dragon_db Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam! Posiadam Primerę P11.144 (wersja przed liftem liftu). Mam problem z prawym xenonem. Dokładnie wczoraj zauważyłem, że zarówno podczas jazdy, jak i przy wyłączonym silniku, prawy xenon zaczął migać (nie było efektu "stroboskopu", migał w równych odstępach czasu, co ok. 1 minutę). Dzisiaj po odpaleniu silnika i włączeniu świateł, kilka razy zamrugał i się wyłączył. Teraz, zarówno przy wyłączonym silniku, jak i włączonym, po włączeniu świateł, prawy xenon kilka razy mruga i znika. I tak w kółko (wyłączenie świateł i włączenie). Co może być tego przyczyną? I jaki jest przewidywalny koszt naprawy ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 masz po lifcie auto, żarnik pewnie do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Tak jak napisał Dino żarnik do wymiany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon_db Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Dzięki za odpowiedzi. To w takim razie, jakie żarniki polecacie? Wymieniać tylko jeden, czy może od razu drugi też? Z tego, co wyczytałem tu na forum, nie warto kupować tanich chińskich, chociaż w tych droższych też zdarzają się podróbki. Aha, czy przyczyną tego jest prostu zużycie żarnika, czy może ma to jeszcze inne podłoże? Dodam, że właścicielem autka jestem od kilku miesięcy, wcześniej nie było żadnych oznak tego, że żarnik jest na wymarciu, nie zauważyłem widocznych kolorowych poświat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 D2S takie ma oznaczenie, kup dwie sztuki, jedną będziesz miał na wymianę w razie czego, Philips albo coś podobnego, chińszczyznę omijaj, popracuje 2-3 miesiące i do zmiany, sprawdź też jak wygląda wtyczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon_db Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ok, zdecydowałem się na żarniki D2S PHILIPS 85122 z tej hurtowni: http://xenon-hurtownia.pl/index.php?id_product=10&controller=product , wydają się być oryginalne. Przed zamówieniem spróbuje jeszcze zamienić miejscami żarniki, żeby być w 100 % pewnym, że to wina żarnika. Wie ktoś, jaki numer klucza (torxa) jest potrzebny do odkręcenia tych plastikowych pierścieni trzymających gumową osłonę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 (edytowane) Tam nic przykręcanego żadnych narzędzi nie potrzeba do wymiany żarnika . Edytowane 9 Kwietnia 2014 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 tam jest torx z dziurą spróbuj kombinerkami powinno pójść, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja u siebie zadnych torxów nie widziałem , jak wymieniałem paliniki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 są, trzymają taki plastik, który dociska osłonę gumową, może u Ciebie już tego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja u siebie po odkręceniu wywaliłem te śrubki i zastąpiłem pchełkami do łączenie profili do GK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon_db Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Jestem świeżo po wymianie żarników. Zamówiłem Philipsy 85122, jednak sprzedający wysłał mi 85122+, między tymi modelami nie ma raczej dużej różnicy w temperaturze koloru. Przy okazji dostałem gratis postojówki LED-owe, które również wymieniłem. Jeśli chodzi o wymianę żarników, to do odkręcenia torxów potrzebna była końcówka torx T20 (z dziurą) + kombinerki. Żarnik, który się przepalił, miał bańkę zabarwioną na czarno. Żarniki, które miałem wcześniej zainstalowane to OSRAM Xenarc 66040. Z tego co się dowiedziałem, taki model montowany był fabrycznie. Jak to jest z żywotnością żarników? Czy jest możliwe, aby wytrzymały kilkanaście lat ? I jeszcze kolejne pytanko, żarniki Philipsa, które dzisiaj wrzuciłem do auta, miały delikatny biały nalot w bańkach, czy to jest normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Mnie też kiedyś dotknęła wymiana, świeciły na różowo ze starości. Miały 10 lat, były oryginalne OSRAM X i takie też kupiłem na all.. w dobrej cenie bez gwarancji, już 5 lat działają bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.