Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Almera n15 swap silnika


Domin92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mialem Ve przywiezione z KRK za symboliczne 1500zl i mimo to za zadne skarby bym tego do siebie nie wsadzil. Odrazu go sprzedalem z racji tego zeby to banglalo to musialbym do tego jeszcze ze 2 wsadzic.

Wiec reasumujac ve z krk 3400 z wiazka + 2 tysie jezeli wsadzic i uruchomisz samemu. W tych 2 tysiach masz strojenie i ecu mastera.
I to sa kwoty jak juz masz set sr20de deh pod maska. W innym przypadku koszta jeszcze wieksze, nie wspominajac jakby ktos ci to mial montowac.


Te VE to nie taka tania zabawa. Po zrobieniu kalkulacji wcale moim zdaniem tak super extra nie wychodzi za to ze ma sie max 205 km pod maska.
Taniej dlubac sr20de high porta i wycisnac ze 190 km z niego. Na 100% tym DE objedzie sie takie ve 200km.
Widzialem osobiscie almere sr20deh ktora objechala ve 200km. Oczywiscie almera po modach. 
Dlugo by mogl pisac na ten temat. Moim zdanie sie nie oplaca. Lepiej juz zainwestowac w sr20det lepszy POWERUP. 

Set do silnika sr20de KOMPLETNY na 260km mozna wychaczyc w granicach 2.5 tysiaca. Ze wszystkim jedynie klocki lego pomontowac pod maske i jest moc. Wolalbym w ta strone isc niz pakowac VE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinę można kupić za symboliczne 200 zł  maks 400 zł   potem zrobić regenerację za 1000 zł ew przerobić jeszcze ..a to dopiero początek kiedyś był taki przelicznik że turbina to 10% kosztów uturbienia auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl swojego czasu do sprzedania taki set nawet na allegro.
Duze IC 
Orurowanie 
kolektor baran
Turbina Garret 
Wtryski 200sx
Pompa Walbro 

Troszku jeszcze tego bylo. Ale 260 dalo rade na tym wytargac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap 1.4 na 1.6 to radzę szczególną uwagę zwrócić na koła pasowe, jak dawcą jest wersja z klimą, albo 1.4 nie miało wspomagania, albo 1.4 miało klimę, a 1.6 nie itd. pro forma najlepiej wziąć swap z kompletem kółek. Tak to jest to operacja bezproblemowa, komp z 1.4 ogarnia 1.6, na upartego jak ktoś chce zmieniać, to też nie widzę większego problemu z immo off - do ogarnięcia. Generalnie, jest przepaść dzieląca 1.4 od 1.6, a jeszcze przy skrzyni z 1.4, to GTI ma problem ze sprintem do setki. Dla 1.4, to najlepszą rzeczą jaką można zrobić po "taniści", to zapodać mu właśnie 1.6 z dolotowym 73C na skrzyni z 1.4 i sprzęgłem z 1.6. Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ja miałem VE w P10 seria totalna, wydech seria, jedynie stożek i lekki zamach (jak się potem okazało ecumaster był upalony na dodatek) i zmodzona Almera GTI (wydech przelot kwas, mod rozrządu, zapłon, dolot) w połowie modów miało to 179KM nie dawała sobie rady. Potem moje VE wlecialo do tej Amlery. I sam właściciel (ja także) stwierdzam, że jest niebo a ziemia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 silnik za 500zł kupić i zawsze będzie lepiej jak na 1,4 jeszcze dogadać się by był z kolekotrem ssącym 73C i będzie na dobrze ustawionym zapłonie te 100KM więc przyrsot z 75 jaki oferuje 1,4 będzie bardzo odczówalny zwłaszcza że dojdzie sporo Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...