aquariusmax Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Bingo. Jednak znacie się na tym, i chyba także widzicie różnice w paliwach. Nie mogłem uwierzyć, że może być taka poprawa po zmianie stacji paliw. Całe życie na 2-3 konkretnych stacjach Shell, więc trochę mi smutno, ale widać, że ten 1.2 t-dig nie lubi ich dodatków. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szy Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Cześć! Pierwszy raz u Was, choć może zostanę na dłużej, bo... ... bardzo myślimy o kupnie J11 z 2017 roku. Po lifcie, niecałe 30 tysięcy przebiegu, auto od dealera. Mamy nawet sztukę zarezerwowaną. Czytam Wasze forum, staram się identyfikować zagrożenia, ale dziś zbił mnie z tropu szwagier mający znajomego w serwisie Nissana, który kategorycznie zabronił nam kupować auto z tym silnikiem - 1.2 DIG-T. Przez to "mityczne" branie oleju. Czytam Was i widzę, że problem się pojawia, choć jednocześnie widzę, że są wsród Was tacy, którzy podkreślają że problemu nie mają. Jednak teraz nie wiemy już co zrobić - słuchać szwagra czy mieć nadzieję na dobry egzemplarz? Nie oczekuję, że wywróżycie mi z fusów, jakie jest to "moje" auto, nie oczekuję też szczerości od sprzedawcy, ale może możecie choć napisać, jak często zdarzają się wadliwe sztuki? 1 na 3, 1 na 10, 1 na 100? Takiej informacji nie znalazłem czytając Wasze dyskusje. Dzięki z góry, z pozdrowieniami Szy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Fakt pod koniec produkcji silniki 1.2 w autach po FL zostaly poprawione. Na twoim miejscu jednak darowalbym sobie taki silnik tym bardziej po przebiegu 30k. Wolałbym bym wziąć niesprawdzony silnik 1.3.Sent from my SM-A530F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 1 godzinę temu, szy napisał: Cześć! Pierwszy raz u Was, choć może zostanę na dłużej, bo... ... bardzo myślimy o kupnie J11 z 2017 roku. Po lifcie, niecałe 30 tysięcy przebiegu, auto od dealera. Mamy nawet sztukę zarezerwowaną. Czytam Wasze forum, staram się identyfikować zagrożenia, ale dziś zbił mnie z tropu szwagier mający znajomego w serwisie Nissana, który kategorycznie zabronił nam kupować auto z tym silnikiem - 1.2 DIG-T. Przez to "mityczne" branie oleju. Czytam Was i widzę, że problem się pojawia, choć jednocześnie widzę, że są wsród Was tacy, którzy podkreślają że problemu nie mają. Jednak teraz nie wiemy już co zrobić - słuchać szwagra czy mieć nadzieję na dobry egzemplarz? Nie oczekuję, że wywróżycie mi z fusów, jakie jest to "moje" auto, nie oczekuję też szczerości od sprzedawcy, ale może możecie choć napisać, jak często zdarzają się wadliwe sztuki? 1 na 3, 1 na 10, 1 na 100? Takiej informacji nie znalazłem czytając Wasze dyskusje. Dzięki z góry, z pozdrowieniami Szy. Skoro wybierasz 2017,używany,to rozejrzyj się lepiej za benzyną 1.6 turbo,może nawet rok starszą gdyby cena była za wysoka,ale bardziej bym 1.6 polecał niż 1.2.Silnik mocniejszy,przyjemniejszy w jeździe,a i spalanie ma na poziomie 1.2 a można nawet powiedzieć że mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Cześć! Pierwszy raz u Was, choć może zostanę na dłużej, bo... ... bardzo myślimy o kupnie J11 z 2017 roku. Po lifcie, niecałe 30 tysięcy przebiegu, auto od dealera. Mamy nawet sztukę zarezerwowaną. Czytam Wasze forum, staram się identyfikować zagrożenia, ale dziś zbił mnie z tropu szwagier mający znajomego w serwisie Nissana, który kategorycznie zabronił nam kupować auto z tym silnikiem - 1.2 DIG-T. Przez to "mityczne" branie oleju. Czytam Was i widzę, że problem się pojawia, choć jednocześnie widzę, że są wsród Was tacy, którzy podkreślają że problemu nie mają. Jednak teraz nie wiemy już co zrobić - słuchać szwagra czy mieć nadzieję na dobry egzemplarz? Nie oczekuję, że wywróżycie mi z fusów, jakie jest to "moje" auto, nie oczekuję też szczerości od sprzedawcy, ale może możecie choć napisać, jak często zdarzają się wadliwe sztuki? 