smigaczos Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Zimą pojawił się kłopot- na zimnym silniku 1,6 dig-t 190km jęczy od 1500 obrotów w górę. Dźwięk jest podobny do tego jaki wydają japońskie alternatory (jęk/pisk łożyskowy), nie mylić z paskiem. Czy ktoś obserwuje podobny problem? Silnik po częściowym nagrzaniu (2 kreski) chodzi jak zegarek. Czy ten typ tak ma- jak np trzask A/C, czy skrzypiące gumy stabilizatora, czy falujące wolne obroty, czy wysokie obroty na ssaniu, czy kałuże wody od klimy Edytowane 9 Lutego 2015 przez smigaczos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Brzmi to mi na zbyt gęsty olej przed nagrzaniem silnika, który nie smaruje dostatecznie turbiny. Jaki masz zalany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Pewnikiem 5W30. Smigacz nagraj film z pracy silnika na zimno i wstaw na YouTube nie pomyl z Redtube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smigaczos Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 no myślałem ostatnio o turbinie, ale dźwięk wydaje się być zależny tylko od obrotów a nie obciążenia silnika czyli obrotów turbiny. Kto wie od jakich obrotów przy 1/4 gazu startuje turbina bu u mnie jęczy od ok 1500rpm. Co do Oleju to chyba wg specyfikacji w ASO w KMJ w Gdańsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Tak to dużo mówi- Co do Oleju to chyba wg specyfikacji w ASO w KMJ w Gdańsku. Nagraj film to szybciej coś się tu ustali, tu jest wielu fachowców! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 turbina nie startuje i się nie załącza ona się kręci cały czas jak by tak nie było to byś cie nie odpalali silnika ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a to że zaczyna ładować doładowanie od jakiś tam obrotów to inna kwestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smigaczos Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 tak brzmi na zimno -jęczy tak brzmi na ciepło- nie wiem czy to słychać na nagraniu bo ja wiem jak brzmi na żywo na zimno.mp3 na ciepło.mp3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Tam coś nie jest tak ,na pewno to nie dźwięk łożyska ani Turbiny! Słychać to na zimno przeraźliwie a na ciepłym też! Jedz do serwisu poczekaj niech ostygnie i im zapuść tą melodie niech się teraz bujają i kombinują ! Szkoda że filmu nie nagrałeś wtedy było by widać i słychać gdzie tak jęczy ! Edytowane 14 Lutego 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamer Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 A na wciśniętym sprzęgle też jest ten dźwięk? Bo brzmi to jak łożysko w skrzyni biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 U mnie dumnie szumi w skrzyni łożysko ale to trochę inny dźwięk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 To na pewno nie turbo bo Dzwięk jest za bardzo liniowy do rpm turbo się wkręca podmuchem spalin dźwięk byłby minimalnie opóźniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Tak tak to nie łożysko skrzyni ani alternatora ani Turbo to coś jak pasek wieloklinowi ocierający o co to nie wiem !?? Może coś tam wpadło i ociera się o niego !?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Pompa wody może dawać taki dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Tak ale w nowym samochodzie??? To by była akcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 U mnie tak wyje od Boskiej dawności. Wku...a mnie to, ale ponoć ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Pompa wody?? U mnie łożysko skrzyni w Tiidzie szumi, a miałem dwa Polonezy i tam była cisza jacie nie pier..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 W Poldku pompa nigdy nie wyła. Najpierw zaczęła lać a wyć już nie zdążyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Nie pompa wody a łożysko oporowe w skrzyni wyły w Poldkach i most tylni Mi łożyska skrzyni nie wyły w Poldkach a w Tiidzie wyje sobie,od nowości - serwis na to TTTM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Nowe dyfry w poldkach były do remontu. Dzisiejsze auta nie są lepsze. Ale tak jest i będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Mi tam mosty nie wyły bo zalałem je Shellem nie pamiętam jaka cyfra była przed literą W bo pamiętam doskonale że za W było 140 !!!!! Albo to było 75W140 albo 85W140 jakoś tak, wlałem i cisza i wycieków nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Mi tam mosty nie wyły bo zalałem je Shellem nie pamiętam jaka cyfra była przed literą W bo pamiętam doskonale że za W było 140 !!!!! Albo to było 75W140 albo 85W140 jakoś tak, wlałem i cisza i wycieków nie było A to super. Nie wszyscy mogli pozwolić sobie na "ten oleum". Wróćmy do tematu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Wracamy Oleum było w tamtych latach do kupienia w serwisie Volvo i to z takich małych beczek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smigaczos Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Dzięki za podpowiedzi- Grzmot piszesz że u Ciebie identycznie wyje na zimno? jaki masz silnik bo może tak ma być. Łożysko sprzęgła oczywiście wyeliminowałem. No i ciutkę odjechaliśmy z tematem przez tego Poloneza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 To była tylko sugestia. U mnie wyje cały czas a motor mam całkiem inny niż Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.