Gość DJ One-Way Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 dzieki w nisassanie juz sprawdzali nadkole i stwierdzili ze jest dobrze zamontowane chyba faktycznie bede musial sam to sprawdzic, pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 moze odsadzenie od piasty (offset,ET) masz nieprawidlowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 moze odsadzenie od piasty (offset,ET) masz nieprawidlowe?? Gdyby ET było nie tak dobrane to obcierałyby obydwa koła. A tu mamy troche inny przypadek. Ja bym obstawiał jednak jakiś problem z zamontowaniem nadkola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 no masz racje :? ...smieszniej bedzie jak z pozoru wszystkie felgi sa te same a tak naprawde jedna ma inne et heheehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ One-Way Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 bylem dzis na badaniu geometrii to stwierdizli ze po prostu skret w lewo mam wiekszy niz w prawo i da sie to przestawic na kierownicy przesuwajac jej skret na trzpieniu i wtedy zmniejszy sie skret w lewo. A takto wszystko jest OK wiec chyba tylko ta opcja pozostaje!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 bylem dzis na badaniu geometrii to stwierdizli ze po prostu skret w lewo mam wiekszy niz w prawo i da sie to przestawic na kierownicy przesuwajac jej skret na trzpieniu i wtedy zmniejszy sie skret w lewo. A takto wszystko jest OK wiec chyba tylko ta opcja pozostaje!! wiesz ja bym na wieloklinie tego nie ruszal. bo masz wspomaganie a pompa ma tylko jedno neutralne polozenie!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 mam obawy ze juz wczesniej moogl ktos przy tym grzebac...ten samochood byl bity? :roll: u mnie w poprzedniej almie po rozwaleniu wachacza i uszkodzeniu drazkoow kierowniczych i wstawieniu nowych gratoow ustawianie plegalo praktycznie tylko na regulacji drazkoow kierowniczych (a potem geometria-bez niej mialem wlasnie lekko skrzywiona kierre mimo ze jechalem prosto) moze z tym pokombinuj. w twoim przypadku jezeli podregulujesz na drazkach i bedzie w porzadku to kierownica moze "nie patrzec" prosto mimo ze tak bedziesz jechal. moze poprzedni wlascicel mial taki przypadek i zrobil to o czym moowili wczesniej moi poprzednicy (grzebali przy wieloklinie zeby ukryc pare rzeczy )... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Trochę jestem zakręcony czytając Wasze wypowiedzi bo wydawało mi sie że nie ruszając zawieszenia na twardość ma wpływ "wysokość" opony (nie mylić z profilem, który jest wskaźnikiem a nie wartością), i czym jest ona niższa tym komfort jest mniejszy tzn jest bardziej twardo ale A ja mam 205/55 R16tki jest dosyc twardo ale bez szalenstwa i Ja Weiteca polubilem. Co do twardosci to nie masz co serii porownywac.Tymbardziej ze masz profil 55 i Ja mam w N16 Ronale 16x7,5 z oponami 205/55 i wydaje mi sie ze jest ok. Trochę twardziej niż na seryjnych 185/65R15, ale prowadzi sie lepiej i przedewszystkim wygląd lepszy wypowiedzi te sugerują, że ten profil powoduje iz autko jest twardsze a przecież profil 55 przy tej szerokości gumy i srednicy feli daje 10mm wiekszą srednicę koła czyli opona jest wyższa czyli raczej powinno być mniej twardo :shock: Nie wiem jak do tego podejść czy bez urazy zapędziliście się w swoich ocenach czy może szerokość opony również wpływa na twardość ale jeżeli tak to w jaki sposób? Tak na chłopski rozum to im więcej gumy (szersza opona) i więcej powietrza w oponie (większa srednica) tym powinno być bardziej miękko. Drążę temat bo na sezon bedę kupował gumki i zastanawiam się nad jakimiś szerszymi ale nie chciałbym aby było to kosztem komfortu-twardości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DJ One-Way Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Dzieki GIO , cos przeczuwam że masz racje!! Nie jestem pierwszym wl;ascicielem i wlasnie podejrzewam ze on cos ruszal przy tym prawym kole!Dlatego nie wiem czy byl bity ale nie mozena tego wykluczyc!! Kierownice mam prosto auta mi nie sciaga, zbieznosc jest OK! Tylko wlasnie problem tkwi chyba w tym wieloklinie!!Napiszcie mi jakie kroki pownienem teraz poczynic by usunac ta wade!!Musze to wykonac zanim auto siadzie na glebe!!Dzieki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 ja tylko podejzewam...trudno jest tak jednoznacznie stwierdzic co tak naprawde jest przyczyna :? [ Dodano: Pią 03 Mar, 2006 23:08 ] Trochę jestem zakręcony czytając Wasze wypowiedzi bo wydawało mi sie że nie ruszając zawieszenia na twardość ma wpływ "wysokość" opony (nie mylić z profilem, który jest wskaźnikiem a nie wartością), i czym jest ona niższa tym komfort jest mniejszy tzn jest bardziej twardo ale A ja mam 205/55 R16tki jest dosyc twardo ale bez szalenstwa i Ja Weiteca polubilem. Co do twardosci to nie masz co serii porownywac.Tymbardziej ze masz profil 55 i Ja mam w N16 Ronale 16x7,5 z oponami 205/55 i wydaje mi sie ze jest ok. Trochę twardziej niż na seryjnych 185/65R15, ale prowadzi sie lepiej i przedewszystkim wygląd lepszy wypowiedzi te sugerują, że ten profil powoduje iz autko jest twardsze a przecież profil 55 przy tej szerokości gumy i srednicy feli daje 10mm wiekszą srednicę koła czyli opona jest wyższa czyli raczej powinno być mniej twardo :shock: Nie wiem jak do tego podejść czy bez urazy zapędziliście się w swoich ocenach czy może szerokość opony również wpływa na twardość ale jeżeli tak to w jaki sposób? Tak na chłopski rozum to im więcej gumy (szersza opona) i więcej powietrza w oponie (większa srednica) tym powinno być bardziej miękko. Drążę temat bo na sezon bedę kupował gumki i zastanawiam się nad jakimiś szerszymi ale nie chciałbym aby było to kosztem komfortu-twardości. jednej rzeczy chyba nie zauwazyles...205/55 jest tu zalozony na 16 a seryjne 185/65 na 15 co daje przy 205 profil 112,75mm a przy 185 profil 120,25mm. mimo ze w rezultacie wysokosc kola jest wieksza przy 205/55 r 16 to i tak profil jest nizszy (o ok. 8mm), czyli mniejszy masz moment resorujacy (mniejszy komfort), blizsza jest odleglosc felgi do jezdni. przy podanych rozmiarach opon i felg kola beda mialy rozmiar: 205/55 r16 = 631,75mm 185/65 r15 = 621,50mm czyli tak jak napisales ok 10mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 jednej rzeczy chyba nie zauwazyles...205/55 jest tu zalozony na 16 a seryjne 185/65 na 15co daje przy 205 profil 112,75mm a przy 185 profil 120,25mm. mimo ze w rezultacie wysokosc kola jest wieksza przy 205/55 r 16 to i tak profil jest nizszy (o ok. 8mm), czyli mniejszy masz moment resorujacy (mniejszy komfort), blizsza jest odleglosc felgi do jezdni. przy podanych rozmiarach opon i felg kola beda mialy rozmiar: 205/55 r16 = 631,75mm 185/65 r15 = 621,50mm czyli tak jak napisales ok 10mm Tak, tak jest dokładnie jak piszesz, zapedziłem się z tymi pytaniami a zorientowałem się o tym dopiero w sobotę no i :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 spoko najwazniejsze ze juz wszystko jasne pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Wtrące kilka słów, do sprzedania wspominany wczesniek komplecik ładnych kół: felgi ZENDER 17", szer. 7", ET 35, 4x100, opony Dunlop SP Sport 9000 205/40/17. Stan naprawde bardzo dobry, cena ok 2.200 do uzg. 8) lub zamiana na: - koła lub felgi 17" rozstaw 4x108 (ford) - opony 215/40/18 lub 225/40/18 Zdjęcia na e-mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.