1 na 3, 1 na 10, 1 na 100? Takiej informacji nie znalazłem czytając Wasze dyskusje. Dzięki z góry, z pozdrowieniami Szy.QQ z 2017 r. tuż przed liftingiem obecnie 31 kkm, odpukać od wymiany do wymiany nic nie dolewane, ślad oleju na bagnecie bez zmian. Krążą legendy, że od 2017 problemu nie ma. Gdzies na angielekim forum QQ jest lista/wątek w ktorym podano nr serii silników, ktore podobno problemu nie mają.Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Ja mam z 2014 roku. Przejechałem 90 tyś. Nie bierze oleju. Płacze kilka osób. Część z nich kombinowała z zwiększeniem mocy. Ja jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Gdzies tu juz pisalem ale powtorze sie odpowiadajac nowemu koledze. Moim J11 1.2 przejechalem 111tys i nigdy nie bral oleju. Generalnie poza aku i S/S (soft/ 2014 rocznik) nie bylo problemow. Traktowany normalnie, czesto przepedzany po autostradach. Zlego slowa nie powiem o tym egzemplarzu ale bral bym 1.6 bo to lepszy motor. Ze spalaniem 1.2 vs 1.6 to bym podyskutowal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qashtan1.2 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Również posiadam silnik 1.2 z 2014r i nie mam dotąd problemu z nadmiernym zużyciem oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Mam z marca 2015r.,przejechane 62 tys., żadnych problemów z braniem oleju, jestem bardzo zadowolony z samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 2015 zakupiony z wyprzedaży w 2016, 75 tys. przebiegu i zero problemów z silnikiem i olejem, jedynie padnięty na gwarancji akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quadro26 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 2017 przedliftowy 26500km przebiegu, oleju nie brał nigdy ^^ Za to sporo innych pierdółek się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Również mam 1.2 DIG-t na pokładzie, salonowy, odebrany w styczniu 2015 i przy rocznych przebiegach ok. 7 tys. na bagnecie między wymianami co 12 mies. bez zmian. Jedyne co padło, to aku tuż przed upływem 3 letniej gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 6 godzin temu, szy napisał: ... bardzo myślimy o kupnie J11 z 2017 roku. Po lifcie, niecałe 30 tysięcy przebiegu, auto od dealera. Jeżeli mówiąc "od dealera" masz na myśli ASO Nissana, to poproś o wgląd do wszystkich zgłaszanych usterek przez poprzedniego użytkownika.. Przecież auto jeszcze na gwarancji. Z tego co czytałem, to "problem z olejem" to sporadyczne przypadki "wieku dziecięcego" i zdecydowana większość z nas ich nie doświadczyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szy Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Panowie, pięknie dziękuję :) Mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce :) Szy. (wciąż jeszcze z nalepką Focus Klub Polska ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi173 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 U mnie rok 2014, silnik oczywiście 1,2 przebieg 48k-oleju nie bierze w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 A tak przy okazji, proszę oglądnąć filmik, który ostrzega kupujących samochody z roku 2019 i starszych na co trzeba zwrócić uwagę: https://youtu.be/FixRc3-UJOk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 46 minut temu, klepa napisał: proszę oglądnąć filmik, który ostrzega kupujących samochody z roku 2019 i starszych na co