Gość matafixxx Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Witam wszystkich, zapewne temat był już przerobiony ale nie mogę odnaleźć informacji które mnie interesują, problem polega na wymianie silnika w Patrolu 3.0 Di który zdech i nie chcę już na niego patrzeć, na 4.2 D patrolowski, 4.2 już posiadam lecz brak łap od silnika, i tu jest moje pytanie i problem, czy można takie łapy dorobić, może koś zna takiego fachowca lub ktoś ma do sprzedania, interesuje mnie również linka i pedał gazu, z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Wymiana silnika nie jest prostą sprawą i nie chodzi tu o zrobienie mocowania. Trzeba szukać warsztatu, który zrobił z kilkadziesiąt takich swapów i ma doświadczenie. W internecie reklamują się wyspecjalizowane firmy: extrem4x4 czy Karłowicz. Jak im to wychodzi nie wiem bo nie próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 no i jak przeróbka auta ..?!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.600 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam wszystkich zainteresowanych tematem przekładki , jestem po zabiegu i walczę z przełożeniami w mostach (pozostawiam auto na 33" i muszę wymienić przełożenia ) myślę ze przed świętami opiszę moje przygody z przekładką Ostrzegam 4,2 wolnossące to traktor do jazdy z A do B i nic więcej żadnej dynamiki (jedyna zaleta to teoretyczna bezawaryjność ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 hmmm a na jakie przełożenia zmieniasz ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.600 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 hMMMM W Mostach bo mam 4.374 a przy 33" troszkę silnik mocno warczy bo 85km/h i około 2600 obrotów a 110 km/h przy około 3 tys.obrotów (obroty podaje orientacyjnie bo jeszcze nie wyskalowałem obrotomierza) zakładam 3,9 powinno być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 no no 3.9 to już coś najlepsze by były 3,75... skąd wyhaczyłeś te przełożenia ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.600 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 hm no 3,75 to raczej nie od Patrola najszybsze to TB48 automat 3.54 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 ..... 3,75 są z benzyny od /i do patrola stosowane przy swap'ach przy kołach >33" ale to już trzeba inwestować dość sporo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.600 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 ..... 3,75 są z benzyny od /i do patrola stosowane przy swap'ach przy kołach >33" ale to już trzeba inwestować dość sporo ... czyli do jakich silników i kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) przełożenie w moście możesz sobie dobrać np. jeep miał montowane 3,75 w danach 44 z tego co pamiętam ,poza tym tylko finanse nas ograniczają a wyobraźnia daje możliwości .... Edytowane 31 Marca 2015 przez NUREK MAV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Może to się przyda http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/29492-porady-eksploatacyjne-i-naprawy/page-2?do=findComment&comment=1044824 # 31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel.600 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Dziękuję za podpowiedzi ogólnie własnie auto ostatecznie wyregulowane , ............................. ii demon prędkości to nie jest (ale czy auto wyprawowe ma być wyścigówka ?) szykuje sprawozdanie z całej akcji , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felek Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Witam Mam możliwość zakupu silnika 4,2d + automatyczna skrzynia biegów wraz z osprzętem. Pytanie mam takie: czy można przełożyć taki zespół napędowy do krótkiego Patrola zamiast 3.0 Dti z manualem. Jakie kłopoty i na co ew, zwrócić uwagę. Pozdrawiam F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 4.2 wolnossący nadaje sie do taczania a jeszcze z automatem to wyprzedzić tira to jest nielada wyzwanie ale za to ruszyc na 35" kołach to będzie pikuś proponował bym 4.2 tak ale z manualem (Twoja skrzynia pasuje) i dołożenie turbiny taki 4.2 turbo chodzi bardzo sympatycznie ja wkladałem taki 4.2 to wiem co pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.