone.Trochę się zastanawiałem bo sygnały z różnych forów były różne. Dużo jest napisane że się nie zaleca ale trudno znaleźć kogoś kto miał duże problemy z powodu LPG, a zagazowanych trochę jeździ. Instalacja ustawiona "na bogato" i nie widzę powodów żeby coś więcej mogło się dziać niż na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 A co to znaczy że instalacja ustawiona na bogato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Daniel, pewnie że nie długo katalizator powie papa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Znaczy że pali o 30% więcej gazu niż benzyny, podawana jest bogata mieszanka. Dzięki temu nie podnosi się mocno temperatura spalania . Cykl miejski spalanie około 10l benzyny około 13 litrów gazu. Dodatkowo ustawione jest przejście na benzynę przy przekroczeniu 4 tyś obrotów. Daniel, pewnie że nie długo katalizator powie papa. Nie wiem na jakiej podstawie tak sądzisz. Silnik chodzi płynnie ani razu check się nie zaświecił. Auto zdiagnozowane przed założeniem instalacji , sonda lambda nie wysyła żadnych błędów. Jak jest zrobione na bogato a nie za bogato to na razie mam nadzieję że będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Jak nie ma checka to jest ok a nie na bogato 4000 i na Pb to bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NissanQ Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Cześć wszystkim, dołączam się do forum z moim kaszkietem 2.0 na lpg instalacji zenit pro. jeżdżę już kilka lat i jestem w pełni zadowolony. Montowałem we Wrocławiu w CITO u Opali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelm Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Witam wszystkich. Ja tu nowy, ale napiszę co mam Od 1000 km, jestem po pierwszym przeglądzie jeżdżę na LPG parownik KME, sterownik KING, wtryskiwacz BARRACUDA, wielozawór TOMASETTO Bez lubryfikacji, mój gazownik powiedział że nie, to nie To mój trzeci własny samochód zagazowany u niego, a znajomych i kolegów nie liczę Co sądzicie o takiej konfiguracji Zważcie że u mnie w BIA - STAG to prawie świętość a nie mam go. Niestety w QQ+2 przez siedzenia mam mały zbiornik, moja decyzja, zero przeróbek, wchodzi 25L LPG Przejeżdżam na tym 190-200 km, więc 12-13L/100 - przy tej masie i silniku 2.0 to chyba norma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areks343 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Witam wszystkich. Ja tu nowy, ale napiszę co mam Od 1000 km, jestem po pierwszym przeglądzie jeżdżę na LPG parownik KME, sterownik KING, wtryskiwacz BARRACUDA, wielozawór TOMASETTO Bez lubryfikacji, mój gazownik powiedział że nie, to nie To mój trzeci własny samochód zagazowany u niego, a znajomych i kolegów nie liczę Co sądzicie o takiej konfiguracji Zważcie że u mnie w BIA - STAG to prawie świętość a nie mam go. Niestety w QQ+2 przez siedzenia mam mały zbiornik, moja decyzja, zero przeróbek, wchodzi 25L LPG Przejeżdżam na tym 190-200 km, więc 12-13L/100 - przy tej masie i silniku 2.0 to chyba norma U mnie spalanie 13-14 ale głównie krótkie trasy przejechane aktualnie 23 tysiące i wszystko ok . Też Qashqai +2 ale zbiornik bez przeróbek wszedł 32 litry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelm Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Moj tez 32 litry, wchodzi 25, więc zgodnie z normą Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba111 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Ja posiadam auto ktore przejechało 65 tys na gazie jak na razie wszysto ok błedow brak.Zbiornik 40 wchodzi 32-33l.Instalacja lovato smart. Spalanie do v 100km/h 8,5-9 l autostrada 11 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.