JACKO29 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Edek,bez paniki proszę Zaręczam Ci że równie dobrze chłonie gruba mikrofibra i nie trzeba jej co chwilę wykręcać,wystarcza jej chłonności na całe auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Mikrofibra chłonie ale maże wodę na lakierze, a ircha chłonie i za sobą zostawia suchą blachę. Taka jest różnica w dokładnym wysuszeniu blach bez zacieków i cudów na lakierze Sory ale ja pedant do czyszczenia żebyście zobaczyli mój 6 letni telewizor błyszczy jak mój samochód bo go woskuje.............. Edytowane 1 Września 2014 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 No dobra...myślę ,że paznokci nie lakierujesz A wracając do tematu,na prawdę mikrofibra nie rozmazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rni Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 u mnie sprawdza się system: ircha do zbierania 80% wody (jakoś do suchej blachy sie nie zbiera), potem pierwsza mikrofibra do sucha i druga mikrofibra na połysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkot1971 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Odnośnie pozostawiania plam po wodzie na karoserii to zauważyłem ze bardzo duże znaczenie ma twardość wody. Odkąd zainwestowałem w stację zmiękczejącą wodę to po spłukaniu samochodu praktycznie woda nie pozostawia plam na lakierze. Ja używam wosku na mokro tzn. jak jeszcze są nieliczne krople wody, spryskuje karoserię i wycieram miękką ściereczką ala flanela. Efekt- lustro!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Zbiera do sucha jeśli często wyżymamy i mamy irchę z lux skóry. Ja po każdym myciu i wysuszeniu, nakładam Spectrum i jest lux,do pierwszego deszczu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Kupiłem kiedyś szampon +wosk , taki zestaw , szampon wiadomo do wody i robi się pianka , ale najlepszy jest ten wosk. Po spłukaniu auta czystą wodą należy jeszcze na "mokre" spsikać tym woskiem , pokryć dokładnie całą pow. lakieru ,z wodą działo się wtedy coś dziwnego , jakby traciła menisk i nie dopuszczając do zaschnięcia spłukać intensywnie auto i wtedy wytrzeć do sucha . Połysk i kropelkowanie podczas deszczu wyśmienite , a i cena tego zestawu śmiesznie niska ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Do czarnego lakieru po myciu zasadniczym na myjni to do spłukania tylko woda zdemineralizowana daje rade ,po zwykłej tragedia nie do usunięcia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciu Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 No i stało się. Na drodze stanął mi plastikowy słupek i na przodzie samochodu obok tablicy rejestracyjnej zrobiło się kilka kropek odrapanego lakieru. Na szczęście blacha cała, nie uległa wgnieceniu. I teraz mam dylemat czy iść z tym do lakiernika. Czy warto płacić za naprawę, czy też poczekać do ewentualnych większych strat i wtedy naprawiać. Czy pozostawienie tego grozi korozją albo kolejnymi odpryskami w tym miejscu? Jak oddam do lakiernika to trzeba będzie lakierować cały element, czy też da radę tylko zregenerować tylko ten uszkodzony fragment? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 w zalezności jak dużo i jak duże są te ubytki lakieru na zderzaku - ale jeżeli są one na nakładce plastikowej to kupiłbym lakier zaprawkowy i sam to zrobił chyba ,że uszkodzenia są duże i jest ich dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystiangl Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 No i stało się. Na drodze stanął mi plastikowy słupek i na przodzie samochodu obok tablicy rejestracyjnej zrobiło się kilka kropek odrapanego lakieru. Na szczęście blacha cała, nie uległa wgnieceniu. I teraz mam dylemat czy iść z tym do lakiernika. Czy warto płacić za naprawę, czy też poczekać do ewentualnych większych strat i wtedy naprawiać. Czy pozostawienie tego grozi korozją albo kolejnymi odpryskami w tym miejscu? Jak oddam do lakiernika to trzeba będzie lakierować cały element, czy też da radę tylko zregenerować tylko ten uszkodzony fragment? Plastik nie rdzewieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeosoul Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 znalazłem sposób na czarny lakier a walczę z nim od maja: szampon Sonax nabłyszczający, ściąganie wody z dużych powierzchni za pomoca zwykłej wycieraczki samochodowej, sciąganie nadmiaru wody mikrofibra 9ale jak zauważyliście robi to mazy na lakierze), na koniec ścierka z Rosmanna (do szyb i powierzchni gładkich, taka niebieska) i Ajax do szyb.... lakier lusterko. Co 4-5 mycie wosk Nigrin Turbo wax, bardzo ładnie się nanosi i poleruje, ma konsystencję mleka a nie margaryny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.