pawcio Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Ja słyszałem że 1,5 powstał ze względu na inne przedziały akcyzowe na wschodzie (np. Chiny). Nie sprawdzałem tej informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Jako , że mnie jak i większości z Was szczegółowe detale motoryzacji nie interesują więc to co wyczytam i posłucham sprowadza mnie do smutnej refleksji . Wytwarza się auta jak i inne produkty, które mają się sprzedawać i przetrwać okres gwarancji W większości logo marek to tylko symbol ,który ma wabić . Najważniejsze to ładna wydmuszka ,desing , reklama , upusty i bajery , których ma być jak najwięcej ! I to wszystko dlatego , że potencjalny klient jest na to łasy Niestety ale to działa bo jeszcze producent daje gwarancję i to przedłużoną za 1 zł. Do kogo możemy mieć pretensje ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Wytwarza się takie auta jakich oczekują bogate rynki zbytu czyli ładne, nafaszerowane elektroniką, takie które klient poużywa co najwyżej kilka lat po czym zamieni na kolejne nowe. Niestety my Polacy jesteśmy w tym wszystkim nadal dość biednym rynkiem, na którym samochód jest często traktowany jako przedmiot luksusowy, od którego oczekuje się wieloletniej, najlepiej bezawaryjnej pracy. A to niestety juz nie te czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 coraz gorzej al 1.6 Dig T ani nissana tu nie ma http://moto.onet.pl/aktualnosci/tysiace-samochodow-w-polsce-do-naprawy/vw04zd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Albo tak dobrze się maskują,albo reportaż zlecony przez Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 coraz gorzej al 1.6 Dig T ani nissana tu nie ma http://moto.onet.pl/aktualnosci/tysiace-samochodow-w-polsce-do-naprawy/vw04zd Nissana nie ma, bo tamci oficjalnie ogłaszają akcje serwisowe, więc są na liście, natomiast Nissan załatwia te sprawy cichaczem, w większości przypadków nawet nie informując zainteresowanych jakimś oficjalnym zaproszeniem do serwisu, tylko realizuje akcje w momencie, kiedy auto zjawi się u nich z takiego czy innego powodu. Albo tak dobrze się maskują,albo reportaż zlecony przez Nissana Podejrzewam jedno i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 No masz Ci los, a chciałem by zacne grono się uradowało, że nie jest to szrot ostatni co potwierdzają dziennikarze i inni mają jeszcze weselej, a tu sieją taki "defektyzm" cytując klasyka I jak tu żyć? Cytując innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin72 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Gaszenie silnika: - odczuwam, sekundę po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka, jakby coś tam jeszcze "zachrobotało" pod maską. Bardzie to czuję "w plecach" niż na ucho. Macie coś takiego czy ja jakiś nadwrażliwy jestem ? A na marginesie - dzisiaj mija mini rocznica, a mianowicie tydzień od odbioru Nie piłuje silnika, chociaż dziś awaryjnie musiałem dać po gazie i mniaaaam, ładnie wciska Wesołych Świąt Na 99 procent, to automatycznie "zaciąga się " elektryczny ręczny...normalna rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 A mieliście kiedys ( w różnych serwisach) że powiedzmy "drobne " rzeczy nie sa rozpisywane na zlecenia? Np coś trzeszczy - przesmarować, szklanka płynu chlodniczego za mało - dolać. Czyli - auto bezawaryjne - nie ma reklamacji - super marka, serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 bywa tak,nawet kiedyś jak wojowałem o silnik miałem dolewkę,całkiem sporą i nigdzie nie uwzględnioną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Witki mi opadły dzisiaj - po dwóch tygodniach od ostatniej wizyty w ASO , wymianie sondy lambda i poprawieniu instalacji po raz ósmy zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika Złom , dramat - nie znam innych kulturalnych określeń na to auto - napisałem mail do nissana i do serwisu - zaczynam szukać prawnika - moja cierpliwość właśnie się wyczerpała. Kończę z tym japońsko-francuskim kundlem - KONIEC!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrads Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Rafiros- Ja nawet nie zacząłem w pełni współpracy, a już mam z Nimi niesmak czyt. post Zgrzyty... . Śledzę twoją informację o 1.6 i coraz bardziej plus Moje przeżyci z Nissanem przekonują mnie UJEMNIE DO NISSANA. Też napisałem do głównej siedziby i zdaje mi się, że bardziej się zainteresowali moim problemem niż Diler. