Gość Adamk Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Witam! W moim Nissanie z 2005r skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i dziś podłączony został mój samochód pod komputer diagnostyczny gdzie wynik diagnostyki pokazał błędy: - P0744 A/T TCC S/V FUNKCJA - P1757 FR/B SOLENOID/CIRC - P1759 FR/B SOLENOID FNCT Czy po tych numerach błędów można coś zdiagnozować i naprawić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neromax Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Wielkie dzięki CAMO za podpowiedzi i zainteresowanie, już dawno wszystko naprawiłem, olej wymieniłem i działa jak nówka... była przerwana jedna ścieżka w sterowniku (sam naprawiłem) więc naprawa wyszła mnie free jedynie sam olej 400zł Więc kolego CAMO wiszę Ci dobry alko ADAMK - masz dokładnie to samo co ja miałem, czeka Cie sporo brudnej pracy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Więc kolego CAMO wiszę Ci dobry alko no to trzymam za słowo u mnie niestety powtórka tematu. tym razem po lekkim przypomnieniu temat poszedł jeszcze sprawniej i kompa naprawiam już sam, mam nadzieje ze starczy dłużej niz na 2 lata (gwarancja była na rok ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuarek Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Pytanie zbliżone do tematu posta. Nie działa mi opcja Manual Shfting (tip tronic) w AT. Komputer nie pokazuje żadnych błędów zarówno podczas jazdy jaki i na postoju. "Znafca" od automatów po kilkudniowej analizie i szukaniu usterki stwierdził, że "podobno" Pathfinder LE był dostępny ze sterownikiem skrzyni standard oraz bez opcji manual? Czy ktoś może to potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Pierdzieli za przeproszeniem głupoty. Prawdopodobnie selektor padł. Trzeba sprawdzić czujniki w selektorze biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kissmy... Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Wskażcie mi proszę, gdzie warto oddać do naprawy navarę 2006 z niesprawnym sterownikiem skrzyni automatycznej (błąd P1757). Najlepiej wielkopolska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 jak by stolica wchodziła w grę to bym mógł pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midull Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 chciał bym odświerzyć temat gdzie szukać tych upalonych scierzek bo szlak mnie trafi wymieniałem skrzynie 3tys km temu bo poprzedni sterownik był całkiem spalony a teraz w 2 skrzyni po 3tys km nagle zaczełą wchodzić w tryb awaryjny w poprzednim sterownku upaliło całkiem scieżki i robił zwarcie nie było komunkacji z autem teraz komunikacja jest tylko po chwili wchodzi w tryb awaryjny dorzucam zdjęcia z poprzedniego sterownika i proszę o podpowiedź czy o te styki chodzi że się wypalają czy o inne i czego szukać ?? zdjecie poprzedniego sterownika i pytanie czy o te ścieżki chodzi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuarek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Popatrz na to - instrukcja jak rozłożyć i złożyć sterownik. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midull Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 i o takie coś mi chodziło oczywiście była identyczna sytuacja teraz czekam na uszczelkę i nowy olej i będzie test. podpowiedz jeszcze kolego bo wcześniej pisałeś o problemie z Manual Shfting ten problem też rozwiązałeś ?? bo tu było też podobnie że nie dało sie ręcznie zmieniać biegu ale jakoś to mi nie przeszkadzało ale jak już działam i nie jest to jakieś skomplikowane to też chętnie bym to naprawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 jakie błędy masz ? przy tym trybie awaryjnym? najczesciej pęka ścieżka przy elektrozaworach jak na filmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuarek Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Nie naprawiłem nadal problemu z trybem manual - czekam na wyminę oleju. Obecnie szkoda mi kasy na ponowne zalewanie gdy olej ma przejechane jedynie ok 10k km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
midull Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 u mnie to wygladało tak ze ja kupiłem auto po okazyjnej cenie z uszkodzoną skrzynią wymieniłem tą skrzynie na używaną iinna która pochodzi z navary i obawiam się że u mnie w tym tkwi problem że albo w navarze tego nie było wcale albo coś się gryzie w sumie mi to nie przeszkadza a pytam przy okazji jak mam rozebrane. dziś przyszedł olej i uszczelka wiec jutro składam będzie chwila prawdy mam nadzieję że podołałem zadaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuarek Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Navara ma chyba inny wybierak z dodatkowymi biegami 1 i 2? Ja w Patku ich nie mam. Może tu tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 31 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2018 Chyba nie koniecznie. U mnie jest tylko P R N D i w wajcha w prawo + i - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Dokładnie. P R N D w prawo i masz + / -. A na postoju możesz wybrać ręcznie w ten sposób 1 i 2 bieg i ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmarek Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Witam wszystkich, czy w Pathfinderze R51 4.0 można wykonać adaptację skrzyni biegów ? jeśli tak jak to zrobić bez kompa ? thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dano79 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Witam Wszystkich. Odgrzewam temat bo mój Pathfinder przestał nagle jeździć Po diagnostyce komputerowej błędy P1759, P1764, P1769, Kto pomoże to ogarnąć w okolicach Warszawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 (edytowane) częsta przypadłość, ogólnie szukaj wszystkiego o naprawie RE5R05A, na YT jest tego dosyć dużo. A przyczyny awarii są czasem dosyć prozaiczne. ps. sorki podałem link do filmu który już jest powyżej. Edytowane 7 Lipca 2019 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dano79 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Sterownik po przeglądzie i testach w Midpartsie- o dziwo sprawny bez żadnych uszkodzeń Jutro może uda się złożyć i przeprowadzić test. Zobaczymy czy temat sam się naprawił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dano79 Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 A więc skończyło się kompleksowym remontem skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikasiak Opublikowano 9 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2020 (edytowane) Witam. Mam problem ze wstecznym w automacie. Do przodu jeździ normalnie do tyłu tylko na zimnym po odpaleniu rano. Jak jedzie do tyłu nie szarpie nie ma objawu ślizgania się. Po około minucie zaczyna się najpierw ślizgać aż w końcu przestaje reagować tak jak by bieg nie był wbity. jeżdżę tak już od pół roku ale powoli zbieram sie by to naprawić. W tym celu kupiłem drugą skrzynie biegów kompletna z tym ze zalana byla płynem chłodniczym. Z tych dwóch mam zamiar sklecić jedną. Może ktoś miał podobny problem i poradzi od czego zacząć, gdzie szukać? Edytowane 9 Lutego 2020 przez pikasiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2020 Tylko i wyłącznie 4Gear w Jaworniku. W Krakowie sami partacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DW4GE28 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 U mnie jest tak, że skrzynia ładnie ciągnie do 4-go biegu. Jak wyczuje wzniesienie to między 4 a 5 biegiem ciągnie bardzo na obrotach na 4-ce. Czasem jest ok a czasem żeby z 4-ki przełączyć na 5-kę wraca na sekundę na trójkę i dopiero przełącza na 5-kę. Jadąc pod górę, jak depnę do dechy to silnik wyje i max 60 km/h a innym razem ciągnie, ale rozpędza się do wyższych prędkości. Skrzynia czy sterownik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.