damianmylife Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Witam. Mam mały problem z rozrządem - pasek jest ustawiony według znaków (góra jest dobrze ), lecz jest problem z ustawieniem wału bo tam jest zębatka, która nie jest zabezpieczona zadnym klinem. Można nią kręcić w koło po odkrecenu koła pasowego wału. Dodam że na niej są dwa znaki na przeciw siebie a na wale jest małe wcięcie. Ustawialiśmy według tego i jest źle. Proszę was o pomoc jak to ustawić albo schemat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 W załączniku masz co i jak. BLOKADY OCZYWIŚCIE ZAŁOŻYŁEŚ? c19.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianmylife Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Chyba nie. A jakie blokady chodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Zabrałeś się za pasek nie mając pojęcia o tym ?Tu musisz mieć specjalne blokady jak w zestawie z pdf.Inaczej masz problem i jazda bez trzymanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianmylife Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam. Problem rozwiązany. Po prostu wał korbowy przesunął się trochę do tyłu (z pozycji 12 na 8) a te wycięcie na wale powinno być w pozycji pionowej jak godz 12. Na kołach zębatych od wałka rozrządu i pompy paliwa użyliśmy zykłych kluczy torx jako blokady a wał ustalaliśmy wkręcając śrubę od koła pasowego kluczem hydraulicznym (takim jak sie odkręca koła ), żeby wał sie znowu nie przesunął. Po przykreceniu śruby po prostu kręciliśmy tylko, żeby ustawić wycięcie na wale w pozycji 12. Po odkeceniu śruby sprawdzilśmy, czy wał się nie przekręcił, założyliśmy pasek i koło pasowe. Po tym wszystkim sprawdziliśmy 3x krecąc kluczem czy wczystko sie zgrywa. Dodałem schemat jak powinno to wszystko wyglądać. p.s Gdybym wiedział, że ten rozrząd jest bez klinowy, to od razu bym zablokował wszystko i by było mniej pracy. Człowiek uczy sie na błedach Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.