czapkatom Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Witam. Posiadam Nissan Primere p12 126km 2.2 di. Problem jest z odpaleniem po wymianie elektromagnesu rozrusznika i po wymianie oleju i filtrów. Podobny problem miałem w zeszłym roku jednak po przeczyszczeniu zaworu na pompie i czujnika na listwie problem znikł. W tym roku nie pomaga. Wymieniona została pompa wstępna zamontowana w pompie wtryskowej i wymienione zostały wtryski ( zregenerowane kompletnie ). Odpala tylko na plaka. Nie ma żadnej różnicy po wykonanych naprawach. Dodam, iż pompa nabije ciśnienie na listwie do 400 bar wcześniej nabijała ale z dyżym problemem i spadało. Obroty na kręceniu rozrusznikiem 320 na minute. Nadmienie również i podczas montażu elektromagnesu rozrusznika zamieniłem przewody (zamontowałem go 180 stopni żle i tym samym przewody) po poprawnym ich montażu odpalił raz i od tego momentu tylko plak. (Czy mógł paść komp. ) Pozdraiwam Dzisiaj zrobiliśmy eksperyment i na kablu bezpośrednio z akumulatora na rozrusznik odpala. Jeszcze jedno pytanie jak powinna być kompresja w silniku 2.2 di 126 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Wyglada to kolego na czujnik polozenia walu korbowego lub przerwane do niego przewody , ktory powinien byc przy skrzyni biegow, nie podales w opisie usterki czy rozrusznik kreci czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Kolego mam takie pytanie KTO i JAK zregenerował Ci wtryski w Polsce??? Druga sprawa jak podpiełeś źle kable spalałieś bezpieznik zapłonu Co do kompresji Twój mechanik takie info. musio mieć w palcu jednym Wyglada to kolego na czujnik polozenia walu korbowego lub przerwane do niego przewody , ktory powinien byc przy skrzyni biegow, nie podales w opisie usterki czy rozrusznik kreci czy nie czujnik jakby miał przerwe ( nie widzi obrotów ) więc ciśnienia nie zrobi a pisze ze jest. Ja stawiam na zwarcie które sam zrobił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapkatom Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Kolego mam takie pytanie KTO i JAK zregenerował Ci wtryski w Polsce??? Druga sprawa jak podpiełeś źle kable spalałieś bezpieznik zapłonu Co do kompresji Twój mechanik takie info. musio mieć w palcu jednym czujnik jakby miał przerwe ( nie widzi obrotów ) więc ciśnienia nie zrobi a pisze ze jest. Ja stawiam na zwarcie które sam zrobił. Jeżeli chodzi o kompresje to mam 18 i 19 na suchym i 24 -26 na mokrym. Suche ponoć bez dodania oleju. Rozrusznik kreci. Mówiłem że ma 320 obrotów na minute. Mechanik mówi że silnik ma przedmuchy już. Natomist silnik nic nie pali oleju i nie ubywa oleju. W sumie to zwarcia nie zrobiłem tylko zamieniłem przewody na wejściu i wyjściu z elektromagnesu dlatego nie wysuwał bendiksa.. Regeneracje wtrysków robili kompletną i mam wykresy (500 zł za sztuke) łącznie z jakimiś zaworkami czy iglicami (widziałem jakie pięknie mgiełki dają) i na oryginale denso. Regeneracja nie wiem ale będę wiedział bo gwarancje ma mechanik jutro wezmę ale wydaje mi się że robione w Tucholi lub Poznań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Jeżeli chodzi o kompresje to mam 18 i 19 na suchym i 24 -26 na mokrym. Suche ponoć bez dodania oleju. Rozrusznik kreci. Mówiłem że ma 320 obrotów na minute. Mechanik mówi że silnik ma przedmuchy już. Natomist silnik nic nie pali oleju i nie ubywa oleju. W sumie to zwarcia nie zrobiłem tylko zamieniłem przewody na wejściu i wyjściu z elektromagnesu dlatego nie wysuwał bendiksa.. Regeneracje wtrysków robili kompletną i mam wykresy (500 zł za sztuke) łącznie z jakimiś zaworkami czy iglicami (widziałem jakie pięknie mgiełki dają) i na oryginale denso. Regeneracja nie wiem ale będę wiedział bo gwarancje ma mechanik jutro wezmę ale wydaje mi się że robione w Tucholi lub Poznań. W PL nie regenerują denso, mogli wyczścić itp. Nie ma cześci do taich wtrysków. 