bartekzuczek Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Witam. Chcę kupić primerkę. Czytałem kilka tematów na co zwracać uwagę przy zakupie ale też mam kilka własnych pytań. Szukam jakiejś ładnej ale większość to silniki 1.8. Wiem że są ryzykowne (zużycie oleju, rozciągający się łańcuch) ale czy warto zaryzykować? Najbardziej rozglądam się za 2.0 ale takich ładnych to trochę mało. Czy wersje po lifcie miały silniki 2.0 z różnymi mocami czy były tylko 140 konne? Dziś rozmawiałem z gościem, który twierdził, że jego 2.0 ma 120 KM. Jeśli chodzi o wyposażenie to czy wersje z xenonami mają regulację wysokości reflektorów? Czy wszystkie samochody po lifcie mają komputer pokładowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 szukaj 2.0 mniej klopotliwe chociaz tez niektore maja problemy z lancuchem a 1,8 sobie podaruj. A 2.0 po lifcie oryginalnie mialy 140 chyba ze ktos cos kombinowal to moze byc innaczej, nie wszystkie maja kompa a jak sa xsenony to niema regulacji bo maja samopoziomowanie .I czytaj a potem pytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzuczek Opublikowano 18 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Z xenonami to czytałem, że są samopoziomujące i nie ma regulacji ale wczoraj oglądałem samochód, którego właściciel mówił mi, że ma xenony ale regulację świateł posiada i już zbaraniałem. Jak rozpoznać lampy xenonowe w primerce? Czy warto pchać się w automat tip tronic? Na co zwrócić uwagę przy oględzinach auta z automatem? Na weekend planuję pojechać w kilka miejsc i obejrzeć między innymi primerę z automatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek81 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Sam ma P11 po lifcie 20 -140 koni. Fajny samochodzik . Od dołu popatrz czy ruda nie wchodzi. Jak gość miał regulacje i ksenony to może dokładał sam . U mnie są seryjne i jest samopoziomowanie. Na półosie uważaj bo lubia się ukręcać I co ważne silnik dobrze gaz przyjmuje a widzę ze masz wcześniejsze auto z gazem, Jakbyś miał jakieś pytania to pisz Udanego polowania na auto Edytowane 18 Września 2014 przez Irek81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzuczek Opublikowano 18 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Sam ma P11 po lifcie 20 -140 koni. Fajny samochodzik . Od dołu popatrz czy ruda nie wchodzi. Jak gość miał regulacje i ksenony to może dokładał sam . U mnie są seryjne i jest samopoziomowanie. Na półosie uważaj bo lubia się ukręcać I co ważne silnik dobrze gaz przyjmuje a widzę ze masz wcześniejsze auto z gazem, Jakbyś miał jakieś pytania to pisz Udanego polowania na auto :)Nie wiesz jak z tymi skrzyniami CVT Almerę sprzedałem więc teraz szukam primery. Będzie powrót do korzeni. Wcześniej miałem p11 tylko z przed liftu 2.0 w gazie. Wszystko co piszesz to szczera prawda. dół rdzewieje, ranty drzwi, półoś miałem ukręconą ale ogólnie spokój, wsiadam zalewam i jadę. A nie wiesz może jak jest z tymi skrzyniami CVT? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Napewno większe spalanie na automacie. I jak w każdym wozie, jak zadbana to ok. Zależy od upodobań, jeden woli auto. Inny manual, napewno wrazie czego łatwiej/taniej z naprawą i zakupem. A pozatym Masakra sie czepia 1.8. Ja jestem bardzo zadowolony(tylko czasem tych paru koni brak, ale daje rade nieźle). Nie mam żadnych problemów! A na lpg przeleciał już 170k(tylko 46k bez), oleju nie birze! I łańcuch też ok! Podstawą jest nie napalać się! Sprawdzić dobrze auto! Pod względem technicznym i historji. Ja szukałem p11 ~1.5roku i jakoś 2.0 nie upolowałem takiej ok. Wypadło na 1.8 i jest git :-) A najeździłem sie po Pl. i małem dość, ale cierpliwość się opłaciła! Jak będziesz miał jakieś wątpliwości to daj na luz. Tym bardziej że masz jakieś doświadczenie powinno Ci być łatwiej w ocenie. Powodzenia! P.s. Co do xenon to sprawdzić możesz czy na naklejce lampy widnieje homologacja CD2000 i w leflektorze siedzi D2s a nie h7 hid zenon. Odpalić na zimnym i posłuchać motorka. Jeżeli masz możliwość to sprawdzić kompresje, lub gdzieś podskoczyć i sorawdzić. Da Ci jakiś obraz kondycji silnika. Edytowane 18 Września 2014 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Komprecha to podstawa każdy musi sie zgodzić na pomiar i tyle reszta to szroty .