trzeba zwrócić uwagę: Bardzo cenne informacje, które wielu potencjalnych kupujących powinny zainteresować, za które (pomimo że mnie temat nie dotyczy) masz ode mnie ogromnego plusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Sprzedaż nowych rośnie systematycznie z roku na rok, więc puenta filmu bzdurna. Wystarczy wejść i sprawdzić dane ostatnich lat samar. Reszta to fakt, lecz wcale nie są to duże ilości rejestracji na dealera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 91kkm, oleju nie bierze. Ale napinacz po wymiance 4 miesiące temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysrob Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 tomkek1912 czy możesz coś więcej napisać na temat wymiany napinacza?. Czy wykonał serwis oraz czy demontował pokrywę łańcucha. I jakie orientacyjne koszty?. Co jaki czas wymieniałeś olej?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoboolLFC Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 u mnie 54tkm i oleju jako tako nie bierze, napinacz wymieniany dwa razy już, wszystko na gwarancji w serwisie. Auto z końcówki 2015r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 8 godzin temu, krzysrob napisał: tomkek1912 czy możesz coś więcej napisać na temat wymiany napinacza?. Czy wykonał serwis oraz czy demontował pokrywę łańcucha. I jakie orientacyjne koszty?. Co jaki czas wymieniałeś olej?. Pokrywę rozrządu trzeba zdjąć,nie ma innej metody na wymianę napinacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelg Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Hej, ja mam silnik 1.2 w Pulsarze (rocznik 2016) i niestety ostatnio mam wrażenie, że zaczął brać więcej oleju. Przez pierwsze 2 lata na 10kkm wystarczało mi to co zostało w bańce 5l po wymienie oleju (czyli pewnie mniej niż litr). Teraz zużycie wychodzi jakieś 150-200ml na 1kkm. Zgłosiłem to do ASO, kazali przejechać 1,6kkm (po uprzednim uzupełnieniu poziomu oleju) i do nich przyjechać na kontrolę. Obawiam się, że jednak stwierdzą, że to mieści się w normach producenta i oleją sprawę. No nic, pożyjemy zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 W dniu 8.01.2020 o 23:17, krzysrob napisał: tomkek1912 czy możesz coś więcej napisać na temat wymiany napinacza?. Czy wykonał serwis oraz czy demontował pokrywę łańcucha. I jakie orientacyjne koszty?. Co jaki czas wymieniałeś olej?. Olej co 10-11k średnio (tyle robie na rok). Tak serwis ściąga pokrywę z lewej strony i wymienia uszczelki też przy wymianie. W ASO robiłem. Nie pamiętam teraz czy 2000 wzięli czy 2500. Przy okazji mi wygięli rurkę od klimy i zaczeła szurać o rurę wlewu płynu do spryskiwacza i zdarła się izolacja. Mówili, że gdybym zrobił rok wcześniej przegląd to mogliby wnioskować u nissana o partycypację lub 100% zwrotu. Oni niejako przyznają się do winy odnośnie wady napinacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmaj Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Kolego powiem ci szczerze - ODPUŚĆ SOBIE TEN SILNIK (1,2 dig-t). Miałem już kilka aut z silnikami turbo benzynowymi i niestety Qashqai był tym najgorszym i dlatego dość szybko pozbyłem się tego auta (głównie z powodu silnika). Sam samochód oprócz kilku pierdół był nawet ok, u mnie brał olej ale w umiarkowanych ilościach. Na papierze wygląda w miarę ten silnik, ale podczas jazdy i ogólnego użytkowania to najgorszy silnik jaki użytkowałem. Co chwila trzeba zmieniać biegi z powodu bardzo wąskiego maksymalnego momentu obrotowego (trzeba się "wstrzelić" w wąski zakres momentu obrotowego bo innaczej auto to totalny MUŁ). POZDRAWIAM KUBA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.