13E7 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Det lub ve reszta nie ma sensu. No chyba ze kolega chce to ja mogę swój silnik sprzedać vq35de też by robiło robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ja mialem Ve przywiezione z KRK za symboliczne 1500zl i mimo to za zadne skarby bym tego do siebie nie wsadzil. Odrazu go sprzedalem z racji tego zeby to banglalo to musialbym do tego jeszcze ze 2 wsadzic.Wiec reasumujac ve z krk 3400 z wiazka + 2 tysie jezeli wsadzic i uruchomisz samemu. W tych 2 tysiach masz strojenie i ecu mastera.I to sa kwoty jak juz masz set sr20de deh pod maska. W innym przypadku koszta jeszcze wieksze, nie wspominajac jakby ktos ci to mial montowac.Te VE to nie taka tania zabawa. Po zrobieniu kalkulacji wcale moim zdaniem tak super extra nie wychodzi za to ze ma sie max 205 km pod maska.Taniej dlubac sr20de high porta i wycisnac ze 190 km z niego. Na 100% tym DE objedzie sie takie ve 200km.Widzialem osobiscie almere sr20deh ktora objechala ve 200km. Oczywiscie almera po modach. Dlugo by mogl pisac na ten temat. Moim zdanie sie nie oplaca. Lepiej juz zainwestowac w sr20det lepszy POWERUP. Set do silnika sr20de KOMPLETNY na 260km mozna wychaczyc w granicach 2.5 tysiaca. Ze wszystkim jedynie klocki lego pomontowac pod maske i jest moc. Wolalbym w ta strone isc niz pakowac VE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 To ve musiało być straszne padło ze dało się skosić zwykłemu de albo kierownik cienki. Co to za set za 2.5 k na 260 km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Turbinę można kupić za symboliczne 200 zł maks 400 zł potem zrobić regenerację za 1000 zł ew przerobić jeszcze ..a to dopiero początek kiedyś był taki przelicznik że turbina to 10% kosztów uturbienia auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin92 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Wszystko rozchodzi się o to, że po prostu nie wiem jaki silnik dobrać heh I ogólnie chyba jestem sam za sr20de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Byl swojego czasu do sprzedania taki set nawet na allegro.Duze IC Orurowanie kolektor baranTurbina Garret Wtryski 200sxPompa Walbro Troszku jeszcze tego bylo. Ale 260 dalo rade na tym wytargac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 http://www.aliexpress.com/item/Stainless-Steel-T25-T28-Manifold-240SX-SR20DET-95-96-98-s13-s14-s15/1604666593.html http://www.aliexpress.com/item/2-5-TURBO-MIDPIPE-S13-S14-240SX-SR20-CA18-KA24-DOWN-PIPE-2-pipes/771705889.html http://www.aliexpress.com/item/HAVE-IN-STOCK-Intercooler-Kit-FOR-NISSAN-NISSAN-S13-SR20-TK-NSIK002Q/1546420058.html http://www.aliexpress.com/item/NEW-gt28-Nissan-S13-14-15-turbocharger-turbo-T25-T28-Water-Cooled-A-R-64-A/368146379.html http://www.aliexpress.com/item/EXHAUST-MANIFOLD-FOR-NISSAN-PULSAR-SUNNY-SR20DET-GTiR-2-0-TURBO-T25-STAINLESS-STEEL-MANIFOLD-NEW/2039395963.html i tylko niech nikt nie pisze, ze to chińczyki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Tylko przed dmuchnięciem należałoby motor przewietrzyć bo zaraz się wysra panewka i poleci korba bokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foster Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Swap 1.4 na 1.6 to radzę szczególną uwagę zwrócić na koła pasowe, jak dawcą jest wersja z klimą, albo 1.4 nie miało wspomagania, albo 1.4 miało klimę, a 1.6 nie itd. pro forma najlepiej wziąć swap z kompletem kółek. Tak to jest to operacja bezproblemowa, komp z 1.4 ogarnia 1.6, na upartego jak ktoś chce zmieniać, to też nie widzę większego problemu z immo off - do ogarnięcia. Generalnie, jest przepaść dzieląca 1.4 od 1.6, a jeszcze przy skrzyni z 1.4, to GTI ma problem ze sprintem do setki. Dla 1.4, to najlepszą rzeczą jaką można zrobić po "taniści", to zapodać mu właśnie 1.6 z dolotowym 73C na skrzyni z 1.4 i sprzęgłem z 1.6. Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Dziwne ja miałem VE w P10 seria totalna, wydech seria, jedynie stożek i lekki zamach (jak się potem okazało ecumaster był upalony na dodatek) i zmodzona Almera GTI (wydech przelot kwas, mod rozrządu, zapłon, dolot) w połowie modów miało to 179KM nie dawała sobie rady. Potem moje VE wlecialo do tej Amlery. I sam właściciel (ja także) stwierdzam, że jest niebo a ziemia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 1.6 silnik za 500zł kupić i zawsze będzie lepiej jak na 1,4 jeszcze dogadać się by był z kolekotrem ssącym 73C i będzie na dobrze ustawionym zapłonie te 100KM więc przyrsot z 75 jaki oferuje 1,4 będzie bardzo odczówalny zwłaszcza że dojdzie sporo Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.