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 2.0 po lifcie miały zawsze 140KM, niezależnie co jest wpisane w dowodzie (np. ja miałem 131, a inny kolega 150). Co ważne - bo ja o tym nie wiedziałem przy przejażdżce próbnej przed zakupem - ta moc jest widoczna dopiero po przekroczeniu 4500 obr :-) ale skoro miałeś już nissana to o tym wiesz. Ja kupiłem auto które wyjechało z fabryki z automatem ale ktoś mu wsadził manual. Nie wiem czemu, można przypuszczać że coś się posypało i naprawa automatu była nieopłacalna - poprzedni sprzedający nie przyznał się do tego, doszedłem dopiero potem po VINie. Taka przekładka poskutkowała tym że stale palił się check, bo komputer nie został przeprogramowany. Ale jeździł normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzuczek Opublikowano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Napewno większe spalanie na automacie. I jak w każdym wozie, jak zadbana to ok. Zależy od upodobań, jeden woli auto. Inny manual, napewno wrazie czego łatwiej/taniej z naprawą i zakupem. A pozatym Masakra sie czepia 1.8. Ja jestem bardzo zadowolony(tylko czasem tych paru koni brak, ale daje rade nieźle). Nie mam żadnych problemów! A na lpg przeleciał już 170k(tylko 46k bez), oleju nie birze! I łańcuch też ok! Podstawą jest nie napalać się! Sprawdzić dobrze auto! Pod względem technicznym i historji. Ja szukałem p11 ~1.5roku i jakoś 2.0 nie upolowałem takiej ok. Wypadło na 1.8 i jest git :-) A najeździłem sie po Pl. i małem dość, ale cierpliwość się opłaciła! Jak będziesz miał jakieś wątpliwości to daj na luz. Tym bardziej że masz jakieś doświadczenie powinno Ci być łatwiej w ocenie. Powodzenia! P.s. Co do xenon to sprawdzić możesz czy na naklejce lampy widnieje homologacja CD2000 i w leflektorze siedzi D2s a nie h7 hid zenon. Odpalić na zimnym i posłuchać motorka. Jeżeli masz możliwość to sprawdzić kompresje, lub gdzieś podskoczyć i sorawdzić. Da Ci jakiś obraz kondycji silnika. Masz rację żeby się nie napalać, czasem lepiej odpuścić. Na szukanie samochodu raczej nie poświęcę tyle czasu co Ty bo nie mam drugiego auta a samochód potrzebny. Nie chcę się jednak również śpieszyć. Trochę boję się tego 1.8, połowa ofert benzyniaków to właśnie te silniki. Mam złe doświadczenia z podobnym silnikiem tyle że 1.5 w almerze. To ta sama rodzina silników więc jestem do niego sceptycznie nastawiony. Automatem nigdy nie jeździłem, zawsze manualem. Szczerze mówiąc jeżeli bym szukał auta tak na rok półtora to bym zaryzykował automat. Chcę kupić autko na około 5 lat więc raczej skuszę się na manuala. Trochę doświadczenia z primerą mam, wiem gdzie zajrzeć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NismoMan1 Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Moze gosciu mial soczewki + zwykle zarowki i myslal ze to xenony. Wydaje mi sie ze xenony maja tylko i wylacznie autopoziomowanie. Co do rdzy: sprawdz ranty blotnikow i miejsce laczenia blotnik-prog z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Moja 1,6 nie ma tej opcji w manetce czy jak to się zwie -dźwigni / drążku , gdzie po wciśnięciu pokazuje np. spalanie .... Wówczas dodatkowo kosztowało to bodajże ok. 2 tyś. w nówce salonowce :-( Jeśli będziesz miał możliwość - sprawdzaj w bagażniku pod filcami jak wyglądają nadkola ... rdza potrafi tam "cudownie" wpierniczać łączenia blach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.