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Konrads ! Nie wytrzymałem ... Ty teraz "pukasz do drzwi" dealera jako kupujący a wyobrażasz sobie jak będziesz traktowany jako petent ? Servis to już inne drzwi a wyobrażasz sobie jaka Twoja pozycja w rozmowach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 ... Też napisałem do głównej siedziby i zdaje mi się, że bardziej się zainteresowali moim problemem niż Diler. Też mi się tak wydawało po pierwszym kontakcie z ich strony w reakcji na reklamację jaką złożyłem do nich w sprawie radaru czołowego i siłowników klapy bagażnika. Jednak podejmując finalną decyzję, kierowali się wyłącznie informacjami które otrzymali z ASO i załatwili mnie "odmownie". Jak się będziesz nudził, lub w nocy będą Cię nękały "koszmarki", to sobie poczytaj moje "sprawozdanie" http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/109306-si%C5%82owniki-klapy-baga%C5%BCnika/?view=findpost&p=1195688 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrads Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 UUUUU to znaczy, że chyba wolę jeździć rowerem Raz do roku serwis, chłop pokazuje co jest do wymiany, reklamacje na miejscu, tylko Jego głównej siedziby nie widziałem ( ukrywa Ją ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Ja też przed chwilką napisałem maile do ASO i do Nissana - czekam na ich odpowiedzi i idę z nimi do prawnika - inaczej reagują na maila klienta a inaczej na oficjalne pisma przesyłane do nich listem poleconym za potwierdzeniem odbioru napisane przez prawnika językiem urzędowym . Stwierdzam to przy innym przypadku reklamacji , co prawda nie związanym z autem ale odbijałem się jak od ściany a po kontakcie prawnika sprawa załatwiona od ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Rafiros, współczuję Tobie, jednak to chyba niemożliwe żeby tyle sond pod rząd padło. Wygląda na to, że w ASO nie mają pomysłu na Twój przypadek i z automatu wymieniają kolejną sondę. Natomiast problem chyba leży gdzie indziej (nie wiem, jakieś przegryzione przez szkodnika kable czy cuś). Żeby jeszcze udało się znaleźć jakiś kumaty serwis, który by to ogarnął, bo wymieniacze jak widać sami narażają się tylko na koszta, a efektu nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Mnie to już nie dziwi bo podobnie jest z akumulatorami ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Też sobie pomyślałem o instalacji. Może gdzieś po drodze we wiązce są jakieś zwarcia lub gdzieś jest jakis rdzeń kabla przerwany. Może coś gdzieś nie styka, może w jakieś pętli obwodów diagnostycznych jest coś nie tak i co jakiś czas komputer interpretuje to jako błąd, problem, awarię. Trzebaby znać topografię całej instalacji. To, że gdzieś ją poprawili to nie znaczy, że we właściwym miejscu. Chcę wierzyć, że jednak tam pracują fachowcy, mają ogarnietego elektryka, diagnostę i instalację znają na tip top. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Ten silnik jest znany z tego i raczej powszechne jest to, że padają w nim sondy lambda, ale nie w takiej częstotliwości! Przecież tutaj w Twoim przypadku konieczna jest jakaś diagnostyka tego problemu, który leży nie w samym źródle jakim jest sondą lambda, ale gdzieś obok! Już po 2, maksymalnie 3 razie Twoje ASO powinno podejść do tego tematu na poważnie i dokładnie zdiagnozować nawet każdy kabelek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Niestety tendencja oprócz oczywistości jest taka że zaraz skończy się gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Niestety tendencja oprócz oczywistości jest taka że zaraz skończy się gwarancja No właśnie że gwarancja podstawowa to jeszcze 18 miesięcy plus dwa lata rozszerzonej - tak, że jeszcze troszkę czasu jest . A ja właśnie zmieniłem podejście i zaczynam działać inaczej - zobaczymy co to da ale pewne jest , że chcę to jak najszybciej zrobić żeby było dobrze i sprzedaje to auto - tylko chciałbym , żeby było zrobione i żebym nie wsadził następnego właściciela na minę . No i jeszcze uważam , że to ASO powinno się znać na tym co dolega tej sondzie a jeżeli nie wiedzą to niech się spytają w Nissanie - oni już na pewno powinni wiedzieć . Tak jak wspominałem wcześniej wysłałem dwa maile - jeden do ASO w którym auto jest cały czas serwisowane, drugi do Nissana - czekam na info od jednych i drugich i z tymi odpowiedziami udaję się do prawnika - mam nadzieję , że będzie skuteczniejszy niż ASO z tymi naprawami. A na koniec dodam , że tak na prawdę to QQ z tym silnikiem nie jest złym autem ale w moim przypadku to już za dużo tego i po prostu osobiście nie chcę już tego auta ani żadnego innego Nissana - nie bo nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Widać nie tylko z samego auta można być nie do końca zadowolonym, ale w głównej mierze można zrazić się do marki i ją całkowicie przekreslić poprzez byle jakie i nie fachowe podejście ASO! Co tyczy się wielu marek, a wnioski wciąż nie wyciągnięte, a brak jakości w tym wymiarze jest równie kluczowy, co zadowolenie z produktu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Nie ma marki, w której jakieś ASO, nie było by do doooy. Każda nawet najlepsza ma lepsze i gorsze stacje, tak jak są lepsze i gorsze szkoły. Rozumiem doskonale zaś Twoje nie bo nie. Sam wybrałem inaczej mimo przywiązania do marki, a w szczególności serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Nissan już się odezwał - ASO milczy Budapeszt, dnia 17.01.2018r.Nr sprawy: 1-8xxxxxxxxxxxPan Rafał xxxxxxxxxxxxr.xxxxxxxxx@icloud.comdot.: samochodu NISSAN Qashqai, VIN: SJNxxxxxxxxxxxxxSzanowny Panie,W odpowiedzi na Pana reklamację, uprzejmie informuję, że ustosunkujemy się do niej po zbadaniu sprawy.Z poważaniem,Wioleta FidelusKoordynator ds. Obsługi Klienta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.