Domin92 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam! Jestem tu nowy, także witam wszystkich! Jestem właścicielem almery n15 hatchback z 97r. Pytanie mam takie : czy ktoś swapował z Was silnik z Primery p10/p11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ale jaki silnik Bloki są takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin92 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Chcę z 1.4 75 KM przejść na jakieś 2.0, ewentualnie 1.6, jakiego silnika najlepiej szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Chcę z 1.4 75 KM przejść na jakieś 2.0, ewentualnie 1.6, jakiego silnika najlepiej szukać? Trochę chyba mija się to z celem... Lepiej poszukać spokojnie modelu N15 GTI. Jak wstawisz 1.6 nie będziesz zadowolony na pewno, więc myślę, że szkoda Twojego czasu. Jak już to od razu 2.0, najlepiej zmienić auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Byli tacy co wsadzili z GA na SR20 ale żeż ba jest no i mechanik zawodowiec z 1.4 na 1.6 powinno być maiarę bez problemów ale szału to nie robi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 jest tak jak @Piorun_ pisze, nei tylko silnik do zmiany ale jeszcze skrzynia z resztę czyli lepiej poszukać GTI jak już to ma być Ala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin92 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Wiem, że również będzie skrzynia do wymiany ale chodzi mi o silnik, GTI ciężko dostępne, silniki z pimery 2.0 dostępne w dobrych pieniądzach, auta nie chcę zmieniać bo mam plan co do mojej jest mi po prostu potrzebny nowy silnik, mocniejszy i bardziej dynamiczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 aaa no chyba, że jest plan na auto no to faktycznie koszty sa drugorzędną sprawą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin92 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Tylko ciekawi mnie czy do silnika z primery wsadzając do almery jest dużo przerabiania łap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Była swojego czasu Almerka N15 sedan po takim swapie jak planujesz, poszukaj na forum. Na razie poczytaj o tu : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/80092-n15-gti-sedan/?hl=%2Balmera+%2Bgti+%2Bsedan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin92 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Wszystko pasuje niema najmniejszego problemu.Zmiana na 1.6 jest bezproblemowa jak masz 1.4 75km to przy dobrych modach mozesz z 1.6 wytargac 120 do 130 km.Jezeli chodzi o swap to jest wszystko do zmiany i najgorsza elektryka reszta male piwo.Tylko koszta koszta jeszcze raz koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Są to te same silniki w almerach primerach itp różnice w osprzęcie i dolotach w poszczególnych rocznikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin92 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jest plan później uturbić także myślę, że więcej jak 120-130 wyskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 To ile chcesz wsadzić w to auto ,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie urazajac nikogo. To bedzie kolejny projekt pod tytulem ma byc szal ch....., a konczy sie na tym ze allegro albo zlom. Bo finalnie nic nie jest robione.Takich projektow na mega swapy i turbo to naczytalem sie setki, a miejsce mialo ich tyle ze na palcach 1 reki zlicze.PS. Ale jezeli cos zaczniesz robic ja chetnie wiedza pomoge itp. Nie jestem anty ale na pierwszy zut oka tak to wyglada, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Uturbienie auta to minimum 10 tys a przy 1.6 to przyrost mocy słaby co do poniesionych kosztów. Szukaj lepiej sr20ve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Do tego dążyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Uturbic auto mozna samemu za 5 tysi nawet w 3.5 by sie na upartego zmiescil jakby to samemu ogarnial. Tylko co z tego pytanie jaki to ma sens i czy w ogóle warto robić rzeźbę w gównie jak ja to mawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zawsze można markę zdradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 i Volvo jezdzic :>?? :P < Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 dłubanie niestety nie jest tanie, i raczej nigdy się nei zwraca, ale daje dużo satysfakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domin92 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie boję się o swapa czy coś, u mnie w mieście mam wśród dobrych znajomych takie 2 mx-3 swapy silników oraz turbo, oraz 3 hondy także spoko, wiem za co się zabieram ja wziąłem nissana by poszerzyć krąg japończyka a chłopaki na pewno pomogą, jak zacznie się coś w tym kierunku dziać zrobię specjalną fotogalerię i oczywiście będę pytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ile chcesz przeznaczyć na mody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Mi się wydaje że jak rzeźbić to w VE ma natrysk oleju na denka tłoków i na start jest sporo choć silniki to podobno tylko z Krakowa i po 3200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.