18-19 to mało na Diesla. 25-30 tak w tych granicach powinno być.Na zielono to proszę wytłumacz dlaczego po wym. elktromagnesu itd. nie odpala tylko na krótko. Sprawdz dobrze bezpieczniki Główne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapkatom Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 W PL nie regenerują denso, mogli wyczścić itp. Nie ma cześci do taich wtrysków. 18-19 to mało na Diesla. 25-30 tak w tych granicach powinno być.Na zielono to proszę wytłumacz dlaczego po wym. elktromagnesu itd. nie odpala tylko na krótko. Sprawdz dobrze bezpieczniki Główne. Słyszałem właśnie że nie regenerują denso w Polsce. Późniejsze wtryski au 400 bodajże ronią na włoskich zamiennikach ponoć. Au 600 (może inny numer) tylko sciągają oryginalne bo nie ma podróbek. Ale widziałem je po regeneracji i końcówki miały nowe. Mówią również że nie ma części do pomp denso . Tak samo widziałem jak lały przed regeneracją i jak pracowały po regeneracji. Jeżeli chodzi o elektromagnes. Kupiłem nowy bo po prostu stary mi się wieszał. Przy montażu wkręciłem go o 180 stopni źle w stosunku do obudowy rozrusznika dzięki temu kabel który idzie z elektromagnesu do rozrusznika pasował mi do wtyczki plusa wejścia do elektromagnesu który idzie bezpośrednio z aku. A ten do którego ma pójść z aku do elektromagnesu podłączyłem wyjście na rozrusznik. Przez to elektromagnes nie zadziałał. Później obróciłem elektromagnes 180 stopni . Odpaliłem go i ruszył. Za drugim razem już rozrusznik kręcił ale nie zapalał silnik. Natomiast teraz rozmawiałem z mechanikiem. I jeżeli obejdziemy stacyjkę i damy bezpośrednio na ten mały na elektromagnes samochód zapala. Mechanik mówi że tak jakby był spadek napięcia gdzieś przez stacyjkę kiedy przechodzi prąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 No a może puszczenie prądu na odwrót spowodowało wypalenie kostki przy stacyjce??? MOże immo zepsuło? zwarcie bo pomieszanie kabli zaewne zrobiło zwarcie. Sam piszesz jak pominiesz to działa więc masz podpowiedz że problem jest w stacyjce nie puszcza prądu, może nie padł Ci elektromagnes tylko stacyjka? Bo czy mechanik to sprawdził ze się wiesza sam elektromagnes na stole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapkatom Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Odebrałem dziś autko. Pali od strzała. Co prawda kosztowało mnie to ponad 3000 ale i tak wiedziałem że wtryski były do roboty i pompa miała już swoje przelatane.( aż mi go szkoda bo będę go sprzedawał ponieważ kupiłem już vivka multivana) Czasami puści chmurkę dymu ale myślę, że to już pikuś bo przy obciążeniu i prawie przy 4000 jak go rozkręcę . Jednym słowem zwija asfalt lepiej niż jak go kupiłem. Przyczyny. W hurtowni w Gdańsku sprzedali mi jakiś UUJJJ elektromagnes niby mitsubishi. Teraz założony nowy. Przeczyszczone i polutowane jakieś złączki na bezpieczniku rozrusznika plus przejrzenie całego układu elektrycznego od zapłonu i oczywiście rolki rozrusznika i nowy elektromagnes.. Sam rozrusznik śmiga teraz jak mała kosiarka. Jednym słowem ten silnik musi mięć porządny moment z rozrusznika do odpalenia. Temat uważam za zamknięty i myślę że komuś się przyda. Dziękuję za udział w temacie i podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.