BartoszN Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 no i wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 z tego co słyszałem a raczej czytałem takiej opcji nie ma (wyłączenia czujników ciśnienia powietrza w kołach) w samochodach (nowych modelach wprowadzanych do sprzedaży - liftingi się nie liczą ) od 2014r. Ten mój jest rocznik 2012, to jeszcze zdążyłem się załapać na możliwość wyłączenia czujników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 A ja po wymianie kompletu kol zimowych z czujnikami na letnie z czujnikami nie musialem nic grzebac ani ustawiac. Od razu zaskoczyly po wymianie kol. Nawet jak kilka minut po wymianie odpalalem samochod to nic sie nie palilo ani buntowalo.Czujniki obydwa komplety oryginalne Nissana. U mnie tak samo, prawie... Po wymianie kół komp początkowo pokazywał błędne odczyty ciśnienia ale użycie opcji Calibrate w czasie jazdy ze stałą prędkością na odcinku kilku km przywróciło faktyczne wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 U mnie tak samo, prawie... Po wymianie kół komp początkowo pokazywał błędne odczyty ciśnienia ale użycie opcji Calibrate w czasie jazdy ze stałą prędkością na odcinku kilku km przywróciło faktyczne wartości. Wlasnie odpowiedziales na moje pytanie z innego watku . Mam ten sam problem po zmiani kol z zimowych na letnie. Bledu nie wywala ale cisnienie jest wyraznie zawyzone do rzeczywistego. Pobawie sie kalibracja jak bede jechal na jakims prostym odcinku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Widzę ,że niektórzy mieli szczęście po wymianie kół ja też myślałem że mam niestety czeka mnie wizyta w serwisie . Po wymianie kół pokazał się komunikat po przejechaniu kilku kilometrów miałem nawet odczyt ciśnienia pomyślałem jest okey choć wskazania ciśnienia odbiegały od stanu faktycznego, niestety po kilku minutach odczyt znikł i pojawiła się lampka kontrolna systemu tpms .Nie pomogła kalibracja lampka mrugała a teraz stale świeci. Telefon do serwisu - czas naprawy ok. 30 min. - koszt 100 zł. wspomnę tylko że koła zimowe i letnie to oryginały z salonu NISSANA moim zdaniem coś tu jest nie halo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ale ten komunikat to wg mnie jest jak najbardziej prawidlowy. Mowi on, ze odczyt cisnienia pojawia sie podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Tak go zrozumiałem i odczyt ciśnienia się pojawił by po kilku kilometrach zniknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) nie rozumiem za co masz płacić stówę????. Ja też musiałem jechać po zmianie kół na letnie, bo czujniki się same nie wczytały, ale od razu zaznaczyłem że nie zamierzam płacić i zrobiono za darmo . Przecież ten samochód ma pamiętać dwa komplety kół z czujnikami podobno. A skoro nie pamięta lub zdarza mu się nie pamiętać to nie mój problem (przynajmniej póki jest gwarancja). W serwisie stwierdzono że może pomieszałem koła przy zmianie na letnie i nie są one założone na tych samych miejscach na jakich przyjechał z fabryki - wystarczyło że przypomniałem iż to oni ściągnęli te koła bez opisywania gdzie które było..... więcej zbędnych pytań nie było. Tak czy inaczej niezależnie co jest przyczyną tego problemu nie zapłaciłbym ani złotówki na twoim miejscu Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez chaddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Telefon do serwisu - czas naprawy ok. 30 min. - koszt 100 zł. wspomnę tylko że koła zimowe i letnie to oryginały z salonu NISSANA moim zdaniem coś tu jest nie halo Ale jaki koszt Przecież masz auto na gwarancji, do pi pi nędzy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Narazie nie mam czasu by podjechać do serwisu.Moje letnie zostały zmienione na zimowe w salonie przed odbiorem auta ,a jak teraz zmieniałem to dopilnowałem montażu wg. opisu .Też zastanawiam się za co mam płacić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Tak go zrozumiałem i odczyt ciśnienia się pojawił by po kilku kilometrach zniknąć Zeby nie bylo nieporozumien. Komunikat masz taki gdy bez wzgledu na stan samochodu -czy stoisz, czy jedziesz masz ten sam komunikat, zgadza sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POL Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ten komunikat ze zdjęcia miałem zaraz po wymianie kół , teraz zamiast wartości ciśnienia w poszczególnych kołach mam kreski a komunikat znikł jak pisałem wcześniej po kilku kilometrach i pokazaniu wartości ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Kurna,macie jakieś szczególne szczęście do komunikatów...ja koła wymieniam sam i jakoś nic mi się nie chce przydarzyć...może i dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 U mnie też przeszło bezboleśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ale tobie silnik "cyka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Cyka jak zegarek. Odkąd wymieniłem olej chodzi cichutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 no to szacun , i to bez użycia militeca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Ano bez Militeca. Naprawdę silnik pracuje ciszej po wymianie z oleju fabrycznego na 5W40 Elfa. Wcześniej, póki nie złapał nieco temperatury (na zimno) potrafił poklekotać spod pokrywy zaworów. Teraz pracuje kulturalnie i na zimno i na ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A pomyśl co by było z MILItECiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3Rni Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 w niektórych przypadkach trzeba wykazać się cierpliwoscią, u mnie dopiero na drugi dzień czujniki zaskakują i to komplet zimowy i teraz letni tak samo jak widac co QQ to inna reakcja na wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A pomyśl co by było z MILItECiem Szlam w silniku? Dobra, dobra, nie zaczynam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Ja mam nabite najczęściej o 0,2 bar więcej niż zalecane, czyli przód 2,5 a tył 2,3. Natomiast czujniki wskazują przód 2,4 lub 2,5 a tył 2,2 lub 2,3. Nie jest to wskazanie stałe - raz pokazuje więcej, raz mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Myszorek,zależy to od temp.zewnętrznej,od temperatury opon w czasie jazdy.Ogólnie w tym wszystkim chodzi oto by w czasie jazdy mieć kontrolę nad ciśnieniem w kołach.Grunt że masz nabite na zimnych kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Tak jest. Ciśnienie wzrasta po rozgrzaniu opon. Nawet o jakieś 0.2-0.3 bara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibiarnold Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 U mnie także letnie czujniki zaskoczyły dopiero po ustawieniu ciśnienia i kalibracji, ale wulkanizator uświadomił mnie jeśli nastąpi rotacja będzie potrzebne programowanie bo czujniki przypisane są do odpowiednich kół. Po wizycie w serwisie bo akurat pierwszy przegląd i ta sama rozmowa co u gumiarza trzeba programować! Ale kicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.