Thunder Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Trzeba wgrać soft od 190 KM i będzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Pamietam, ze kiedys czytalem opinie uzytkownikow Juka 190km i jedna z rzeczy na ktora sie skarzyli bylo spalanie. To moze to poprawili w nowym 1.6 skoro Nissan tak usilnie tlumaczy, ze to calkiem nowy silnik. Edytowane 14 Lutego 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jak nowy silnik? Przecież to samo, tylko pod publikę piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Pamietam, ze kiedys czytalem opinie uzytkownikow Juka 190km i jedna z rzeczy na ktora sie skarzyli bylo spalanie. To moze to poprawili w nowym 1.6 skoro Nissan tak usilnie tlumaczy, ze to calkiem nowy silnik. Ja nie do końca rozumiem - Juke Nissmo to jest najszybsza,najbardziej sportowa wersja Juka jaka istnieje. Więc ktoś kto go kupuje chyba chce wykorzystywać ten silnik jak należy....a skoro tak - to czemu narzekać na spalanie? Przecież te prawie 200 kucy nie bierze się z powietrza w tym aucie,tylko trzeba spalić trochę benzyny? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Jak niektorzy moga do auta za 200tys gaz zamontowac to czemu sie nie martwic spalaniem 190 konnego silnika. Ja przynajmniej wiedzialem ze moj 1.6 spali wiecej niz 1.2 i jest to naturalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Ale po co się martwić? Przecież autko musi na czymś jeździć. Trza było Gregi wziąć sobie 1,6 dCi i nie miałbyś wątpliwości . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Alez ja sie spalaniem w ogole nie martwie. Dla mi czy spali 7 czy 10 to bez roznicy a przynajmniej duza frajda z jazdy bedzie. Edytowane 15 Lutego 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 1.6 DiG-T z 4x4 palil okolo 10-12l. srednio. Ja mialem 6MT i palil srednio 8-9 max 10l. przy max speed 240km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 1.6 DiG-T z 4x4 palil okolo 10-12l. srednio. Ja mialem 6MT i palil srednio 8-9 max 10l. przy max speed 240km/h Z przepaści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) 1.6 dig 190km z juka troche ma zmieniony silniczek. Ma wieksze turbo no i oczywiscie mapa inna jest przez co ma 1 sek szybszy sprint tj. 7.8 sek.. Nissmo RS 218km ma natomiast 6.8sek P.S. Zapewne bedzie mozliwe podkrecenie 1.6 163km do tych 180-190 ale dwumas predzej padnie nir wytrzyma momentu obrotowego Edytowane 15 Lutego 2015 przez nowakm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 moment obrotowy jest taki sam dla juka 190 koni i QQ 163, różna jest tylko moc maksymalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowakm Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Silniki sa te same 1618 cm3. Inne turbo i byc moze dwumas. No i mapa pczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 moment obrotowy jest taki sam dla juka 190 koni i QQ 163, różna jest tylko moc maksymalna Czesc kierowcow mowi, ze wazny jest moment obrotowy a nie koniki, wiec nasz 1.6 a 1.6 z Juka to to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 W czasie, gdy królują silniki turbinowe moment obrotowy zaczyna być nawet ważniejszy od zdechłych ogierów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 moment obrotowy jest taki sam dla juka 190 koni i QQ 163, różna jest tylko moc maksymalna Moc jest obliczana na podstawie obrotów silnika i momentu obrotowego. Więc nie może być identyczny moment obrotowy a różna moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Moc jest obliczana na podstawie obrotów silnika i momentu obrotowego. Więc nie może być identyczny moment obrotowy a różna moc. No ale tak jest. Juke ma 190KM mocy i 240Nm momentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 No ale tak jest. Juke ma 190KM mocy i 240Nm momentu. Tak pisze, ale czy tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 No dobra, mysle, ze mogli nagiac zeczywista wartosc ktora sie rozni od podawanej o moze 2-3Nm No ale co masz na mysli? Ze moment w QQ jest mniejszy w zeczywistosci o 20-30Nm a oni podaja ze wynosi 240? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 No dobra, mysle, ze mogli nagiac zeczywista wartosc ktora sie rozni od podawanej o moze 2-3Nm No ale co masz na mysli? Ze moment w QQ jest mniejszy w zeczywistosci o 20-30Nm a oni podaja ze wynosi 240? Czegoś tu właśnie nie rozumiem. Jeśli tak miałoby być, to te silniki różnią się czymś więcej niż tylko mapą i turbiną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 a może ktoś się wybierze na hamownie to będzie jasno co ten silnik potrafi Na pewno auta posiadają szerokopasmowca by było eko i mało paliło wiec opcje z wgrywaniem innych map moze być bardzo niebezpieczna co do dwu masy to czemu miała by się uszkodzić to że padają w dislach to inna bajka różnice w silnikach mogą być żadne ale wystarczy różnica w kolektorach wydechowych czy też dolotowych wydatku wtrysków itp .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Ja od znawcy tematu,dostałem info że to nie są te same silniki.Zresztą i na żywo oglądając oba ,dostrzeżecie różnice.Ta sama może jest baza.Co do mocy/momentu kol.Grzmot nie ma racji,to znaczy ma ale źle interpretuje.Wystarczy zmienić przełożenie i uzyskać ten sam moment a inną moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Mówisz o momencie przenoszonym na koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Nie,na wał.kołem zamachowym. Inna średnica wału lub koła i masz zupełnie inne siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 o jakim wale mówisz i o jakich kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Witajcie... kilka słów o spalaniu 1,6.... ogólnie żadne eko mnie nie interesowało.... Więc... przejechałem przez miesiąc 750km. 400 w mieście - spalanie 11,2l/100km, 350 trasa. Z czego połowa na autostradzie z prędkością 140km/h - spalanie 8l/100km (nie do wiary!!!) i druga połowa- drogi zwykłe z prędkością około 90km/h z spalaniem średnim 5,4l/100km. Miło zaskakuje na trasie PS: to na zwykłych drogach 5,4l/100km nie zaskakuje , traktory i ciężarówki skutecznie zmniejszają szansę na zwiększenie spalania... Czyli wychodzi na to, że tylko w mieście 1.6 pali o ok. 1.5-2 l więcej niż 1.2 (przynajmniej tyle jest u mnie), bo trasa i autostrada wygląda podobnie. Edytowane 15 Lutego 2015 przez myszorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.