Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

howard512

Rekomendowane odpowiedzi

Robię swap na silnik z angilka, co wiecej byla  w nim automatyczna skrzynka. Wnoszę to po kole zamachowym, a raczej częsci z wiencem. Dziś wrocilo do mnie kolo zamchowe z wycieczki krajoznawczej. Poslałem je gdzies za Inowroclaw na planowanie i wywazenie, bylo juz powaznie przypalone. Mniejsza o to. Przy montazu koła zauwazylem, ze w wałe korbowym jest tuleja prowadząca, której nie stwierdzilem w starym motorze. Ma ona o ok 0,5mm mniejsza srednice wewnetrzna niz wałek skrzyni i po zlozeniu i przymiarkach z suwmiarka wszystko jest na styk. Jak powinno byc prawidlowo? W starej konfiguracji walek mial luzu teoretycznie po 10mm na srednicy, bo tej tulei najzwyczajniej nie bylo.   ->  https://imagizer.ima.../631/4f4766.jpg  Wałek skrzyni w zaden sposob nie mial kontaktu z reszta. W drugim silniku z tuleja w wale wyglada to tak ->  https://imagizer.imageshack.us/v2/773x580q90/r/674/ceabbb.jpg .  Znalazlem cos na forum malucha :D  http://www.odrdzewiacz.fora.pl/mechanika,3/wymiana-tulejki-prowadzacej-w-wale-korbowym,176.html tak samo chcialem to wyjąc w tym przypadku. Tylko czy to konieczne? Czy moze ta tuleja prowadząca ma jakos " prowadzić " ten wałek. Juz głupi jestem. Tyle tysiecy kilometrow przejechala moja Primera bez tel tulei i było dobrze. Czy to wyjmowac czy dac szanse latania z tą tuleją. Wyciagnac ją to tez nie zawsze tak pieknie jak piszą na forum, zwłaszcza malucha. Panowie pomożcie :)

Już myślałem nawet, że fabrycznie powinno to być jak wszystko gra. Tak więc może ktoś z jakiegoś powodu wywalił tę tuleję, bo np. coś stukało i przestało być centryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jest wcisnieta, ale zeby ją wyjąć to nie tak prędko. Zostawiłem ją, Póki co wszystko gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...